במאמר הבא נעמוד על טעויות נפוצות בעת רכישת ריהוט משרדי ונסביר כיצד להימנע מהן.
לפני שניגשים לרכישת ריהוט משרדי צריך למדוד את גודל החדר בו הוא צריך להיות, בכדי לדעת כי הריהוט יתאים למידות באופן מדויק. ריהוט שאינו מתאים לגודלו של המשרד יגרום לו להראות דחוס מדי או ריק מדי. כשרואים רהיט בתמונה או בתצוגה קשה לעמוד את מידתו, המדידה והשוואת הגדלים באה להבטיח התאמה טובה לחדר וגם לרהיטים שכבר נמצאים בו.
צבע הרהיטים
גם צבע הרהיטים צריך להתאים לאלו שכבר יש, אופנת הרהיטים מתחלפת כל מספר שנים. לכן עדיף תמיד לקנות ריהוט קלאסי שמרגישים נוח איתו למשך שנים רבות גם מבחינת צבע וגם מבחינת הסגנון.
איך לקנות ריהוט משרדי?
לפני רכישת ציוד משרדי, כדאי להיות בטוח שיודעים עבור איזה שימוש הרהיט נקנה ועבור מי הוא נקנה. ריהוט הנמצא בשימוש יום יומי יכול להיות מרשים אך לא נוח למשתמשים בו, יחטיא את המטרה. כשניגשים לרכוש ריהוט משרדי כלשהו, שולחן משרדי, שולחן מחשב, כסא מנהלים או ארונית, תמיד צריך לבדוק את הרהיט לפי צורת השימוש בו. רהיטים שקונים צריכים לאפשר נוחות בעבודה, יש לבדוק את הרהיט בחנות על ידי שימוש אמיתי בו בדיוק כפי שמשתמשים בו במשרד. בקניית שולחן משרדי יש לשבת לידו, ארונית יש לבדוק אם גודלה וגודל המגירות מתאים וגם אם הן נפתחות ונסגרות כראוי.
לא מומלץ לקנות אביזרים מתוך דחף רגעי, גם אם הרהיט מוצא חן והמחיר אטרקטיבי, כדאי לקחת מספר רגעים לחשיבה ולא להיגרר, כדאי לחשוב שוב האם הרהיט הזה באמת מתאים וכדאי לקנות אותו. לפני שרוכשים ציוד למשרד חשוב להתייעץ כי לא קונים ריהוט לעיתים קרובות וזוהי הוצאה גדולה, אך לא כדאי להתייעץ עם יותר מדי אנשים, כי אז יהיה קשה לצמצם את האפשרויות והדעות הרבות ולהחליט. לכל אדם יש את הטעם הייחודי שלו, כדי להגיע להחלטה עצמאית רצוי ללכת לבד לקנות או אם אדם או שניים שמכירים היטב ושהם מכירים את המשרד והמיקום המיועד לרהיט החדש.
כשרוכשים סממנים למשרד, לא מספיק לקנות רק שולחנות וכיסאות, חשוב לקנות גם ארונות, שידות, מדפים, כונניות ועוד ריהוט משרדי כזה הסייע בסדר ובארגון המשרד. הכול יתויק וקל יהיה לשמור על הסדר במשרד ולמצוא בקלות כל דבר שצריך. כדאי גם לתלות וילונות ולשים עציצים ותמונות כדי לשפר ולהנעים את המראה.
ריהוט משרדי איכותי שווה את ההשקעה
מחירי הריהוט הם בטווח רחב ביותר. לכן, כדאי לקבוע את התקציב המיועד לכך ולנסות לא לחרוג ממנו אך יחד עם זה חשוב לרכוש ריהוט משרדי איכותי שיישמר לאורך שנים. אסור גם לשכוח כי ישיבה ממושכת על כיסאות שאינם בריאים לגב, יכולים לגרום לבעיות בריאותיות, לכן כדאי לקנות אביזרים למשרד כמו כסאות אורתופדיים וארגונומיים המגנים מפני כאבי גב וכאבים בצוואר. צריך לא להפריז בהשקעה ברכישת רהיטים למשרד אך מצד שני חשוב שיהיה איכותי ונוח ושווה את ההשקעה הכספית.
הרגישה נוחה במקום בו הם עובדים
אנשים אוהבים להרגיש בנוח במקום בו הם עובדים. אין קו אחיד למראה המשרד האולטימטיבי, אך חשוב שהוא יהיה מותאם לאופי בעל המשרד. חשוב להקפיד שהרהיטים יהיו איכותיים, עמידים ונוחים. הסממנים צריך להיות מותאם בצבעים על מנת שהמראה הסופי של המשרד יהיה נעים, מזמין ונוח. רהיטים למשרד יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, השילוב הנכון ביניהם הגוונים וגודל המשרד משפיעים על המראה הסופי שלו וחשוב הרבה יותר על איך אנשים ירגישו כשייכנסו אליו. חשוב שהמשרד יעוצב בצורה שזו שתהיה נוחה לאדם העובד במקום, כי עבודה יומיומית במשך שעות רבות, מצריך מקום עבודה נוח, תפוקת העבודה והיעילות של העובד גבוהה בהרבה.
איך לבחור ריהוט למשרד?
אין כל ספק שהאווירה במשרד היא שתקבע בסופו של דבר, את מהלך הפעילות השוטפת, ואת קצב העבודה של העובדים. לפני שבוחרים את הריהוט למשרד, יש להתחשב לא רק בעובדים אלא גם מי הם הלקוחות המבקרים בדרך כלל במשרד, ואיזה מסר רוצים להעביר להם. הריהוט שאותו בוחרים אומר משהו על מי שקונה אותו. מי שמתקשה לעצב לבדו את מקום העבודה ולקנות את הריהוט המשרדי בעצמו טוב יעשה אם יפנה למעצב המתמחה בתחום. שידע להוסיף לרהיטים צבע, תאורה, צמחיה, תמונות, כדים ועל ידי כך לשפר מאד את מראה המשרד.
אופיס שופ- ריהוט משרדי