דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לכתוב עבודת סמינריון טובה 

מאת    [ 02/12/2021 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1141 פעמים ]

כל תלמיד יכול לכתוב עבודה סמינריונית טובה, שתקבל ציון גבוה ושבחים מהמרצה. כדי לכתוב עבודה טובה, חשוב להבין כמה עקרונות שיהוו מעין מפת דרכים לכתיבת העבודה, וגם יקצרו מאוד את הזמן והמאמץ שאותם צריך להשקיע התלמיד.

הכלל הראשון הוא לבחור נושא טוב ושאלת מחקר טובה. הרבה תלמידים בוחרים נושא על סמך תחושת בטן או על סמך העובדה אם הנושא הזה מעניין אותם או לא. דבר זה הוא לא טוב, מכיוון שאם בוחרים נושא שהוא לא טוב מיסודו, למשל אם אין עליו הרבה מאמרים, או שקשה לסכם ולהבין אותו, זה יכול לפגוע בכל תהליך העבודה של התלמיד. אם התלמיד יבחר נושא קל מלכתחילה, הוא יעשה לעצמו חיים הרבה יותר קלים.

הכלל השני הוא לתכנן את העבודה ולא להתחיל לכתוב סתם. הרבה פעמים תלמידים מתחילים לכתוב את העבודה ללא תכנון מראש, ולעתים הם מגיעים למחצית העבודה ומגלים שלא כתבו היטב או רלוונטי, והם צריכים להתחיל מההתחלה. אם עושים מפת דרכים לעבודה, כמו למשל ראשי פרקים, שאותם מאשרים עם המרצה, הדבר יכול להקל מאוד על תהליך הכתיבה, ומאפשר לתלמיד לרוץ במסלול המירוץ שלו.

הכלל השלישי הוא חומרים טובים. כדי למצוא חומרים טובים לכתיבת העבודה, יש לדעת איך לחפש מאמרים בצורה נכונה ואיפה, ובזה אנו אקדמיק ישראל מתמחים. כאשר מוצאים חומר איכותי לכתוב ממנו את העבודה, הכתיבה והזרימה של העבודה הם הרבה יותר קלים, ומקצר מאוד את זמן כתיבת העבודה.

הכלל הרביעי הוא לדעת איך לכתוב היטב את החלקים של המבוא והסיכום של העבודה. החלק של המבוא והסיכום הם החלקים הכי חשובים בעבודת המחקר. החלק של המבוא חשוב מכיוון שהוא מאפשר לקורא להבין היטב על מה העבודה עוד לפני שהוא התחיל לקרוא את כל המחקר. בנוסף לכך, המבוא הוא הרושם הראשוני של הקורא מעבודת המחקר שלך, אם הקורא מקבל רושם ראשוני טוב, רושם זה ימשיך להיות חיובי לאורך כל העבודה, אך אם הקורא או המרצה מקבל רושם ראשוני שלילי לגבי העבודה, והוא יראה ליקויים כבר במבוא, הדבר ישאיר אצלו דעה שלילית לגבי העבודה שלך לאורך כל בדיקתה, וזה גם ישפיע על הציון של העבודה בהתאם.

בנוסף לכך חשוב שהסיכום יהיה טוב גם כן. כמו שהמבוא מהווה רושם ראשוני חשוב לעבודה, הסיכום מהווה רושם אחרון וחשוב לא פחות לעבודה. כאשר המרצה רואה שבסיכום נעשה דיון בממצאים של המחקר, ומשווים אותם לסקירה הספרותית שנעשתה, הוא מקבל רושם שנעשתה כאן עבודת חקר רצינית, והתלמיד השקיע מאמץ רב בכתיבת העבודה, ולכן זה עוזר מאוד להעלות את הציון, אפילו אם היו לקויות בעבודה עצמה.

אקדמיק ישראל


0587849434


eduhelpme@yahoo.com


עבודת סמינריון


שירותי סיוע לתלמידים בעבודות מחקר סמינריונים ומטלות אקדמיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב