דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לכתיבת קורות חיים מעוצבים 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1032 פעמים ]

כל אדם שמחפש עבודה צריך להבין כי חלק חשוב מאוד בתהליך חיפוש העבודה הוא כתיבת קורות חיים בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. קורות חיים מהווים את כרטיס הביקור הראשוני של כל אדם שמגיע לחברה, לעסק או לארגון שהוא מעוניין לעבוד בהם. מעבר לעובדה שקורות החיים צריכות לשווק את האדם בצורה הטובה ביותר, בהתבסס על הנתונים השונים הקשורים לחייו, תחומי העיסוק שלו, תחומי הלימודים שלו, מצבו האישי ועוד, הם צריכים להיות ערוכים בצורה אסתטית ונעימה ועל כן, כיום ניתן למצוא פורמטים שמציעים לכתוב את קורות החיים בעמוד מעוצב ומיוחד שירשים כל אדם שמקבל את קורות החיים הללו ויוסיף לאדם ששולח את קורות החיים כמה נקודות בונוס.

קורות חיים- מה חשוב לדעת?

בכדי שקורות החיים שלכם ירשימו את האדם שמקבל אותם ובעצם בוחן את ההתאמה שלכם באופן ראשוני למשרה שבה אתם מתעניינים, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב את קורות החיים שלכם בצורה הטובה והמרשימה ביותר:

ראשית כל, מסמך קורות החיים שלכם מאפשר לכל מעסיק שמקבל אותו לבחון את היכולת שלכם בסדר וארגון. חשוב מאוד שתשימו דגש על הפרטים הקטנים במסמך כגון: רווחים בין השורות, שמירה על ניסוח נכון, רהיטות, עבודה נכונה עם מסמך וורד וכן, הימנעו משגיאות כתיב.

כל אדם יודע לחלק את קורות החיים שלו בהתאם לנושאים, כאשר לכל נושא יש כותרת ראשית המודגשת. יחד עם זאת, לא מעט אנשים ממקמים את התפקידים שלהם בסדר יורד, כאשר התפקיד הישן יותר שלהם מופיע למעלה ואילו החדש מופיע למטה. ישנה בעיה עם הסידור המדובר שכן, אם לפני כמה שנים עסקתם בתחום פחות מרשים, האדם שבוחן את קורות החיים ייחשף קודם כל לתחום המדובר שעסקתם בו ולא פעם, הדבר ישפיע על הרושם שתותירו אצלו. חשוב שתעניקו לכל מעסיק שבוחן את קורות החיים שלכם את האפשרות להבין מיד במבט ראשון עד כמה אתם מתאימים לעבודה.

חשוב מאוד שלא לכתוב פסקאות ארוכות מדי בקורות החיים. כדאי למצוא ניסוח קולע וענייני ולמקם אותו בצורה נוחה בקורות החיים. אין ספק שרצוי להימנע מבלוקים של טקסט בקורות החיים.

טיפ חשוב נוסף הוא לרכז את כל המידע אודותיכם בעמוד אחד. מעסיקים שמקבלים יותר מעמוד אחד של קורות חיים לא פעם יעדיפו שלא לקרוא אותם ולעבור לקורות חיים אחרים.

מבחינת העיצוב של קורות החיים שלכם, חשוב לבחור בפונט נקי, שיעניק את מרכז תשומת הלב לתוכן המועבר בדף. גם גודל הפונט לא צריך להיות גדול מדי. המסמך צריך להראות רשמי.

ומה לגבי עיצוב קורות חיים?

לא פעם בכדי לגרום למעסיקים לקרוא את קורות החיים שלכם עבור משרה שאתם מגישים מועמדות אליה ולהתמקד דווקא בהם על פני אחרים, כדאי להפוך את קורות החיים שלכם למשהו מיוחד. מעבר לעובדה שהם צריכים להיות כתובים בצורה קוהרנטית , מקצועית ורהוטה ולכוון באופן ספציפי לתפקיד שאתם מעוניינים בו, כדאי למצוא פורמט קורות חיים מעוצב חינם ולכתוב בו את קורות החיים שלכם על מנת לייחד אותם.

מקווה שעזרתי ומצאתם את המאמר הזה כמועיל

שלכם 
מרינה קמינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב