דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם שיווק העסק בפייסבוק משתלם בשנת 2021-2022? 

מאת    [ 05/12/2021 ]

מילים במאמר: 1206   [ נצפה 726 פעמים ]

כסוכנות פרסום בפייסבוק, הוצאנו יותר מ-2 מיליון ש"ח בשנה על מודעות פייסבוק וראינו סיפורי הצלחה דומים ברחבי העולם.

אז אם אתה רוצה להשתמש בפייסבוק כדי להגיע לקהל רחב יותר, ליצור לידים חדשים ולהמיר יותר לקוחות - מודעות פייסבוק שוות את זה ב-100%. למעשה, חלק מהחברות צריכות להשקיע בקמפיינים מאורגנים מאוד עם קריאייטיבים המיוצרים היטב כדי להתבלט מהמתחרים שלהן.

במאמר זה, נראה לך את היתרונות והחסרונות של מודעות פייסבוק כדי לצייר תמונה ברורה יותר של מצב הפרסום בפייסבוק בשנת 2021-2022.

היתרונות של מודעות פייסבוק

עם 2.74 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים וספירה, פייסבוק עדיין מחזיקה ביתרון המשמעותי ביותר שלה: Scale.

זהו האתר השלישי המתוירות ביותר בעולם, שהובס רק על ידי גוגל ויוטיוב. אם מישהו מחובר לאינטרנט, רוב הסיכויים שהוא יבקר בפייסבוק. אם לא, הם כנראה יבקרו באינסטגרם, בבעלות, ניחשתם נכון- פייסבוק.

התפוצה שפייסבוק מעניקה למפרסמים עדיין חסרת תקדים, וסביר להניח שהיא תישאר כך זמן רב.

כדי להגיע לקהל העצום הזה, מפרסמים משתמשים במיקומים. מיקומים הם המקום שבו המודעות שלך הופעו, ולפייסבוק יש הרבה מהן מוצעות.

הנה כל מיקומי המודעות שפייסבוק מציעה.


    • הפיד
    מודעות אלה מופיעות כשאנשים גוללים בין הפיד ותיבות הדואר הנכנס שלהם בפייסבוק או באינסטגרם הן בנייד והן בשולחן העבודה.

    • מודעות
    סטוריזמופיעות כמודעות אנכיות במסך מלא בין הסטוריז של אנשים.

    • מודעות מוזרמות
    אלה מופיעות בזמן שמשתמשים צורכים תוכן סרטון בפייסבוק ובאינסטגרם.

    • מודעות
    חיפושמודעות אלה מוצגות לצד תוצאות חיפוש בפייסבוק וב-Marketplace.

    • מודעות הודעה
    אלה מציגות כהודעות ממומנות באמצעות Messenger

    • מודעות
    בתוך המאמראלה מופיעות במאמרים מידיים באפליקציה לנייד של פייסבוק.

    • מודעות
    אפליקציותמודעות אלה מופיעות כמודעות מקומיות או כמודעות סרטון באפליקציות ב-Audience Network.

הרשימה די מתישה, עם אינספור וריאציות בתוך כל סוג של מודעה. לכן אנו ממליצים להשתמש במיקומים אוטומטיים. זה מציג את המודעות שלך בכל המיקומים בו-זמנית באותה עלות, וממטב את התקציב שלך.

1. אפשרויות פילוח

היתרון החזק ביותר של פייסבוק הוא אולי הפילוח המפורט שהיא מציעה לך. פילוח מאפשר לך להוציא ביעילות את תקציב המודעות שלך על ידי פירוק קהל עם גורמים כגון נתונים דמוגרפיים כמו גיל או מיקום, מודעות שעליהן הם לחצו, דפים שהם מקיימים איתם אינטראקציה ואפילו המכשיר הנייד שבו הם משתמשים.

באמצעות נתונים אלה, תוכל להצביע למי להציג את המודעות שלך. ובאותה מידה, את מי אתה לא רוצה לראות את המודעות שלך. על-ידי פילוח האנשים הנכונים, תקבל המרות גבוהות יותר והפיות מתאימות יותר.

עם פילוח, אתה יכול לשלוח מודעות ספציפיות ללקוחות בשלבים שונים של משפך השיווק. לדוגמה, פרסום נייר לבן או פוסט בבלוג לאנשים שסביר להניח שיהיו בראש המשפך. לאחר מכן, ככל שהם הולכים רחוק יותר במורד המשפך, אתה יכול לפרסם הצעות ומוצרים ישירות עם הרבה יותר הצלחה.

2. קהלים מותאמים אישית

קהלים מותאמים אישית מאפשרים לך לפלח אנשים בפייסבוק שכבר יודעים על העסק שלך. כדי ליצור קהל מותאם אישית, העלה את נתוני הצד הראשון שלך, כגון רשימת שיווק בדואר אלקטרוני או מבחר לקוחות קודמים.

באמצעות הנתונים שלך, באפשרותך לפלח פלחי שוק ספציפיים בתוך הקהל הקיים שלך, לדוגמה, לקוחות שרכשו פעם אחת אך לא רכשו שוב. אפשרות נוספת יכולה להיות פילוח לקוחות עם ערך הזמנה ממוצע גבוה עם הצעות ספציפיות שהם עשויים לרצות.

באפשרותך גם להשתמש בקהלים מותאמים אישית כדי להרחיב את המנהג שלך על-ידי בניית קהלים דומים.

3. קהלים דומים

קהלים דומים הם כלי למציאת קהל חדש הדומה מאוד ללקוחות הקיימים שלך. על ידי לקיחת נתוני שימוש מהקהל הנוכחי שלך, פייסבוק מתמקדת בקהלים חדשים שסביר מאוד שיהפכו ללקוחות.

לאחר שבנית קהל מותאם אישית, תוכל ליצור ממנו קהל דומה. עבור הקמפיינים שלנו בפייסבוק, אנחנו מתחילים בפילוח 1-3% מהכפילים. ככל שהקמפיינים האלה גדלים, אנחנו מעלה את הכפילים ל-10%. זה ממקסם את גודל מאגר הקהל ומאפשר לנו לנצל את למידת המכונה של פייסבוק כדי לפלח את כיסי הקהל הנכונים בתוך מאגר זה.

4. ניתוח חזק

כפי שאמר היועץ הניהולי המפורסם פיטר דרוקר, "אם אתה לא יכול למדוד את זה, אתה לא יכול לשפר את זה.".

מכיוון שקמפיינים הם תהליך עם הרבה משתנים במשחק, ניתוח מה עובד ומה לא הוא חיוני. פייסבוק מפרטת בבירור את כל המדדים הקשורים לביצועי הקמפיין שלך ב'מנהל המודעות' כדי לעזור לך עם זה. התובנה שנצבר מניתוח מעמיק זה לא תסולא בפז בקמפיין שיווקי יעיל בפייסבוק.

מדדים אלה כוללים מעורבות לאחרים, שיעורי המרה, מכירות ועוד. באמצעות ניתוח זה, אתה יכול למקד את המודעות ולהתמקד במה שעובד כדי לשפר את ההחזר על הוצאות המודעות.

5. להגיע ליותר אנשים עם תשלום

בשנת 2021, תפוצה אורגנית אינה יעילה כפי שהייתה בעבר. זה באופן פעיל בירידה הודות לשינויים באלגוריתמים של פייסבוק.

פייסבוק היא מערכת של תשלום כדי לנצח. כדי שלקוחות פוטנציאליים יידעו על העסק שלך וצרכו את התוכן שלך, עליך להשתמש במודעות. ואם אתה יודע לפלח את האנשים הנכונים וליצור את התוכן שהם רוצים לראות, אתה תתבלט בקרב המתחרים שלך ותסחט כמות עצומה של ערך מהוצאות המודעות שלך.

באמצעות מודעות בתשלום, התוכן שלך יגיע ליותר אנשים ממה שאי פעם תוכל לעשות באופן אורגני. מודעות בתשלום גם מאפשרות לך להרחיב את מאמצי השיווק שלך בקלות.

החסרונות של מודעות פייסבוק

בעוד שהשיווק בפייסבוק מחזיק בעוצמה עצומה ונותן לך הזדמנויות פרסום ללא תחרות, לא הכל שמש וקשת בענן.

התחרות הולכת ומחריף. ולא רק בין מפרסמים, חברות הטכנולוגיה הגדולות נמצאות זו בגרונו של זה, כולן רוצות נתח מאותה עוגה.

כתוצאה מכך, זה הופך להיות יותר ויותר מורכב ויקר לנהל קמפיין יעיל.

1. עדכוני iOS 14

הצרכנים נעשים מודעים יותר לאופן שבו פייסבוק משתמשת בנתונים שלהם, והם לא מרוצים מהם. אפל יודעת זאת, והעדכונים שלהם ב-iOS 14 ישפיעו ישירות על הפרסום בפייסבוק. ליתר דיוק, הם ידרשו שאפליקציות ב-App Store יצטרכו לבקש מהמשתמשים שעוקבים אחר הנתונים שלהם, בהתבסס על ההגדרה של Apple ל"מעקב" במסגרת AppTrackingTransparency שלהם.

מדיניות זו אוסרת על איסוף ושיתוף נתונים מסוימים, אלא אם משתמשים בוחרים לאפשר מעקב, ומגבילה את יכולתך להציג ביצועים באופן מדויק. זה מקשה על פילוח והתאמה אישית של מודעות למשתמשי iOS 15. מכיוון ש-94% מהכנסות המודעות של פייסבוק מגיעות ממכשירים ניידים, המהלך הזה של אפל בוודאי יכאב.

עם זאת, מהלך זה רחוק מלהיות מכת הרג למפרסמים בפייסבוק. פייסבוק מגיבה במהירות לאיום ואתה יכול להסתגל לבעיות אלה על ידי עדכון ההנחיות של פייסבוק והתאמת האסטרטגיה שלך. שלא לדבר על כך ש-iOS מהווה רק 27.4% משוק המובייל העולמי, כלומר עדיין יש נתח ענק של משתמשים שלא יושפעו מהעדכונים האלה בכלל.

2. הגדלת העלויות

זה הופך להיות יותר ויותר יקר לפרסם בפייסבוק. הסיבה העיקרית היא הגברת התחרות. ככל שיותר ויותר מפרסמים מציעים מחיר על שטח, העלות עולה. זה צפוי לעלות משנה לשנה. עם זאת, הפרסום בפייסבוק עדיין זול יחסית לשיטות פרסום אחרות.

כדי להתגבר על כך, עליך לנצל את הניתוח במלואו כדי להיות ספציפי יותר עם הפילוח שלך. גלה נישות ומשתני בדיקה שהמתחרים שלך אינם.

בגלל התחרות והעלות המוגברת, איכות הקריאייטיבים שלכם כעת קריטית יותר מבעבר. מותגים לא יכולים להתחמק מקריאייטיבים חלשים שמתמקדים בקהל רחב. כדי להמיר, עליך ליצור מודעות שתופסות את תשומת ליבם ולדבר ישירות אל נקודות הכאב העיקריות שלהן.

3. עקומת הלמידה

בשנת 2021, זה הרבה יותר קשה (ויקר יותר) להתחיל מאפס. הבנת מה המדדים חשובים, אילו שינויים לעשות, את מי למקד וכל השאר דורשת הרבה ניסוי ומאמץ.

שיווק יעיל בפייסבוק הוא מיומנות שלוקח הרבה זמן לשלוט בה. זמן שלרוב המותגים אין. כדי לפתור זאת ולחסוך לעצמם שעות של תסכול ואולי אלפי פאונדים מבוזבזים, מותגים יכולים לשכור משרד פרסום בפייסבוק ולמנף את הניסיון, הידע והמומחיות שלהם בנושא .

מהו שיעור ההצלחה של מודעות פייסבוק?

93% מלקוחות ה- eCommerce שלנו מגדילים את ההחזר שלהם על הוצאות פרסום בעבודה איתנו.

שיעור ההצלחה שלנו הוא כל כך גבוה כי אנחנו סוכנות מונחה תוצאות שעובדת במפורש עם לקוחות מסחר אלקטרוני. לקמפיינים מוצלחים בפייסבוק שמעודדים את ה-ROAS שלך, אתה זקוק לקריאייטיבים מוצקים ולמומחיות עמוקה בקניית מדיה. אתה אף פעם לא רוצה להסתמך על צילומי מוצרים משעממים ולהתפלל שהם יעבדו.

 

שירותי מחשוב

קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב