דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההיסטוריה של השכחה 

מאת    [ 09/07/2021 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1221 פעמים ]

השאיפה של כל אחד מאיתנו להיות מנהיג של חייו. מנהיג של חיים הוא כזה, שיודע מה הוא רוצה מחייו, איזו אנרגיה ואלו דמויות ישחקו על הבמה שלו ויש לו את יכולות הבימוי היצירתיים להפיק ולביים את התנאים, המראה, השחקנים, שהוא מעוניין שיהיו על במותיו ואלו לא. לכן חשוב לו להכיר את עצמו, כדי לעשות זאת הכי טוב שיש. כמנהיגים של חיינו, במידות משתנות של עוצמה, עלינו להבין תחילה, ברמה בסיסית לפחות, כיצד ניתן לשים בתבניות את המבנים הנפשיים והאישיותיים שלנו ולהבין ממה אנחנו מורכבים. ההתחמה של האנרגיות האנושיות להגדרות ותבניות, אינה כדי להשאירן שם (בצורתן המצומצמת), אלא למטרות למידה בלבד.

המוח האנושי, בשלב זה של ההתפתחותו, יכול להבין משהו, רק אם הוא מפריד בין דבר לדבר, שם חיץ, מגדיר גדרות ותוחם גבולות. אחרי הכל, כבר היוונים ידעו (או יותר נכון, היו הראשונים לכתוב זאת על אבן הכניסה לבית מקדשם), שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא - "דע את עצמך!" - זה היה רשום בכניסה לפנתאון האלים של היוונים, כתנאי בל יעבור, האומר, שאם תדע את עצמך, תדע את העולם ואת האלים (חוקי הטבע, כיצד מתנהל העולם). במשך דורות, ישבו פילוסופים ואנשי חכמה וניתחו את הדמות האנושית על כל צדדיה, במטרה להבין בדיוק את הנושא של מיהו האדם, על רמותיו השונות מהגוף הפיזי ועד לרוחני. הם ניסו לשחזר ידע קדום שאבד על מהות האדם. כך נולדו: הפילוסופיה, המדעים, הביולוגיה, הפסיכולוגיה, חקר המוח וכל יתר המדעים, שמנסים להסתכל ולחקור לעומק, תחום אחר תחום בנפש וגוף האדם.

היו כאלו, שרצו להעמיק והוסיפו נדבכים נוספים חוץ מגוף ונפש וחקרו מעבר להם. הם הסתכלו על האדם באספקלריה רחבה, מהזוית של הרוח. מתוך כל כתבי עולם, שנאספו על סוגיה זו, נוצרה תבנית ברורה, שיכולה לספק שדה פעולה מחשבתי, כדי להבין את המערכת האנושית, כיצד היא פועלת, איך מפעילים אותה ומהי הדרך הטובה יותר לתפעלה. הידע הרוחני הזה על האדם, היה מוחזק במשך שנים אצל הכוהנים הגדולים, כהני הדת וכוהני המיסטריות הגדולות והמיסטריות הקטנות ברחבי העולם. הם ערכו חניכה לאמת לאנשים, שרצו לקבל את הידע הזה, כדי שהאדם לא רק ימלא את עצמו בדעת, אלא ממש יחיה וישתנה. המסטרים הגדולים שמרו את הידע, לא מהאדם עצמו, למרות שזה מה שקרה תכל'ס בעקבות כך.

הם שמרו את הידע הזה מפני הפולשים המשחיתים, אשר חדרו באכזריות אל תוך שבטי העולם השלווים ובדרכי פיתיון ושקר הפכו אותם לעבדים. הם הנפילים אשר היו בארץ, הם בני האלוהים, אשר ירדו אל בני האדם, ויקחו להם מבנות האדם כי טובות מראה הינה (בראשית ו' ב' "ויראו בני האלהים את בנות האדם כי טבת הנה ויקחו להם נשים מכל אשר בחרו") (בראשית ו' ד' - "הנפלים היו בארץ בימים ההם וגם אחרי כן אשר יבאו בני האלהים אל בנות האדם וילדו להם המה הגברים אשר מעולם אנשי השם").

חוץ מהתערבבות פיסית בילידים, הם לקחו את כל הידע השמור בעל פה ובכתב, על יכולות האדם, את כל הכתבים, אם היו כאלה, כולל הכתבים הקדושים של כל הדתות והטילו את הארס השקרי שלהם בתוך כל אחד מהם, הכל כדי לגרום לאנשים להיות רחוקים מהניצוץ האלוהי שלהם, רחוקים מהיכולות המאגיות שלהם, כך שאפשר יהיה, אחרי ניטרול שאינו פוסק, להשתמש בהם ככלב קש. ועכשיו אנחנו צריכים לעשות "תשובה", לוא דווקא במובן הדתי, אלא במובן של "לשוב" לידע, להבנה, לגילוי האמיתי של מיהו האדם, מהו הניצוץ האלוהי ולהסיר את המחסום על המוח האנושי.

מיכל תבל - הדרך לצאת מהמטריקס - טיפולים/אימונים/הרצאות/סדנאות/קורסים


אתר הבית


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב