דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין ביטוח לאומי מומחה בשמירה על זכויות 

מאת    [ 05/04/2021 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 814 פעמים ]

המוסד לביטוח לאומי, מקשה רבות על מבוטחים הדורשים הכרת נכות. בדרך כלל, בוועדה הרפואית שמורכבת מרופא ופקידי הביטוח הלאומי. רבים מהמבוטחים אשר יודעים כי מגיעות להם זכויות בגין נכותם, אם כתוצאה מתאונת עבודה, מחלה כרונית וכדומה, פונים אל עורך דין ביטוח לאומי המומחה בשמירה על זכויות. המוסד לביטוח לאומי, מנסה כמה שיותר לא לשלם למבוטחיו ועורך דין המתמחה בתביעות של הביטוח הלאומי שלרוב מדובר על עורך דין המתמחה בענייני עבודה, יוכיח כמה שיותר באמצעות בדיקות של רופא מחוזי ומסמכים רפואיים נוספים לגבי הגדלת אחוזי הנכות של מרשיהם, על מנת שיוכלו לחיות בכבוד.

 

וועדת ערער בביטוח הלאומי

 

לאחר שבקשותיהם של מבוטחים, נדחו על הסף, או שלחלופין המבוטחים לא קיבלו את אחוזי הנכות להם הוא זכאי על פי הממצאים הרפואיים, עורך דין ביטוח לאומי מומחה בשמירה על  זכויות יגיש בקשה לוועדת הערער של הביטוח לאומי בכדי לקבל אחוזי נכות גבוהים יותר או להכרה של המבוטחים כנכים עקב בעייתם הרפואית. המלחמה מול המוסד לביטוח לאומי היא אינה קלה ולכן היא תצריך לרוב  עורך דין ביטוח לאומי מומחה בשמירה על  זכויות בכדי שאלה, יקבלו את המגיע להם. חשוב לפנות לעורכי דין שכבר יש להם  רקע רב בתביעות מול המוסד לביטוח הלאומי ואף זכו להכרה של מרשיהם לאחר וועדת הערעור.

 

זכאויות נוספות שמגיעות למבוטחים מהמוסד לביטוח לאומי

 

ישנם אנשים שמגיע להם דמי אבטלה והם צריכים להילחם על זכאותם. כאשר בקשתם נדחית, הם פונים אל עורך דין ביטוח לאומי מומחה בשמירה על  זכויות, בכדי שיוכלו לקבל את קצבת האבטלה המגיעה להם. ישנה רשימה ארוכה של זכאויות המגיעות מהמוסד לביטוח לאומי ועורך דין לעבודה יודע את הזכויות של המבוטחים. הרבה מחלות כרוניות מוכרות במוסד לביטוח הלאומי, אך בהרבה מקרים יש להילחם על גובה הנכות והקצבה שצריכה להגיע למבוטחים ולכן, פנייה לעורך דין המתמחה בתביעות מול המוסד לביטוח הלאומי, תקל על המבוטחים לקבל את המגיע להם כחוק. רבעם אינם יודעים מהי זכאותם מול הביטוח הלאומי ולכן פגישה עם עורך דין לענייני עבודה, תוכל להקנות להם ידע והצלחה בתביעותיהם.

עניין נוסף שחשוב לבדוק הוא יסוד ההצלחה של עורך הדין. ישנם הרבה בעלי מקצוע, ולא רק עורכי דין, שמשווקים את עצמם ונראה כאילו הם האורים והתומים של התחום, כאשר בפועל אין זה כך, אם למשל אחוז ההצלחה שלהם בתיקים בהם הם טענו אינו גבוה. כמובן שחשוב מאד לבדוק זאת לפני שמחליטים עם מי לעבוד.

   

bar z




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב