דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לבעיות נשימה 

מאת    [ 19/09/2021 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 921 פעמים ]

 הריאות שלנו חשובות להפליא. ללא ריאות מתפקדות כראוי, אנו מפסיקים להתקיים. בארצות הברית בלבד מתים בכל שנה קרוב ל-200,000 איש ממחלות נשימה. מחלות נשימה כוללות מצבים אקוטיים וכרוניים, החל משפעת ועד אמפיזמה. אמנם ניתן למנוע את מרבית המחלות הללו, אך עדיין קיימות אלה שלא ניתן להימנע מהן בשל סיבות מגוונות כמו גנטיקה לדוגמא.

ברפואה הסינית (שדיקור סיני הוא חלק ממנה), הריאות נחשבות לאיבר החיצוני ביותר בהשוואה לשאר האיברים הפנימיים. עם כל נשימה, הריאות באות במגע עם העולם שבחוץ. כמו כן, כל חלק בגוף הקשור לנשימה נחשב למעשה כחלק ממערכת הנשימה. זה כולל את האף, הסימפונות, הסינוסים, הסרעפת ואפילו את העור, במידה מסוימת.

מה שנחמד ברפואה הסינית TCM הוא בכך שהיא מתייחסת לכל סיטואציה באופן אינדיבידואלי. כל מטופל מקבל פרוטוקול טיפולי שונה על פי הסימפטומים והאבחנות שלו. לרפואה הסינית יש גם אמצעי טיפול נלווים כמו כוסות רוח שיכולים לעזור לחלץ רעלים מהריאות ופורמולות צמחים סיניים שניתן להוסיף לטיפול כמעט בכל מצב נשימתי. להלן כמה דרכים שהרפואה הסינית- TCM יכולה לסייע לאנשים עם בעיות נשימה.

דיקור סיני לבעיות נשימה: דיקור סיני מסייע בבניית וחיזוק האנרגיה של מערכת הנשימה. אנרגיה זו נקראת צ'י. כאשר צ'י הריאות חזק והגוף מאוזן, לעיתים נדירות יתפתחו בעיות הקשורות למערכת נשימה.  דיקור סיני ממריץ את זרימת הדם שמובילה חמצן לכל תא בגוף. זרימת דם מוגברת מחזקת את מערכת החיסון, מרחיבה את הסימפונות ומייצרת חומרים אנטי דלקתיים המסייעים בשיפור הנשימה על ידי הרגעת השרירים.

נקודות דיקור סיני לבעיות נשימה:

· Kid 27 - נקודה זו ממוקמת דו צדדית על החזה, ממש מתחת לעצם הבריח. 27 Kid משמשות לפתיחת הריאות, להפחתת שיעול ולעידוד נשימה מלאה.

· LU 5 - LU 5 ממוקמת בסוף הקפל החיצוני של המרפק, ממש לחלק החיצוני של הגיד. נקודה זו פותחת את דרכי הנשימה והגרון, ומפחיתה שיעול וצפצופים.

· CV 17 - נקודה זו ממוקמת באמצע בית החזה, באמצע הדרך בין שני הפטמות. היא משמשת לפתיחת החזה, הקלה על גודש, הפסקת שיעול ועידוד נשימה מלאה.

 

צמחי מרפא סיניים לבעיות נשימה: שילובי צמחי מרפא, המכונים פורמולות, משמשים לרוב ב- TCM. אחד הצמחים האישיים הנפוצים ביותר הוא וו וויי זי, הידוע גם בשם סיסנדרה. עשב זה משמש לטיפול באסטמה, צפצופים ומשפר את התפקוד החיסוני.

 

הבחירה בפורמולות הפופולריות בקרב מתרגלי TCM היא Bi Yan Pian. פורמולה זו פועלת לניקוי מעברי אף ובדרך כלל עושה זאת תוך חמישה ימים עד שבוע. עשבי התיבול ביאן פיאן פועלים לפיזור רוחות, רעלים, הקלה על דלקת וממיס ריר.

 

תזונה לבעיות נשימה: בכדי שהריאות ומערכת הנשימה יהיו חזקות, הן זקוקות לתזונה נכונה, ממש כמו שאר חלקי הגוף. ישנם מזונות הטובים להגברת החסינות, תוך פתיחת הריאות והגברת זרימת הדם. מזונות כמו שום ובצל מפחיתים דלקת ונלחמים בזיהומים. פלפלי צ'ילי פותחים את מעברי האף, מעוררים ריריות ונלחמים בפלישה לחיידקים ווירוסים מגעילים. גזר ודלעת עשירים בוויטמינים A, C וליקופן. כל הוויטמינים הללו משפיעים על בריאות הריאות על ידי הורדת הסיכוי להתפתחות מחלות ריאה.

 

כפי שאתה יכול לראות, TCM היא דרך נהדרת להתמודד עם בעיות נשימה. אם אתה מתקשה להתמודד עם תנאים כאלה, צור איתי קשר ולראות מה אנו יכולים לעשות כדי להחזיר אותך למסלול.

 

 

 

 

רונן רוזנבלט-ניר -מומחה בטיפול בדיקור סיני  


 


 כתובת הקליניקה: דרויאנוב 5 תל אביב


 


 אתר: Https://www.acufamilyclinic.com 


 


 טלפון: 052-2730115 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב