איך שימוש במקורות חוץ מכפיל ואף משלש את רווחי העסק?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך שימוש במקורות חוץ מכפיל ואף משלש את רווחי העסק? 

מאת    [ 31/01/2021 ]
מילים במאמר: 389   [ נצפה 321 פעמים ]

 
 

עצמאים רבים מנהלים את העסק לבד ללא עובדים או שותפים. בצורת התנהלות זו הם מבצעים את כל סוגי הפעילויות הנדרשים של העסק. משווקים, מוכרים, גובים כספים, מקדמים את החשיפה של העסק ומבצעים פעולות רבות נוספות, כדי שלעסק יהיו הכנסות והוא ישגשג כלכלית.

זה לא כל כך פשוט לחבוש הרבה כובעים ולבצע במקביל את כל הפעולות הנחוצות לצורך ההצלחה העסקית.

כל אדם שמקים עסק מעוניין שיהיה זה עסק מצליח, בעל הכנסות יפות ורווחים נאים ועם מינימום הוצאות. כדי להגיע למטרה רצוי לבצע מהלכים מחושבים תוך ניהול האסטרטגיה שהיא הנכונה ביותר עבור כל עסק, בהתאם לתחום העיסוק שלו ולשיטת הניהול שלו.

אנשי עסקים פועלים לעיתים בכמה תחומים אשר באף אחד מהם הם לא מומחים. זוהי דרך שבמקרים רבים אינה נכונה וההתנהלות המומלצת יותר היא לבחור את אחד מהתחומים, ללמוד אותו ולהתמקצע בו וכך בעל העסק יכול להעניק שירות רוחבי ומושלם לכל לקוח ואף להפוך לאוטוריטה בתחום ייחודי זה.

ניצול נכון של הזמן

זמן הוא משאב יקר לבעלי עסק בחלוקה של 80 – 20, כאשר ה20% הם לטובת רכישה של ידע נוסף בתחומים נושקים, אשר מחזקים את העסק. צבירת הידע משמשת את בעל העסק לטובת ניהול של מקורות חוץ שהם המומחים בתחומם.

היתרונות בשימוש במקורות חוץ , מעבר לעובדה שכל אחד מתמקצע בתחומו, הוא ניצול יעיל של הזמן, כיוון שגם עסק קטן עם מקורות חוץ, חייב ניהול, בקרה ופיקוח, כמו של עסק עם עובדים וצוותי עבודה שנעשה בהם שימוש בידע של אחרים כמנוף לעסק שלך.

החשש להשתמש באופציה של מיקור חוץ שכביכול מהווים הוצאה נוספת לעסק ופוגעים ברווחיות, זו טעות עבור עסקים עם יעדים ומטרות לטווח ארוך. אין להתייחס לכך כאילו זו הוצאה, אלא זו השקעה לטובת ההצלחה והגדלת הרווחים של העסק.

סוגים של מקורות חוץ (כמו שיווק, כתיבת תוכן, ניהול קהילה, טלמרקטינג, מיתוג, בניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים, פרסום, עיצוב גרפי ועוד) ביניהם קיימת גם האפשרות של השכרת משרד לפי צורך, לעסקים אשר מעוניינים להשתמש במשרד ככלי למינוף העסק שלהם. כאשר התשלום הוא על פי צרכי העסק ותדירות השימוש בו, כך גם המשרד מצטרף  למאגר מקורות החוץ יעילים במקום להוות נטל והוצאה קבועה לבעל העסק.

הרעיון המרכזי עבור כל בעל עסק הוא להיראות מקצועי בכל ערוץ שהלקוח פוגש אותך, כייוון שמשתמשים במקורות חוץ המתמחים בתחומם, בעוד עיקר העסק יושב באחריותו של בעל העסק ונבנה ומתפתח בזכות המקצועיות בתחום.

 

רון


מנהל תוכן בWeBiz - מתחם משרדים עסקי להשכרה לפי תדירות שימוש


אתר : www.webiztlv.co.il


ron@webiztlv.co.il


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב