דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מארזי קינוחים - איך לבחור את המארז המתאים ביותר? 

מאת    [ 18/09/2021 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1293 פעמים ]

בשנים האחרונות ובמיוחד מאז שהקורונה נכנסה לחיינו, מארזי קינוחים הם מוצר צריכה מבוקש. מי לא רוצה לקבל מארז יום הולדת מפנק עם קינוחים מיוחדים ועוד פינוקים מגניבים?
בסגר או שבזמני שגרה, אתם חייבים להודות שזה גם מקל מאוד על מי שקונה ושולח את המארז, שבמקום לצאת ולחפש מתנה, להגיע לחנות פיזית, אתם פשוט מזמינים און ליין מארז קינוחים בתקציב שלכם עם הקדשה ומשלוח עד הבית! מדהים!

רוב מארזי הקינוחים מיוצרים במקומות בוטיקיים, יצרנים קטנים, הקינוחים מגיעים טריים ומשובחים עם טעמים על פי בקשת הלקוח, לעיתים גם עם תוספות כמו יין טוב או ריבה. אז גם האיכות והמקוריות מורגשים במארזים וגם עוד פלוס נחמד וחשוב - קנייה מעסקים קטנים.

אז מה הן האפשרויות שיש לפנינו היום?


    • עוגה ומבחר מתוקים ליד - בדרך כלל ממותג מארז יום הולדת אבל יכול להיות לכל אירוע, במרכז המארז יש עוגת יום הולדת חגיגית עם הקדשה בעיצוב אישי ולצידה קינוחים שווים. הקינוחים יכולים להיות החל מפחזניות, אקלרים, בראוניז שוקולד, מקרונים, קרם ברולה ועוד…
    העניין במארז כזה הוא העוגה שבמרכז כמובן אבל הקינוחים משדרגים מארז יום הולדת כזה לחגיגה של ממש!
    • מארז מקרונים - מקרון היא עוגייה צרפתית קלאסית ללא קמח המורכבת משתי עוגיות בצורת סנדוויץ' ובמרכז קרם מתוק שמחבר ביניהן. אז מה העניין? מקרונים שעשויים טוב, הן יצירת אומנות ומופלאים בטעם ובמרקם. צבעם מרמז על טעם המילוי וישנן הרבה גרסאות וטעמים לבחירה. אפשר להזמין מארז מקרונים בלבד או לצרף עוד סוגי קינוחים כמובן, תלוי בקונדיטור שבחרתם ובכמות האנשים אליהם יגיע המארז.
    • מארז פרוסות עוגה בטעמים שונים - למי שלא רוצה עוגה אחת גדולה ורוצה כמה שיותר גיוון בטעמים זה מארז קינוחים מושלם עבורו. הוא פחות עובד לחגיגת יום הולדת, מצויין לאירועים קטנים והקטע בו הוא המגוון. ישנם קונדיטורים שמכינים מארזי קינוחים עם מגוון פרוסות שונות מעוגות או מגוון עוגות אישיות בצורות וטעמים שונים, בראוניז שוקולד ועוד סוגי עוגות אישיות.
    • מארז פחזניות - מארז מיוחד במינו לאוהבי הבצק הרבוך הכולל פחזניות ואקלרים במגוון ציפויים, צבעים, טעמים והפתעות. ככל שהקונדיטור יצירתי יותר כך המגוון יהיה מיוחד יותר. ואם י לכם טעם מסויים שאתם אוהבים ייתכן ותמצאו מי שיכין לכם במיוחד. אין ספק שזהו מארז קינוחים ייחודי לאירוח.

מעבר למגוון האפשרויות של הקינוחים והעוגות, חשוב כמובן גם המראה הסופי, המארז עצמו, הצבעוניות והחגיגיות של המארזים. חשוב לעשות סקר שוק לפני הזמנת מארזי קינוחים, גם בנושא העלויות והמשלוחים אך גם בנושא האיכות והתאמת המארז לאירוע שלכם ולטעמכם.

ישנם קונדיטורים שפתוחים להתאמה בטעמים וברעיונות מלקוחות וישנם פחות, ישנם מארזים הכוללים גם מוצרים נלווים כמו פרחים, יין, ריבות ועוד פינוקים ויש כאלו שמתרכזים ביצירת הקינוחים והעוגות.

חשוב להיות ברורים בעת ההזמנה, לא להתבייש לבקש בדיוק מה שרוצים וגם לדעת להעריך שמדובר בקונדיטורים שיוצרים את המארזים באופן בוטיקי וייצור עצמי ולכן העלות היא בהתאם וההשקעה כאן משתלמת ומפנקת ביותר!

אז קדימה - לאירוע הבא חובה מארזי קינוחים!






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב