דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפריצת רכב 

מאת    [ 12/07/2021 ]

מילים במאמר: 663   [ נצפה 878 פעמים ]

 

להינעל מחוץ לרכב שלך זה מעצבן. זה מתסכל, לא צפוי, אבל יותר מכל - זה יקר.

בכל יום, ברחבי הארץ משלמים דמי שרות מנעולן לאחר שננעלו ממכוניותיהם. המנעולנים פורצים מאות מכוניות ביום. למעשה - זה בעיקר מה שמנעולן רכב ממוצע עושה, מכיוון שהבעיה כל כך נפוצה. עם זאת, כשאתה נעול, יכולות להיות לך יותר אפשרויות ממה שאתה חושב לחזור פנימה. במאמר זה אדריך אותך באפשרויות אלה כדי שתדע בוודאות אם אתה בכלל זקוק למנעולן. באמצעות מדריך שלב אחר שלב זה, תוכל לפתוח אותו בעצמך.

הצהרת אחריות: אני לא לוקח אחריות על נזק שנגרם לרכב שלך או לרכב שאתה מנסה לפתוח באמצעות מדריך זה. אני גם לא ממליץ לך לפתוח את המכונית שלך או כל מכונית אחרת וכתבתי את המדריך הזה מסיבות הסברה בלבד. אם אתה מחליט לפתוח מכונית, ודא שאתה הבעלים או שקיבלת אישור מהבעלים. מדריך זה נועד לעזור לאנשים שנעלו את המפתחות ברכבם וירצו לנסות לבטל את נעילתם בעצמם. אני לא מתרפק על פעילות פלילית מכל סוג שהוא.

האם אתה באמת נעול?

ראשית, וודא שאתה אכן נעול. זה אולי נשמע מטופש אבל תתפלאו כמה פעמים הגעתי כדי לפרוץ את מכונית הלקוח ... רק כדי לגלות שאחת מדלתות הרכב לא נעולה.

לפני שתעשה משהו אחר, בדוק את כל הדלתות וודא שכולן נעולות בפועל. נסה גם את תא המטען, לעתים קרובות מתעלמים ממנו ופעמים רבות אתה יכול לחזור לרכב על ידי קיפול המושבים דרך תא המטען.

איפה המפתח הרזרבי שלך?

אז בדקת את כל הדלתות והמכונית בהחלט נעולה. מה הלאה?

אתה יכול לשקול להשתמש במפתח הרזרבי שלך, אך זה יכול להיות מסובך בהתאם למצבך. האם המפתח הרזרבי שלך בבית? כמה רחוק אתה? יש לך מישהו שיכול להביא את זה? אם אתם ממהרים או רחוקים מהבית, ניסיון לפתוח את הרכב בעצמכם או להתקשר למנעולן עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר.

דמי מנעולן ממוצעים לפריצת רכב נעים בסביבות 300 שח, אך הם יכולים להגיע עד 700 שח בהתאם לרכב שלכם. ובכל זאת לפעמים זו עדיין אפשרות טובה יותר מאשר לעבור את הטרחה למהר הביתה כדי להשיג את המפתח הרזרבי. אם מפתחות הבית שלך נעולים ברכב שלך, זכור שכמעט תמיד זול יותר לפתוח את מכוניתך על ידי מנעולן מאשר לביתך.

ייתכן שיהיה לך סיוע בצד הדרך (ואפילו לא יודע את זה)

אך לפני שתתחיל לחטט בדלתך או להתקשר למנעולן רכב, ייתכן שיש לך כיסוי לסיוע בצד הדרך ואינך יודע זאת אפילו. אם יש לך כיסוי מקיף לביטוח רכב, ייתכן שייכלל סיוע בצד הדרך.

התקשר לקו החירום של הביטוח שלך ובדוק לפני שאתה מתקשר למנעולן. חברות מסוימות ישלחו מנעולן משלהן ואילו אחרות ישלמו לך את דמי המנעולן. חברות מסויימות כוללת גם סיוע בצד הדרך ואפילו כרטיסי אשראי מסוימים, לכן וודאו תחילה בבדיקת כל האפשרויות הללו.

האם להתקשר למנעולן או לפתוח אותו בעצמך?

לאחר בחינת האפשרויות המיידיות, עליכם להחליט אם עליכם להתקשר למנעולן רכב או לפתוח את רכבכם לבד. להלן הגורמים העיקריים שיש לקחת בחשבון:

1. כלים: מכיוון שככל הנראה אין לך כלים מקצועיים לפריצת רכב, תצטרך לאלתר באמצעות כלים שתמצא סביבך. כשאני דן יותר לעומק בהמשך, אתה זקוק בעיקר לכלי אחד שיחליף את הדלת מעט, וכלי אחר שייכנס למכונית שלך ויפתח אותה מבפנים. ישנם כלים רבים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להשיג זאת, אך אם אין שום דבר שתוכל להשתמש בו סביבך, יתכן שתצטרך להתקשר למנעולן בכל זאת.

2. נזק אפשרי: מנעולנים משתמשים בכלים מיוחדים המיוצרים במיוחד לצורך פריצת מכוניות נעולות. השימוש בכלים אלה מקל מאוד על נעילת כמעט כל מכונית מבלי לפגוע בה. בעת שימוש בכלים מאולתרים, במיוחד אם מעולם לא עשית זאת בעבר, אתה עלול לגרום נזק לרכב שלך. גובה הנזק וחומרתו תלוי בכלים שבהם תשתמש ובאיזו מסובכות המכונית שאתה מנסה לפתוח. סוגי הנזק הנפוצים ביותר שראיתי הם קרעים באיטום הגומי של הדלת ושריטות קטנות בלוח הפלסטיק ובמסגרת. במקרים נדירים יותר אתה יכול בסופו של דבר עם דלת כפופה מעט או מנגנון נעילה שבור.

3. מחיר: התשלום עבור פריצת מכוניתכם יכול לנוע בין 250 ל -750 שח, תלוי ברכב שלכם, בשעה ביום ובמיקום. אבל כפי שאדבר בהמשך, עם מעט קניות סביבך כמעט תמיד תוכל למצוא מישהו שיעשה זאת תמורת 300-150 שח. אם אין לך כסף לחלוטין או שלא אכפת לך לנזק קל לרכב שלך, אתה צריך לנסות לפתוח את זה בעצמך, אבל אם אתה מוצא מנעולן זול ויש לך קצת כסף פנוי, לעשות זאת בעצמך אולי לא שווה את זה. טרחה.

 

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב