דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ משכנתא מקצר לך את הדרך ומאריך את ההצלחה 

מאת    [ 19/07/2021 ]

מילים במאמר: 766   [ נצפה 633 פעמים ]

לאן אתה רץ? ייעוץ משכנתא מקצר לך את הדרך ומאריך את ההצלחה

מבין כל ההשקעות הגדולות ביותר שתעשו אי פעם בחייכם תהיה זו דווקא המשכנתא. כאמור, אחת ההחלטות שתקבענה את גורלכם בהיבט הכלכלי והאישי תהיה הלוואה זו ובדיוק מתוך הבנת החשיבות הזו הבאנו בפניכם את כל התשובות שתסייענה לכם לעשות את זה נכון.

רוצים לקחת משכנתא וחוששים ממורכבות התהליך? בדיוק לשם כך הבאנו בפניכם שירותי ייעוץ משכנתא שישמחו לענות לכם על כל השאלות הקריטיות לפני שאתם לוקחים מהלך או צעד אחד קדימה.

כיצד לוקחים משכנתא ראשונה?

כפי שהבנתם, מגיע שלב בחיים שכולם רוצים להפסיק ולממן את עלויות שכר הדירה ולהתחדש בנכס אחד משלהם. לשם כך רוב האנשים צריכים לגייס הון עצמי אם כי ברוב המקרים הם חסרים אותו וכאן נכנס עניין המשכנתא לרבות יעוץ משכנתא ממוקד המציע מגוון של מסלולים, תנאים ובו זמנית מאפיינים שונים.

אז מה קודם למה ואיך בוחרים נכון? האם כדאי לקחת משכנתא מטעמו של הבנק או גופים חוץ בנקאיים? לצד בחירת נותן השירות הנכון לא חשוב פחות לדבר על לקיחה בחשבון את מצבכם הכלכלי, את ההכנסות שתהיינה לכם בעתיד ואת התשלומים שבהם תוכלו לעמוד.

במסגרת זו יועץ משכנתאות יספק לכם יעוץ משכנתא מבוסס תמהיל משכנתא מדויק ביותר עבורכם ומה שבסופו של דבר יהיה קרש קפיצה לחיים החדשים שלכם.

אז בשלב הראשון ימליץ לכם היועץ על סקרים בכמה גופים בנקאיים שיספקו לכם הצעות שאותם תוכלו לבחון יחד אתו מה נכון לכם באמת והאם משתלם לכם להיעזר בשירותי מחשבון משכנתא של הגופים הבנקאיים או שאולי דווקא בתי השקעות או גופים חוץ בנקאיים אחרים.

מהן האפשרויות למחזור המשכנתא הקיימת?

קודם לכן דיברנו על לקיחת הלוואת משכנתא בפעם הראשונה, מאידך גיסא לצד זאת יש גם את הרגע שאפשר לקחת את המשכנתא הקיימת ולבצע בה שיפורים. במילים אחרות, הנה ההזדמנות שלכם לבצע מחזור משכנתא שמסלק את ההלוואה הקיימת ומאפשר בחירת אחת חדשה בתנאים טובים יותר.

עניין כשמדברים על הלוואה ממוחזרת יש לפנות לכמה גורמים ולפני שבוחרים בזה לבדוק את עומקן של ההצעות. אופציה נוספת היא לקצר את תקופת התשלום ולא דווקא את גובה התשלומים השותפים. עניין התשלומים יכול להיות טוב בלא מעט מקרים היות שהוא יכול לאפשר לכם אוויר לנשימה וכך לייצב את המצב הפיננסי שלכם בהווה וגם בעתיד.

מיותר לציין כי אם אתם בוחרים בכיוון זה חשוב לשדרג ולא לקפח גם את ביטוח החיים לרבות ביטוח המבנה. רוצים לחסוך בהוצאות עתידיות? אולי כדאי לחשוב שוב, לפנות אל יעוץ משכנתא ולבחון אפשרות להגדלת ההלוואה הקיימת.

האם יש הבדל בין משכנתא רגילה משכנתא לצרכי בנייה חדשה?

שלא כמו משכנתא רגילה, משכנתא שמטרה בנייה של בית חדש היא משכנתא מורכבת כאשר הסיבה לכך קשורה בהלוואה המועברת לחשבון של הלווה ולא בהכרח למוכר הנכס. כאמור, אתם אלו שלוקחים את ההלוואה ואתם אלו האחראים לחלק את הכספים לגורמים השונים ולא תמיד זה יכול להיות צעד נכון בפרט אם אין לכם ניסיון בתחום.  

רוצים בכל זאת לקחת הלוואה עבור בניית בית פרטי באחריותכם ובכוחות עצמכם? אם תיוועצו עם יועצי משכנתא הם לבטח ידרשו מכם להשיג עלות נוספת שתהיה ביטחון לכל דבר ותיקח את כל הדברים האפשריים שיכולים או עלולים להתרחש בזמן הבנייה ומצריכים תקציב נוסף.

מהי הלוואה/ משכנתא חוץ בנקאית?

במסגרת סוגי ההלוואות או משכנתאות שתיקחו תוכלו למצוא הלוואה חוץ בנקאית הניתנת מטעם גופים פרטיים. שלא כמו הגופים הפנים בנקאיים, הלוואה זו מאפשרת לכם לקחת את ההלוואה עם קושי מזערי יותר, ללא התמקחות ומבלי לפגוע במסגרת האשראי.

תוהים מה המכשול כאן? כמו בכל דבר גם כאן החיסרון היחידי יהיה קשור בריביות שלעיתים תהיינה גבוהות יותר וזאת נוכח הסיכון הגבוה שאותם לוקחים הגופים הפרטיים כדי לספק לכם את ההלוואה.

יש לכם תיק בהוצאה לפועל? אתם מוגבלים בחשבון הבנק ועדיין לא וויתרתם על החלום? הנה עוד סיבה שמסבירה לכם מדוע אתם חייבים לעצמם ייעוץ משכנתא מקדים שיעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר.

הלוואת משכנתא – איך ייעוץ משכנתא יכול לסייע לכם?  

עומדים לפני לקיחת משכנתא? בין שזה מיחזור משכנתא קיימת או נטילת משכנתא חדשה החשוב הוא לבצע סקר שיספק לכם מידע על אודות ריבית, פערי הצעות ועוד. מצאתם בנק ממנו אתם מתכוונים לקחת את ההלוואה? זכרו, לצד כל הדברים התמהיל ובנייתו הם תהליכים קריטיים ביותר להווה ועתידכם.

לכן אם אין לכם מושג כיצד לבנות תמהיל זה רצוי לפנות אל ייעוץ משכנתא שמכיר את התחום ויכול בהחלט לבדוק את הדברים מקרוב ובו זמנית לבחור עבורכם את ההחזרים החודשיים המתאימים ביותר. 

שלא בדומה לבנק, היועץ שתבחרו יספק לכם לא מידע הוגן, אובייקטיבי וממוקד בהרבה ביותר מעצה אותה תקבלו מעובדים הפועלים במסגרת הגוף הפנים בנקאי וברוב המקרים מחפשים לשרת את טובת ודרישות הארגון שלהם בלבד.

מחפשים לקחת משכנתא ולא יודעים מאיין ואיך לקחת אותה? הדבר הטוב ביותר שתעניקו לעצמכם יהיה יעוץ משכנתא מבוסס ידע, מוניטין ובעיקר תוצאה כלכלית שתשפיע על כל מהלך חייכם.

עומרי גלילי


 


מנכ"ל ומייסד


 


YG השקעות נדל"ן - ייעוץ ופתרונות מימון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב