דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אישיות סובבת גוף והקשר גוף אנרגיה - גוף פיסי 

מאת    [ 02/08/2021 ]

מילים במאמר: 607   [ נצפה 727 פעמים ]

מה זה אומר בדיוק, שבני אדם התנתקו מהאני העליון שלהם? זה אומר, שהם עובדים את הגוף הפיסי והם עבדים לעולם החומרי. איך זה מתבטא? זה מתבטא בתוך האדם פנימה, ממש בצורת העבודה של הגופים השונים של האישיות, כאשר הם מנותקים מהרוח. האדם חושב, שהוא הגוף הפיסי, רק שהוא שוכח, שהוא "חושב את זה". האדם "מרגיש" את הגוף הפיסי שלו וזה יוצר לו את הדילמות הנפשיות והמנטליות לגבי ערך עצמו והביטחון העצמי שלו, אבל שוכח בדרך, שיש לו גם רגשות שצריך להתייחס אליהם. והאדם ללא חיבור למקור הכוח, גוף האנרגיה שלו מדולדל ואינו יכול לספק די עוצמה ובריאות לגוף הפיזי, מה שגורם בחזרה, להרגשה פיזית והרגשה נפשית לא טובה ולמחשבות שליליות להיות נוכחות בקלות.

הגוף הפיזי הוא לא משהו שצריך להתנזר ממנו, או לחשוב שהוא "מאיה" - אשליה, כפי שסיפרו לנו ההודים העתיקים. אבל הוא גם לא המוקד האבסולוטי של האדם. הוא אינו מרכז האני והתשוקות שהוא מייצר אינן הרצונות, שהאדם צריך ללכת אחריהן, כדי להגשימן. מה הוא כן? הוא מלבוש מפואר שיש לו תפקיד קרדינלי במרכבת האדם. הוא הכלי שדרכו הרוח מתקשרת עם עולם החומר ברמה של הגשמה - ראיה, הרחה, טעימה, נגיעה, חוויה, עשייה וכו'. הגוף הפיזי אינו האדם עצמו. הוא רק 1 חלקי 7 ממנו, במקרה הטוב. אם תתייחסי למשהו שהוא רק שביעית ממך כאל עצמך, זה יביא עליך ייסורים רבים. כי החלקיק הזה הוא רק חלק ואינו הדבר השלם שהינך.

מי שמכיר בערך של היות אדם בעל סמכות פנימית, יודע, שבעלות כזאת עוזרת לו לקבל החלטות, מבלי להישען, לצורך קבלתן, על גורמים חיצוניים. כמו כן, חיבור לסמכות הפנימית מעלה את הביטחון העצמי ומכאן גם את הבריאות הנפשית ומאפשר אנרגיה גבוהה יותר לעשייה למען קידום עצמנו, גם אם עומדות בפנינו אבנים גדולות המבקשות להפריע. כדי להתחבר עם הסמכות הפנימית, הבנו שקודם כל עלינו לדעת כיצד אנחנו מורכבים ואיך המערכת האנושית בנויה ומתפקדת.

התיידענו לכך שאנו מורכבים מאישיות ואני עליון. האישיות מורכבת ממרכיבים שהם: הגוף הפיסי, אנרגיה, רגש ושכל נמוך (דואלי, מושפע מרגשות: טוב לי, רע לי/כדאי לי, לא כדאי לי) והאני העליון מורכב משלושה חלקים - אינטליגנציה גבוהה, אינטואיציה ורצון עליון. דיברנו על הגוף הפיסי, הרמה הראשונה של האישיות, כפרצוף של האישיות בתוך עולם החומר החיצוני. הוא התלבושת של כל השכבות הפנימיות - אנרגיה, רגש, שכל דואלי, ואני עליון: אינטליגנציה, אינטואיציה ורצון עליון. הוא השכבה החיצונית של המסכה, שעמה אנחנו מופיעים כשחקנים מול העולם החיצוני על במות החיים השונות.

הגוף הפיסי, צריך אנרגיה, כדי שזו תפעיל אותו. לכן, ללא הגוף האנרגטי, לא היה הגוף הפיסי זז ונע לשום מקום ולא ניתן היה לחוש בו חיים. בדיוק כמו שרדיו, עומד כחפץ שאין לו הופכין, כל עוד אינו מחובר עם תקע לשקע החשמל. הגוף האנרגטי הוא התבנית, השדה האלקטרומגנטי המושלם, אב טיפוס של איך הגוף הפיסי אמור להיות. אם שומרים ודואגים כמו שצריך למילוי הבטריות של הגוף האנרגטי, הגוף הפיסי יהיה בריא, חזק ויתמודד עם כל וירוס, חיידק או מגיפה.

גוף האנרגיה, שזור היטב בנבכי הגוף הפיסי. אין ניתוק והפרדה בין שני גופים אלו. הם מורכבים אחד אל תוך השני כשתי וערב. מערכות החשמל והמגנטיות חודרים ומקיפים כל איבר ותא בגוף האדם. הגוף האנרגטי הוא תאום סיאמי של הגוף הפיסי. רק לשם ההבנה הפרדנו ביניהם. למעשה הם אחד. הגוף האנרגטי מושפע מהסביבה החיצונית, אך גם מושפע מדואליות הרגשות ודואליות המחשבות. 

ככל שהזמן חולף, השכחה עוזבת את משטחי הידיעה האנושית ואנחנו נזכרים בכך שלמעשה, החומר, הוא אנרגיה התקועה בזמן. המשוואה של איינשטיין, האומרת שאנרגיה = מסה כפול מהירות בריבוע, מספרת את כל סיפור הקיום החומרי בעולם הזה. ככל שהאנרגיה נוסעת באיטיות, היא בעלת תכונות של חומר. ככל שהאנרגיה נוסעת מהר יותר, היא יותר בעלת תכונות של אור, רגש, מחשבה. אמור מעתה - חומר, אנרגיה, רגש ומחשבה הינם, בין יתר תפקודיהם המורכבים, תכונות של מהירות נסיעת החומר בזמן במופעם המשתנה כפריימים של וידיאו הזמן, בתוך רצף השתנות המהירויות. 

 

מיכל תבל -מאמנת לפיתוח אישיות, לפעולה מתוך הסמכות הפנימית והבערת האש הפנימית. מטפלת לביטול התניות לא רצויות מהלא מודע ועבודת שחרור התת מודע למודע, כדי לאפשר הרחבת תודעה



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב