דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האלמנט שישדרג ויכניס צבע למטבח שלכם 

מאת    [ 09/09/2021 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 1873 פעמים ]

רכשו מספר כסאות בר לביתכם, מקמו אותם מסביב לדלפק או לאי במטבח, בפנית הסלון ליד השידה או בחצר או בגינה. ארגנו לעצמכם בר ביתי, והזמינו חברים לרוב. תוכלו לשבת איתם באווירת פאב, לשתות יין אדום או לבן, מעט חטיפים או בירה קרה, ותרגישו כאילו יצאתם מהבית לפאב תל אביב אפוף עשן, רק בלי העשן.

בהשקעה קטנה, תוכלו לפנק את עצמכם באפשרות להרגיש כאילו יצאתם, אך בעצם להישאר בבית. שווה לא?

כסאות בר לבית פרטי הפכו בשנים האחרונות ללהיט בקרב משפחות, זוגות צעירים או סטודנטים אשר הכניסו את האלמנט הזה לביתם ולא התאכזבו.

המחירים של כסאות בר נעים בין כמה מאות שקלים, ועד כמה אלפים. הכיסאות הזולים ביותר הם כיסאות פלסטיק, אשר מחירם נע בין כ- 200 שקלים ועד 500-600 שקלים. מעט יקרים יותר הם כיסאות מתכת או אלומיניום, אשר מחרים בסביבות 600-700 שקלים, והיקרים ביותר הם כסאות בר מעץ, אשר מחירם נע החל מ-500 שקלים ועד לכ- 2500 שקלים לכיסאות מעוצבים בגילוף ועבודת יד מקורית.

מרבית כסאות בר הם מיובאים, במיוחד כיסאות העץ בעלי העיצובים הייחודיים. כאשר תרצו לבצע את הרכישה של כסאות בר לביתכם, הקפידו לבחור את הצבע והעיצוב המתאים עבורכם, וודאו כי הצבתם במקום המיועד תהיה מתאימה. למשל, עבור סלון בצבעים בהירים תוכלו לבחור כסאות בר בצבעים סולידיים, ועבור מטבח עץ כסאות בר תואמים.

האווירה לה תזכו במידה ותצליחו לארגן לעצמכם מקום ישיבה בסגנון בר היא משהו שלא תתחרטו עליו. כסאות בר מקנים אווירה מאוד מיוחדת ונעימה, ופשוט מתחשק לבוא אליכם לביקור.

קיימות מספר רב של חברות המייצרות ומשווקות כסאות בר לבית. ניתן גם לשכור כסאות בר לאירועים, במחירים יחסית נוחים. חברות קייטרינג משכירות כסאות בר כחלק מהשירות שהן מציעות. לסיכום, אם החלטתם כי עיצוב כזה מתאים עבורכם ככל הנראה לא תתחרטו.

כסאות בר - צבעים

כסאות בר בצבע ארגמן-מטאלי הם הדבר הבא בתחום הנרחב כל כך של כסאות בר. המגזין "ריהוט לי" קבע כי פאבים בהם ישנם כסאות בר בצבעים עזים כמו ארגמן, בורדו, סגול ושחור מקנים אווירה שמחה יותר מאשר כסאות בר בצבעים בהירים.

המגזין ערך סקר בין 400 בליינים, ומנתוני הסקר (לא רשמי) עולה כי כאשר בבר נמצאו כסאות בר בצבעים אלו אחוז הנהנים במסיבה היה רב יותר מאשר בפאבים בהם היו כסאות בהירים. הנתון הנ"ל מפתיע בהשוואה לנתוני הסקר שנערך בשנה שעברה, אשר הראה תוצאות הפוכות לגמרי.

האם הבליין הישראלי שינה את טעמו בנושא כסאות בר? ייתכן שהמצב הביטחוני המשתפר, ואולי התאוששותו של השוק מהמיתון של השנה שעברה, הוציא ישראלים רבים יותר לבילויים ואף גרם להם לתשומת לב רבה יותר לצבעם של הכיסאות. מבין הנשאלים, 37% ציינו כי צבע כסא הבר המועדף עליהם הוא סגול, 42% ציינו כי הצבע המועדף עליהם הוא שחור, והשאר העדיפו של הצבע הנדיר יחסית ארגמן-מטאלי.

כסאות בר בצבע ארגמן מטאלי יובאו לראשונה מסין לפני כשנתיים, אך רק בזמן האחרון הם זוכים לפופולאריות רבה בקרב מקומות בילוי ברחבי ישראל. לאור הסקר הנ"ל, עושה רושם שהקהל הישראלי מגיב לחידושים באופן חיובי. כסאות בר היו עד השנים האחרונות פריט מוזנח יחסית, ובשנה-שנתיים האחרונות מסתמן שינוי בנושא. האם הבליין הישראלי אכן מקנה חשיבות לדברים שעד עתה היו חסרי חשיבות, כמו תנאי הישיבה בפאב? ייתכן.

כל בעלי המועדונים והפאבים, הכתבה הזו היא עבורכם. קנו כסאות בר בצבע ארגמן-מטאלי, ותבטיחו את שמחתם של החוגגים. וגם לא, אז בצבעים שחור או סגול. כסאות בר בצבעים בהירים כמו לבן, טורקיז או תכלת – אינם ראויים להימצא בפאב.

יש לציין כמובן שכול כסא שנראה טוב ונוח מאוד ליושבים עליו יתקבל. הצבע כמובן צריך להתאים לעיצוב הכללי אבל מעבר לזה כל צבע וצורה וסגנון שמתאים למקום, ניתן למצוא כסא בר שישתלב. כסאות בר הם טרנד חדש – ישן ובהחלט ניתן לראות עוד לא מעט שינויים באופק. 

ריהוט בהתאמה אישית לבית ולעסק – Chair2u




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב