דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע אתם חייבים לעבור לחשבונית דיגיטלית כבר השנה 

מאת    [ 24/08/2021 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 743 פעמים ]

יותר ויותר חברות עסקיות, בעלי מקצוע ומוסדות ציבור, עברו בשנים האחרונות להשתמש בחשבוניות דיגיטליות. אלו חשבוניות שמופקות דרך המחשב ומועברות ללקוחות ולרואי חשבון, בהתאם לצורך, במייל או בהודעה למכשיר הסלולר ואין צורך להדפיס אותן.

חשבוניות דיגיטליות הפכו להיות פופולאריות, בזכות חברות שונות אשר עוסקות בתחום ומציעות ללקוחות שמתחברות למערכת שלהן, מגוון רחב של שירותים אשר כולם מתבצעים אונליין, דרך אתר האינטרנט שלהן. כל לקוח משלם דמי מנוי שנתיים, מקבל סיסמא, והוא יכול לנהל את כל הפעולות החשבונאיות שלו דרך האתר. זה נכון לגבי פעולות מול לקוחות, ספקים, בנקים, רואי חשבון או כל גורם אחר.

לפני שנסביר למה חשוב לעבור לשירות חשבונית דיגיטלית כבר השנה ולא להמתין עם זה, חשוב לציין, שעם הזמן המערכות מתפתחות יותר ויותר, הן מציעות הרבה יותר שירותים וכלים לטובת הלקוח, וכך הופכות את תהליך העבודה שלו להרבה יותר פשוט ונוח. גם אם מדובר במנוי שגובה עלות מסוימת, עדיין זה משתלם הרבה יותר, גם מבחינה כלכלית, מאשר הדפסת חשבוניות מנייר.

מדוע נכון לעבור לשירות חשבונית דיגיטלית?

התנהלות- הרבה יותר קל לנהל את העסק ולהתנהל מול גורמים שונים באמצעות שירות זה. במקום לעבוד עם ניירת ומסמכים מודפסים, הרי ששירות זה מאפשר לנו ליהנות מאפשרות לשמור תיעוד של כל המסמכים במערכת, כך אנחנו יכולים לעשות שימושים שונים, בזמן הווה או בעתיד. אין סיכוי שאנחנו נאבד משהו, ואם יש צורך לשלוח מסמך חדש או ישן, להעביר מסמכים לרשויות כל דבר אחר, יש לנו אפשרות לעשות את זה בקלות ובפשטות.

דוחות – אחד היתרונות הגדולים של שירות חשבונית דיגיטלית הוא היכולת שלנו לייצר דוחות ולהפיק נתונים. המערכת למעשה עוזרת לנו לבנות דאטה בייס מאוד רחב של נתונים אודות העסק שלנו, בצורה פשוטה וקלה.

תקשורת – אנחנו יכולים לייצר בקלות רבה תקשורת מול לקוחות, ספקים, רשויות, וכן אנחנו יכולים לקבל שירות אונליין בצורה מאוד מהירה ופשוטה מול החברה שמספקת לנו שירות עבור המערכת. הכל מתנהל אונליין, חוסך לנו זמן וטרחה.

איכות הסביבה – אחת המטרות העיקריות של חשבוניות דיגיטליות היא למנוע את הצורך להדפיס ניירות ובכך לפגוע באיכות הסביבה. אנחנו יכולים לשלוח את כל המסמכים במייל ואין צורך להדפיס אותם.

חסכון בזמן – התהליך מתבצע במהירות ובקלות. אנחנו יכולים לחסוך הרבה מאוד זמן, לחסוך הרבה מאוד טרחה, גם ביצירת חשבוניות וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול הגורמים השונים. עצם זה שאנחנו יכולים לשלוח הכל במייל ולא לכתוב חשבוניות ולשלוח בדואר, מאפשר לנו גם להרחיב את השירותים שלנו ברשת וגם לספק שירות בצורה יעילה, מהירה ונוחה.

כיצד בוחרים חברה לחשבוניות דיגיטליות

מאחר ואנחנו יכולים למצוא הרבה חברות שמתמחות בתחום, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה. עלינו לבחור חברה שנחשבת אמינה בתחום, חברה שמספקת מערכת עם מגוון רחב של שירותים שעונים לצרכים שלנו, וכן שיש לה מערכת שירות לקוחות איכותי, מהיר ויעיל.

אחרי כל זה, אנחנו נבחן כמובן גם את שאלת העלויות ועד כמה היא משפיעה עלינו. בהתאם נבחר את החברה הרלוונטית עבורנו.

Expert הנה פלטפורמה ייחודית בישראל שמטרתה לעזור לעסקים קטנים בישראל להתנהל נכון יותר מול ספקים ובכלל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב