דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה טיפים לפני הזמנת טכנאי מקררים תעשייתיים 

מאת    [ 13/10/2021 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1458 פעמים ]

כשמדובר בגורם כה חשוב, כשמתעוררת תקלה במערכת הקירור של חדרים אלו, עלינו לפעול במהירות האפשרית לתיקונה ולפיכך, ריכזנו עבורם מספר טיפים בנושא

מהו קירור תעשייתי?

העידן המודרני בו אנו חיים מתאפיין בעיקר בטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת בקצב מסחרר, המאפשרת לנו לשמור על איכות חיים עשירה וברמה גבוהה. בין הפיתוחים הטכנולוגיים המהותיים, נמצאים אפשרויות הקירור וההקפאה התעשייתיים באמצעות חדרי קירור, כמו גם מקררים תעשייתיים, המסייעים בשמירה על טיב וטריות המזון, הן בהעברת המזון אלינו ממדינות רבות ברחבי העולם והן באחסון של המזון בתנאים מוקפדים ומבוקרים עבור מפעלים שונים, מסעדות ואולמות אירועים ברחבי הארץ.

אילו עוד שימושים יש לקירור תעשייתי?

למעשה, אפשרויות הקירור וההקפאה של המוצרים השונים הפכה את בניית חדרי קירור לתופעה הנפוצה לא רק בתחומים הקשורים לאוכל, אלא גם עבור משתלות, בתי מרקחת, בתי חולים ועוד, כשהמטרה העיקרית היא שמירה על הטמפרטורה הרצויה שתאפשר אחסון מיטבי לאורך זמן.

שמירה ובקרה על הטמפרטורה הנדרשת

כאמור, המאפיין הבלעדי של חדרי הקירור והמקררים התעשייתיים, הוא הצורך בשמירה מבוקרת ומוקפדת על הטמפרטורה הנדרשת, כאשר כל קלקול וחריגה מהטמפרטורה הנדרשת, עלולה לגרום לקלקול בלתי הפיך של המלאי ולהפסדים כלכליים רבים.

לפיכך, כדי למנוע, או לפחות להפחית בצורה ניכרת את האפשרות של קלקול חדר הקירור ו/או המקרר התעשייתי, מומלץ לפעול לתחזוקה שוטפת של מערכות הקירור, באמצעות שמירה על שטח יבש, ניקוי ואוורור באמצעות חומרים מיוחדים ומותאמים למקררים, שטיפה וניקוי יסודיים והקפדה על ביקורת של איש טכני אחת לחצי שנה.

מה מומלץ לעשות לפני שמזמינים טכנאי קירור?

מיד עם גילוי העובדה כי הטמפרטורה אינה עומדת בדרישות ובצורך לשמירה על איכות וטריות המוצרים השונים המאוחסנים בחדרי הקירור ו/או במקררים, עלינו לפנות באופן מיידי לעזרתו של טכנאי קירור, ובייחוד טכנאי מקררים תעשייתיים, מקצועי ומנוסה, אך לפני שאנחנו ממהרים להילחץ, מומלץ להיעזר בטיפים הבאים:


    • המלצות – פעלו לקבל המלצות מבעלי עסקים אחרים, עדיף דומים לעסק שלכם, בכדי לקבל חוות דעת על אופי הטיפול ומקצועיותו של טכנאי הקירור.

    • מקצועיות – טכנאי קירור הוא לא בהכרח טכנאי קירור לחדרי קירור ומקררים תעשייתיים, לכן, חשוב לוודא לפני כי הטכנאי שהזמנתם אכן מתמחה בחדרי קירור ומקררים תעשייתיים ובכך אכן עונה על הצרכים והדרישות שלכם.

    • אחריות – טיפול מקררים תעשייתיים וחדרי קירור עולים לא מעט כסף ובנוסף על כך, הסחורה במאוחסנת בהם שווה אף היא לא מעט. לפיכך, וודאו כי הטכנאי שהזמנתם מעניק לכם אחריות על הטיפול שהעניק לכם, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט.

    • זמינות – כשהטמפרטורות מתחילות לעלות והמוצרים עלולים להתקלקל, אין לנו יותר מידי זמן לחכות להגעת הטכנאי. לכן, מומלץ לבדוק את זמינות הטכנאי לכל קריאה שלכם.

אייסמן - מערכות קירור והקפאה תעשייתיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב