דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יישור שיניים שקוף 

מאת    [ 23/02/2021 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 791 פעמים ]

חולמים על שיניים ישרות, כדאי לכם לשמוע על יישור שיניים שקוף. כל אחד מאיתנו חולם על מראה של שיניים ישרות ויפות, אך בשביל להשיג זאת יש צורך בטיפולים אורתודונטים ליישור שיניים. טיפולים אלו מקובלים מאוד בגיל הנעורים, וזהו מראה שכיח לראות בני נוער בגיל חטיבת הביניים והתיכון עם הברזלים בשיניים. אבל מה לגבי מי שלא הייתה לו הזדמנות לעשות זאת בצעירותו ועכשיו מתמודד עם המבוכה של להסתובב עם ברזלים בשיניים. האם נגזר עליו להסתובב עם שיניים עקומות? למזלנו הטכנולוגיות המודרניות מאפשרות לנו לבצע יישור שיניים שקוף, בצורה דיסקרטית המתאימה גם למבוגרים.

כיצד מתבצע יישור שיניים שקוף?

שיטה זו, אותה אנו מבצעים במרפאת Doctor B, מחליפה את הברזלים המסורתיים בפלטות שקופות ודקות אשר כמעט ואינן נראות כאשר אתם מדברים ומחייכים, דבר החוסך לכם מבוכה רבה. בטרם תחילת הטיפול, עלינו קודם כל לבדוק את מצב בריאות הפה ולבצע את כל טיפולי השיניים הרגילים, רק לאחר מכן ניתן להתקדם בטיפול ולבצע יישור שיניים שקוף.

רופא השיניים מכין את הפלטה השקופה בהתאם למבנה השיניים של המטופל ובהתאם לתוצאות אשר מעוניינים להשיג. הפלטה השקופה מפעילה לחץ עדין על השיניים, ולאט לאט גורמת לתזוזתן, כאשר כל שבועיים יש להחליף את הפלטה באחת חדשה ושונה.

כמה זמן נמשך הטיפול והאם הוא כואב

 כל הטיפולים ליישור שיניים הם טיפולים ארוכים וממושכים, ובכללם טיפול יישור שיניים שקוף. הזמן הממוצע לטיפול הוא שנה וחצי, אך יש לקחת בחשבון שמשך הטיפול יכול להשתנות ממטופל למטופל בהתאם למצב השיניים.

לגבי כאב, יישור שיניים שקוף הוא אינו טיפול כואב והוא אפילו אינו דורש הרדמה. אך יחד עם זאת הטיפול יוצר לחץ על השיניים ויש לצפות לאי נעימות, בעיקר בימים הראשונים ולאחר החלפת הפלטה. תיתכן גם רגישות בשיניים במהלך הטיפול.

מדוע חשוב לבצע יישור שיניים

אנו תמיד מדברים על טיפולי יישור שיניים כטיפולים אסתטיים, וזוהי בעצם הסיבה מדוע הרוב המוחלט של המטופלים מתעניין בטיפול יישור שיניים שקוף (או אחר). אך יחד עם זאת כדאי לדעת שיש לטיפול חשיבות גם מעבר לפן האסתטי והשאיפה לחיוך יפה.

יישור שיניים משפר את הלעיסה ותורם לשמירה על היגיינת הפה. כאשר השיניים עקומות, ואפילו חופפות, קשה מאוד לצחצח אותן בצורה יעילה; הדבר גורם להצטברות שאריות מזון, פלאק ובעיות אבנית. ואלו כמובן מובילים לבעיות עששת ומחלות חניכיים. באמצעות יישור שינים שקוף אנו יכולים גם לזכות בחיוך יפה, וגם לשמור על בריאות הפה ולמנוע בעיות עתידיות.

יישור שיניים בכל גיל

כפי שהבנתם יישור שיניים הוא דבר בעל חשיבות ומומלץ לבצע אותו. יישור שיניים שקוף ניתן לבצע בכל גיל, אך יש לאבחן את מצב החניכיים והשיניים בטרם בטיפול. במידה וישנן בעיות יש לטפל בהן, לצבע ניקוי שיניים ורק לאחר מכן ניתן להתחיל את טיפול יישור השיניים. 

לסיכום יישור שיניים שקוף נותן לכם פתרון נוח ויעיל. הפלטות השקופות ניתנות להסרה בשעת האוכל או צחצוח השיניים והן אינן מפריעות לחלל הפה ותנועת הלשון כמו האמצעים האחרים ליישור שיניים. הן אסתטיות ומאפשרות לכם לשמור על היגיינת השיניים בקלות.

המאמר מוגש בחסות רופא שיניים דר איגור ברז'נוי


בעל מרפאת שיניים Doctor B - תל אביב, רמת החייל


עוד פרטים על ציפוי שיניים באתר DoctorB.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב