דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מדפסות למשרד 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 577 פעמים ]

אם החלטתם שמדפסת לייזר היא הבחירה שלכם למשרד, יש כמה פרמטרים שלפיהם תוכלו לבחור את המדפסת הטובה ביותר לכם מבין כל ההיצע הגדול שעומד לרשותכם. המדפסות האלה מוצעות במחירים יותר נוחים מאשר בעבר, אבל הן משתנות גם ביכולות ובפונקציות שלהן כך שמומלץ לשים לב. להלן כמה דגשים שחשוב להתייחס אליהם.

שחור לבן או צבע?

החלוקה החשובה ביותר קובעת הרבה מהמחיר של המדפסת אבל גם מההתעסקות שלכם אתה ועם מחסנית הטונר שמתאימה לכם. אם החלטתם על מדפסת שחור לבן זה הרבה יותר פשוט וזול מאשר לקנות מדפסת לייזר צבעונית. אם אתם חייבים לקנות מדפסת צבעונית, זה מחייב אתכם גם להקפיד על פרמטרים נוספים ולא להתפשר. שיקול נוסף הוא מחסנית הטונר שאמורה להספיק לכל הצבעים.

עמידה בעומס

מחיר של מדפסת לייזר נקבע גם לפי יכולות ההדפסה שלה ובאיזה כמויות היא צריכה לעמוד, על אחת כמה וכמה אם מדובר בקניית מדפסת לייזר צבעונית. זה אומר שהמדפסת תצטרך להדפיס כמויות גדולות במינימום זמן וגם בניצולת מרבית של הדיו. כך שמנגנון ההדפסה שכולל גם את ראש הדיו חייב להיות עמיד ובנוי היטב מבלי להישחק מהר. ככל שמורכבות ההדפסה גדלה כך היא צריכה לעמוד במשימה משוכללת יותר וזה מחייב טכנולוגיה יקרה יותר משום שגם הזיכרון של המידע בה גדול יותר, יש יותר נתונים שצריך לעבד ולשלוף לצורך הדפסה.

איכות הדפסה

אם קניתם מדפסת שחור לבן איכות ההדפסה עדיין חייבת להיות ברורה, במיוחד כשמדובר במדפסת לצורכי עבודה ולא הדפסות לצרכים פרטיים בלבד. זה מחייב שימוש מדויק של דיו וללא מריחות או השמטות ודילוגים. איכות הדפסה בצבע היא מורכבת יותר משום שמדובר בהפרדת צבעים ולכן גם הרזולוציה היא שיקול חשוב. כשמדובר בהדפסת אובייקטים אומנותיים או כאלה שיש להם חשיבות בגלל הוויזואליה כמו מפות ותרשימים, מומלץ לבחור במדפסת שתיתן תוצאת הדפסה זהה למקור מבלי לשנות צבעים ומבלי לטשטש את הרזולוציה של ההפרדה ביניהם.

תפעול נוח

מדפסות יכולות להיות מקצועיות מאוד גם כאשר התפעול שלהן נוח וידידותי למשתמש. זה תלוי בכוח האדם שאמור להפעיל אותן. אם המדפסת שלכם מיועד לצוות המשרד כמו מזכירות ומנהלות ולא לאנשים מקצוע כמו מדפיסים מקצועיים, חשוב לוודא שכל כפתור וכל מגירה וכל ידית במדפסת מובנים לכם כדי שנוח יהיה להפעיל אותה. מדפסת כזאת גם אמורה להיות מתוכננת כך שקל יהיה להבין אינטואיטיבית את השימוש מבלי להתקשר כל הזמן לתמיכה הטכנית.

חיבורים

מדפסת בימינו יכולה להיות אלחוטית, כך שמיקומה קובע איזו תקנו. אפשר לחבר רק לחשמל ואפשר לטעון בעזרת כבל USB ואפשר גם להרחיק אותה למיקום מרכזי יותר לא ליד מחשב, אם יש לכם במשרד וויי-פיי. זה שיקול חשוב מאוד אם היא מיועדת לשימוש המשרד כולו ולא רק המזכירות, ולכן המיקום שלה כך נוח פונקציונלי יותר.

מקווה שזה עזר לכם (:

מרינה(:




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב