דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להשיג לידים? 

מאת    [ 10/02/2021 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1283 פעמים ]

מה זה בכלל לידים לעסקים?

לידים חמים לעסקים (Leads) הינם פניות של לקוחות פוטנציאליים שבודקים אפשרות לפנות לבעל עסק עבור מוצרים או שירותים מסוימים אך כמובן שמדבור על שלב מאוד מקדים שבו הלקוח בודק עלות תועלת והצעת מחיר בגין השירות.

ללא ספק לייצר לידים לבית עסק הינו אחד האתגרים הכי מאתגרים בתחום של השיווק הדיגיטלי.

מה הם הדרכים לייצר לידים ?

ישנן לא מעט ערוצים שדרכם בעלי עסקים יכולים לקבל לידים, הלידים יכולים להגיע ממספר פלטפורומת  שיווק כגון : קמפיין בגוגל או פרסום בגוגל, קמפיין בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות אחרות, קמפיין מרשתות "שותפים" וכמובן באמצעות קידום אורגני של העסק או קידום של אתר אינטרנט, בעבר היה נפוץ קמפיין מפרסום בעיתונות, ניתן להגיע לכנסים, מפגשי נטוורקינג כמו לדגמא עסקים עושים עסקים – BIZ או נטוורקינג ויין וכמובן הערוץ המסורתי של שיווק מפה לאוזן כלומר הפניות של קולגות חברים או בעלי עסקים.

לכל ערוץ שיווק שכזה יש כמובן יתרונות וחסרונות אך ללא ספק רצוי להיות בכמה שיותר ערוצים בו זמנית. בנוסף, לכל תחום עיסוק יש ערוצי שיווק או פרסום  שהרבה יותר מתאימים לתחום העיסוק שלו, דוגמא עורכי דין בעיקר נמצאים בחיפוש של גוגל ופחות בפייסבוק. כל עסק חייב לבחון  ולהתייעץ עם מומחה באיזה ערוצים כדי לו להתחיל לשווק ומה הצפי של עלויות ועלות תועלת מכל ערוץ.

לידים ע"י טלמיטינג

ערוץ נוסף שבעיקר מתאים לעסקים בתחום של עסק לעסק הינו שיווק באמצעות טלמיטינג כלומר באמצעות שיחות טלפון באמצעות דטה בייס רלוונטי, הטלמיטינג היא שיטת שיווק איכותית וישירה לבעל העסק וברגע שפורצים את מחסום המזכירה וקובעים פגישה בד"כ זו פגישה איכותית. חשוב מאוד שאנשי הטלמטינג לא ילחצו על בעל העסק ויתנו לו  הסבר טלפוני מקדים על היתרונות שהוא יכול להפיק כתוצאה מהשירות שאנו מציעים ולכן חשוב לשלוח עוד לפני הפגישה מידע נוסף ולוודא שהלקוח קרא את התוכן עוד לפני הפגישה וזאת אפשר לעשות באמצעות וואצאפ שהינו ערוץ ידידותי מאוד ויכול "לחמם" את הלקוחות.

אחד היתרונות בשיטת שיווק זו היו יתרון של שיטת פעולה אקטיבית שפונה באופן ממוקד למגזר מסוים, טלמיטינג למעשה ללא ספק מוודא שרק לקוח שהבין את יתרונות השירות שלכם נגיע לפגישה מולו, אן במילים אחרות "ליד חם" מאד שמגדיל באופן דרמטי הסיכוי לסגירת עסקה.

לידים דרך גוגל

גוגל חיפוש אורגני וממומן הינו לללא ספק אחד הערוצים המומלצים כמעט לכל בעל עסק. בערוץ של גוגל אנחנו תופסים את הלקוחות בשלב של חיפוש מה שיכול להעיד על כך שיש להם כוונת רכישה והן כן מחפשים פתרון מהיר ומוכנים לסגור עסקה.

 

ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב