דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דברים שאתם חייבים במשרד 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 612 פעמים ]

כעת, כשחוזרים משנת הסגרים והבידוד החברתי בבית אל המרחב הציבורי, שוב מגלים את הכיף בעבודה במשרד ולא מהבית. השנה הזאת סייעה לפחות בדבר אחד חשוב – חשיבה מחדש על הסביבה שלנו ועל מה שאנחנו זקוקים לו באמת במשרד, ולהלן כמה דברים שלא כדאי לוותר עליהם בתקופה מתחדשת זו.

מטבחון מצויד

היו לא מעט עסקים שהתפרנסו ממשלוחי אוכל, אבל גם השמירה על היגיינה וגם הצורך לחסוך מאלצים אנשים לעבור לבישול ביתי ולהבאת אוכל מהבית. רבים ויתרו על כך קודם משום שהמטבחון במשרד לא התאים לכך ואף אחד לא חשב על זה, וזה דבר שכדאי לשנות לטובת העובדים. מלבד ניקיון בסיסי והרגלי עבודה מתחשבים, מומלץ לדאוג לכך שיהיו כל המתקנים הנחוצים: מקרר פועל ותקין בנפח שיספיק לכולם, מיקרוגל, טוסטר אובן, קומקום חשמלי, ואם אפשר – מתקן מים מסוננים, לאו דווקא מים מינרליים. כדאי לשמור על הבריאות ולפנק את העובדים לפחות בזה.

מיכון משרדי

מיכון משרדי פועל ותקין הוא חובה לכל משרד, וזה כולל מחשבים תקינים עם מסכים מודרניים שאינם מקשים על הראייה והעבודה במשך שעות, מכונות צילום מאיכות טובה שאינן נתקעות וקל לתפעל ולהחליף בהן את הנייר ואת הטונרים, מדפסות איכותיות באמת שמצליחות לעמוד בעומס הגדול ובנפח ההדפסות של המשרד מבלי שיישחק ראש הדפוס, וכן שאר המכונות הייעודיות שנדרשות למשרד. חשוב שיהיה שירות תיקונים ותמיכה טכנית זמין ואמין.

ציוד משרדי

חנויות ציוד משרדי הן גן עדן לעובדים במשרדים. יש מכשירי כתיבה ומוצרי נייר יפים ומוצרי אחסון ותיוק שהופכים כל משרד לפינת יצירה למבוגרים. המטרה של הציוד הזה הוא לאפשר עבודה נוחה ולכן אחסון הציוד צריך להיות כך שישמרו עליו. זה נכון במיוחד למכשירים כתיבה עם דיו, דבקים וחומרים שונים שמשתמשים בהם כמו סרטי הדבקה ועוד. חנויות לציוד כזה נבדלות זו מזו המגוון המוצרים והמותגים שהן משווקות ואם חשוב לכם מותג מסוים בגלל האיכות שלו שווה לחפש את מי שמוכר אותו במיוחד.

ריהוט ארגונומי

אנחנו מבלים לפחות מחצית משעות הערות שלנו במשרד וכשרוב העבודה בימינו היא עובדה יושבנית מומלץ לא להתפשר על ריהוט שאינו ארגונומי. זה עלול לעלות יותר בכסף אבל להיות כדאי מבחינת הפגיעה בבריאות והשבתת העובדים בגלל כאבי גב ושרירים. זה נכון במיוחד לכיסאות מחשב אבל גם לכיסאות בישיבות, לשולחנות בגובה העבודה הנכון ועוד אביזרים כמו תמיכה לרגליים ולגב.

אבזור פריטי עיצוב

גם במשרד המעשי ביותר הרבה יותר נוח ונעים לעבוד בסביבה מעוצבת. פריטי עיצוב כמו וילונות, שטיחים ואפילו עציצים וחפצי נוי הופכים סביבה כזאת לנעימה מאוד. בסביבה כזאת הרבה יותר כיף לעבוד ולהפיק הרבה יותר כי לא מנסים לסיים כמה שיותר מהר ולחזור לבית המעוצב יותר.

שמחתי לעזור

מרינה קמינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב