דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכן את ביתך לחורף 

מאת    [ 23/11/2021 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 737 פעמים ]

החורף מגיע ואיתו גם כל התקלות… כל חורף מחדש אנחנו מבינים עד כמה הבית שלנו לא מוכן לחורף בישראל. אם מדובר על בעיות איטום, בידוד תרמי לא תקין או דוד שלא מחמם כמו שצריך. בשביל להבטיח שהחורף אנחנו לא נסבול משום תקלה, אנחנו חייבים להכין את עצמנו מבעוד מועד. איך עושים את זה? מיד תגלו הכל.

 

דוד שמש -  מה אפשר לעשות?

כל הקיץ אנחנו לא באמת משתמשים בדוד, ולפתע כאשר מתחיל קצת להתקרר אנחנו מדליקים את הדוד ועדיין אין מים חמים. ייתכן שקרו מספר תרחישים, בתרחיש הגרוע ביותר החלפת דוד שמש היא הפיתרון עבורכם. במקרה בו אין לכם מים חמים אנחנו ממליצים לכם בתור התחלה לקרוא לבעל מקצוע או לנקות בעצמכם אל קולטי השמש של הדוד. אם הקולטים מלוכלכים נקו אותם באמצעות מטלית לחה כדי להבטיח שהדוד יעבוד כמו שצריך. במקרה בו הדוד מקצר או שעדיין הוא לא מחמם היטב את המים עליכם לקרוא לבעל מקצוע. 

 

טיפ: גם בימי החורף הקרים אסור להדליק את הדוד למשך שעות ארוכות. במקרים בהם הדוד דולק יותר מדי ואין לכם ווסת לתרמוסטט המיכל עלול להתפוצץ מלחץ יתר. אנו ממליצים לכם להזמין בעל מקצוע כדי לערוך בדיקה, הבעיה של פיצוץ מיכל דוד נפוצה בקרב דודי שמש ישנים בעיקר.

 

מזגנים - הכי חשוב!

הכן את ביתך לחורף, ומה יותר חורף מאשר להדליק מזגן על חימום? במקרה בו המזגן שלכם לא מחמם כמו שצריך יש מספר דברים שעליכם לבדוק. הדבר הראשון שדי תלוי בכם ולא דורש איש מקצוע הוא לבדוק את המסננים, הפילטרים. לרוב כאשר מצטבר לכלוך על הפילטרים הם מונעים מהאוויר החם לצאת כמו שצריך. סגרו את המזגן, פתחו את המכסה והסירו את הפילטרים. נקו את הפילטרים מתחת לזרם מים עד להסרה מלאה של האבק. מי שמעוניין להחמיר גם יכול להשתמש בשואב האבק במקום בו הפילטרים מונחים במזגן כדי להסיר משם את הלכלוך גם כן. לאחר שהפילטרים התייבשו זה הזמן להחזיר אותם ולבדוק האם המזגן עובד כראוי כעת.

 

הכן את ביתך לחורף באמצעות איטום

אחד הדברים החשובים ביותר שישפיעו על חימום הבית בצורה ראויה הוא האיטום במבנה שלכם. לא משנה עד כמה המזגן שלכם עובד טוב, כל עוד יש בעיות איטום הוא לא יממש את הפוטנציאל שלו ויעבוד יותר ממה שהוא צריך. במיוחד כאשר מדובר על דירה חדשה, בדקו שיש איטום בחלונות, בדלתות ובגג. איטום נכון לא רק מסייע לכם מפני רטיבות אלא גם מפני בידוד תרמי ואקוסטי. עליכם להזמין בעל מקצוע בין אם מדובר על מבנה חדש או ישן, בעל המקצוע בוחן את טיב האיטום במבנה שלכם. תוכלו גם להמתין עד לחורף כדי לוודא אם אתם צריכים בכלל תיקונים, אבל יכול להיות שאז כבר יהיה מאוחר מדי. 

 

הכן את ביתך לחורף באמצעות הכרת בעלי מקצוע

הכן את ביתך לחורף אינו נוגע רק לבדיקה כללית, אלא למוכנות. עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש. כעת יש לכם זמן להכיר את בעלי המקצוע שיש בשטח, לוודא מול אילו בעלי מקצוע הייתם רוצים לעבוד ולקבל שירות. תמיד חשוב להצטייד במספר טלפון של בעל מקצוע שיכול להיות זמין לכם בכל שעות היום, בין אם מדובר על תקלה במזגן או במערכת האינסטלציה. בדקו האם מדובר על בעל מקצוע מורשה, מהו הניסיון שיש לו והאם הוא עומד בתקציב שיש לכם. 

 

שלומי גינזבורג קידום אתרים וניהול מוניטין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב