5 דברים שאתם חייבים במשרד
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

5 דברים שאתם חייבים במשרד 

מאת    [ 30/06/2021 ]
מילים במאמר: 404   [ נצפה 118 פעמים ]

 
 

כעת, כשחוזרים משנת הסגרים והבידוד החברתי בבית אל המרחב הציבורי, שוב מגלים את הכיף בעבודה במשרד ולא מהבית. השנה הזאת סייעה לפחות בדבר אחד חשוב – חשיבה מחדש על הסביבה שלנו ועל מה שאנחנו זקוקים לו באמת במשרד, ולהלן כמה דברים שלא כדאי לוותר עליהם בתקופה מתחדשת זו.

מטבחון מצויד

היו לא מעט עסקים שהתפרנסו ממשלוחי אוכל, אבל גם השמירה על היגיינה וגם הצורך לחסוך מאלצים אנשים לעבור לבישול ביתי ולהבאת אוכל מהבית. רבים ויתרו על כך קודם משום שהמטבחון במשרד לא התאים לכך ואף אחד לא חשב על זה, וזה דבר שכדאי לשנות לטובת העובדים. מלבד ניקיון בסיסי והרגלי עבודה מתחשבים, מומלץ לדאוג לכך שיהיו כל המתקנים הנחוצים: מקרר פועל ותקין בנפח שיספיק לכולם, מיקרוגל, טוסטר אובן, קומקום חשמלי, ואם אפשר – מתקן מים מסוננים, לאו דווקא מים מינרליים. כדאי לשמור על הבריאות ולפנק את העובדים לפחות בזה.

מיכון משרדי

מיכון משרדי פועל ותקין הוא חובה לכל משרד, וזה כולל מחשבים תקינים עם מסכים מודרניים שאינם מקשים על הראייה והעבודה במשך שעות, מכונות צילום מאיכות טובה שאינן נתקעות וקל לתפעל ולהחליף בהן את הנייר ואת הטונרים, מדפסות איכותיות באמת שמצליחות לעמוד בעומס הגדול ובנפח ההדפסות של המשרד מבלי שיישחק ראש הדפוס, וכן שאר המכונות הייעודיות שנדרשות למשרד. חשוב שיהיה שירות תיקונים ותמיכה טכנית זמין ואמין.

ציוד משרדי

חנויות ציוד משרדי הן גן עדן לעובדים במשרדים. יש מכשירי כתיבה ומוצרי נייר יפים ומוצרי אחסון ותיוק שהופכים כל משרד לפינת יצירה למבוגרים. המטרה של הציוד הזה הוא לאפשר עבודה נוחה ולכן אחסון הציוד צריך להיות כך שישמרו עליו. זה נכון במיוחד למכשירים כתיבה עם דיו, דבקים וחומרים שונים שמשתמשים בהם כמו סרטי הדבקה ועוד. חנויות לציוד כזה נבדלות זו מזו המגוון המוצרים והמותגים שהן משווקות ואם חשוב לכם מותג מסוים בגלל האיכות שלו שווה לחפש את מי שמוכר אותו במיוחד.

ריהוט ארגונומי

אנחנו מבלים לפחות מחצית משעות הערות שלנו במשרד וכשרוב העבודה בימינו היא עובדה יושבנית מומלץ לא להתפשר על ריהוט שאינו ארגונומי. זה עלול לעלות יותר בכסף אבל להיות כדאי מבחינת הפגיעה בבריאות והשבתת העובדים בגלל כאבי גב ושרירים. זה נכון במיוחד לכיסאות מחשב אבל גם לכיסאות בישיבות, לשולחנות בגובה העבודה הנכון ועוד אביזרים כמו תמיכה לרגליים ולגב.

אבזור פריטי עיצוב

גם במשרד המעשי ביותר הרבה יותר נוח ונעים לעבוד בסביבה מעוצבת. פריטי עיצוב כמו וילונות, שטיחים ואפילו עציצים וחפצי נוי הופכים סביבה כזאת לנעימה מאוד. בסביבה כזאת הרבה יותר כיף לעבוד ולהפיק הרבה יותר כי לא מנסים לסיים כמה שיותר מהר ולחזור לבית המעוצב יותר.

שמחתי לעזור

מרינה קמינסקי

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב