דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 טיפים לבחירת שירות הנהלת חשבונות במיקור חוץ 

מאת    [ 30/06/2021 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 592 פעמים ]

עסקים זקוקים לניהול וארגון הניירת שלהם, שהיא למעשה השדרה המרכזית של כל עסק מלבד השירותים והמוצרים שלו. ללא ארגון נכון לא יכולים לעמוד בדרישות החוק לניהול ספרים ותשלום מסים. הבחירה בשירות הנהלת חשבונות מיקור חוץ חייבת להיעשות לפי כמה קווים מנחים שיעזרו לכם לנהל את העסק ולהתפנות לעבודה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

האם סופרים אתכם?

יש שירותי הנהלת חשבונות מיקור חוץ שהם קטנים יחסית ולכן מתמקדים בלקוחות שלהם ובכל מה שנעשה איתם. שירותים כאלה לקחו בחשבון מראש את היקף העבודה שלהם ובכמה הם מסוגלים לעמוד כדי לא להתפשר על הסטנדרטים שלהם. אם מדובר במשרד גדול שבו אתם עוד עסק קטן בין עסקים קטנים אחרים, רצוי לוודא שיש לכם לפחות את תשומת הלב של איש קשר אחד שדואג למה שאתם צריכים ולא נותן לכם ליפול בין הכיסאות. זה ניכר בקשר הרגיל שלכם אתו.

דואגים לכם כל הזמן?

יש לא מעט תזכורות ודרישות שהנהלת חשבונות אחראית חייבת להפנות אליכם גם כאשר מדובר במיקור חוץ. זה כולל שליחת בקשות למילוי טפסים וחתימה עליהם, תזכורות לשלוח מסמכים שונים שהרשויות דורשות כמו טפסים על הצהרת הון והכנסות שונות, עדכונים על שינויים שונים בהוראות החוק בגלל המצב, כמו שקרה במהלך הקורונה, וגם ידיעות על הטבות והקלות שאתם יכולים ליהנות מהן. אם זה לא מגיע אליכם כלל במייל או שלא מתקשרים אליכם כדי לברר אם קיבלתם את העדכון החשוב שלכם, זה סימן שלא דאוגים לכם מספיק.

כמה קל לעבוד איתם?

הנהלת חשבונות מאורגנת ומסודרת לא אמורה להיות בעיה גדולה כאשר עושים את העבודה ולא מזניחים אותה. אם קל לעבוד איתם ולא דורש ימים ושעות של התעסקות בלתי פוסקת עם מסמכים ועם בירורים ותיקונים שונים, זה סימן שמישהו בשירות הזה עושה את העבודה שלו כמו שצריך ואתם מקבלים טיפול נכון. חשוב לכל עסק לדעת שכל מה שנחוץ לכם נעשה כמו שצריך בקלות ובצורה מסודרת, משום שזה מונע אחר כך כל מיני התעסקויות עם תיקונים שונים שעלולים לגרור קנסות אם הם לא נעשים בזמן.

הכל מדווח בזמן?

אנשי הנהלת חשבונות במיקור חוץ חייבים להיות מסודרים ומאורגנים ולעמוד בזמנים כדי שללקוחות שלהם לא יהיו בעיות בגלל אי דיווח בזמן. וזה לא רק דיווחים משום שמדובר למעשה בעמידה בהתחייבויות לתשלומים, מתשלום מסים שונים ואגרות ועד תשלום חובות, הלוואות, הפרשות שונות לעובדים ולגופים שדואגים להם ועוד. המבחן האולטימטיבי הוא האם הנהלת החשבונות שלכם מדווחת לכם וגם לרשויות ולגופים אחרים בזמן וללא פיגורים וקנסות שנגזרים מכך

מקווה שעזרתי לכם!
שלכם
מרינה קמינסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב