ניוזלטר של מקצוענים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ניוזלטר של מקצוענים 

מאת    [ 28/04/2008 ]
מילים במאמר: 345   [ נצפה 2579 פעמים ]

 
 

ישנם מגוון סוגים של ניוזלטר (newsletter)– העלון האלקטרוני המפורסם אותו בעלי עסקים נוהגים להעביר ללקוחותיהם באמצעות תיבת הדואר האלקטרונית.
הניוזלטר הוא אחד הכלים היעילים לשיווק אתר אינטרנט, על מוצריו ושירותיו ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים – על מה עלינו להקפיד כדי להשתמש בכלי הנהדר הזה באופן הנכון ביותר?


- ניוזלטר מזוהה עם החברה
הלקוחות המנויים על שירות דיוור הניוזלטר של חברתכם צריכים להבחין בקלות ולהבדיל אותו מניוזלטרים נוספים שהם ללא ספק מקבלים לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם, ייתכן שאפילו מדי יום.
חשוב מאד לבדוק בעת רכישת מערכת שליחה לניוזלטר לגבי אפשרות הזנת תבנית עיצובית לניוזלטר באופן עצמי ולפנות למעצב מקצועי שיוכל לבנות תבנית שכזו, שאותה תוכלו לעדכן בעצמכם או באמצעות שירותיה של חברה המתמחה בתחום.

- יצרו כניסות לאתרכם מתוך הניוזלטר
אם הנכם מפרסמים מאמרים ללקוחותיכם – רשמו את התקציר או את חלקו הראשון בניוזלטר והפנו לעמוד הספציפי שבאתרכם. כאשר הלקוח נמצא באתר הוא יוכל להגיע ביתר קלות לרכישה וניווט בפונקציות הנוספות שבאתר.
אם הנכם מפרסמים מוצר – הפנו לדף המוצר שבאתר, מאותן הסיבות.

- חדשו
כדי ליצור עניין אצל קוראי הניוזלטר ולמנוע בקשות לקוחות להסרת שמם מרשימת התפוצה דאגו לחדש ולרענן את הניוזלטר שלכם לעיתים תכופות.
אם מבחינת מבנה, מבלי לפגוע במראה הכללי, בעיקר מבחינת תכנים. מבצעים או מאמרים דומים החוזרים על עצמם שבוע לאחר שבוע, מבלי שיחדשו, לא יגרמו ללקוחותיכם להישאר מנויים על הדיוור.

- הגהה
הקפידו לעשות הגהה של הכיתוב על-ידי מישהו מלבד הכותב. הימנעו בכל מקרה משגיאות ניסוח וכתיב, הן עלולות לעשות את הפעולה ההפוכה, גם אם מדובר בטעות שנעשתה בתום לב, היא מופצת לקהל גדול ורחב של לקוחותיכם ולקוחות פוטנציאלים – הנכס החשוב ביותר שלכם.
חשים שאופן הניסוח שלכם אינו במיטבו? כמו חברות וגופים רבים פנו גם אתם לשירותי כתיבה מקצועיים.

- קהל היעד למשלוח
שלחו את הניוזלטר לקהל היעד שהביע את התעניינותו בקבלת המידע בלבד. מלבד העניין החוקי, שליחה של ניוזלטר לנמען שאינו מעוניין בקבלת המידע נתפסת לרוב באופן שלילי.
 במידה ואתם סבורים כי ישנו קהל יעד נוסף המעוניין בקבלת המידע הנשלח בניוזלטר, דאגו לקבל את רשותו לשליחת המסרים מבעוד מועד. גם בטלפון.

 

Katom-smart web design
עיצוב וכתיבה לניוזלטר
 www.kweb.co.il

 

דקלה רווה כתום סטודיו אינטראקטיב המדריך לאירועים עסקיים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב