דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים כאנלוגיה למשחק כדורסל - מבוא 

מאת    [ 21/02/2021 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1147 פעמים ]

 בקבוצת כדורסל, "מכבי של אביב" לצורך העניין, ישנם בכל עת 5 שחקנים על המגרש, על מנת שהקבוצה תוציא את המיטב שבה, שחקנים אלו צריכים להיות טובים ככל האפשר במסגרת מגבלות התקציב של הקבוצה, מסונכרנים ביניהם, מאומנים ומעליהם מאמן שמנהל אותם להשיג את התוצאה הטובה ביותר, במקרה של קבוצת כדורסל, ניצחון על היריבה.

קידום אתרים אינו שונה במובן הזה, קידום אתרים מורכב מ 5 מרכיבים עיקריים: קידום אורגני, קידום ממומן, SEO, תוכן האתר ומהירות טעינת האתר. ועליהם מנצח בעל האתר.

המטרה , בשני המקרים היא ניצחון, בכדורסל  הניצחון נקבע ע"י מי שקולע יותר נקודות, בקידום אתרים, הניצחון מתבטא בלהיות בעמוד הראשון במנוע החיפוש של גוגל.

העמוד השני בגוגל משול לליגה לאומית, מי ביננו ראה אי פעם משחק מהליגה הלאומית (לפחות משחק שלא בן משפחה שלו משתתף) ?

תוצאות קבוצת כדורסל, טובה ככל שתהיה, מעבר לתמהיל השחקנים האיכותי שלה, תלויה גם ביכולת שלה להתמודד עם הקבוצות המתחרות לה, "הפועל ירושלים", לענייננו, וככזאת היא עושה התאמות על המגרש ו/או בהצטיידות בשחקני רכש וכמובן בהכנה למשחק.

 

בקידום אתרים המצב זהה,  בעל האתר צריך להסתכל ולבחון את המתחרים שלו והצלחתו ויכולתו לקדם את האתר שלו, מעבר למשאבים שלו עצמו, תלוי בהתנהגות המתחרים וביכולת שלו להתגבר על היריב: אתר ו/או קבוצת כדורסל, כדי לנצח את המשחק.

הוא משנה את תמהיל הקידום שלו בהתאם למתחרים ובמהל "המשחק", העסקים מחליף "שחקנים": בוני אתר, חברת SEO, חברת קידום וכדומה.

כמו במשחק כדורסל, כל העת מתנהל משחק מוחות בין בעלי האתרים, התאמות, חילופים וכל מה שנדרש כדי ל"נצח את המשחק", קרי, להיות בעמוד הראשון בגוגל.

 

בעל אתר ממטב את תמהיל הקידום שלו בין המרכיבים השונים על מנת למצוא את התמהיל המנצח, כלומר, תמהיל המרכיבים שיביא את האתר שלו למקום הראשון, וכפועל יוצא, יותר כניסות של לקוחות, יותר מכירות ויותר רווחים מהאתר, בטח בתקופה של מגיפה עולמית אשר פגעה קשות במסחר המוחשי והביאה את הכלכלה, לפעמים מהר מידי, להתנהלות ווירטואלית, בה האינטרנט הוא מגרש המשחקים ומנוע החיפוש של גוגל הוא "מנהלת הליגה".

שלא נטעה, תהליך מעבר למסחר מקוון מתרחש כבר מספר שנים לא מבוטל, אבל מגיפת הקורונה האיצה אותו

במידה קיצונית וכיום הוא מהווה מרכיב עיקרי בנראות ושיווק של כל חברה.

כמו מאמן כדורסל, בעל האתר צריך לחוש את השוק, את השינויים ולדעת לבצע התאמות בחלוקת התקציב בין המרכיבים השונים של קידום האתר: קידום אורגני, קידום ממומן, SEO, תוכן האתר ומהירות טעינת האתר.

עליו להרכיב את ה matchup  הטוב ביותר האפשרי במגבלות התקציב שלו על מנת לנצח את המחרים שלו למקום בעמוד הראשון בגוגל

 

במאמרים הבאים ננתח כל מרכיב באופן עצמאי, נקודות חוזק וחולשה, סינרגיה עם מרכיבים אחרים, יכולות אדפטיביות לשינויים וכד'

דודי מנדיל contact@bbot.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב