דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים בלייזר או בכלל על מה מדובר ? 

מאת    [ 31/01/2021 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 950 פעמים ]

צבע שיניים בוהק ולבן הינו חלומם של רבים (למעשה, של כולם), ובעוד אנשים ממעיטים יותר ויותר לטפל כראוי בשיניהם ומרבים להזניחן, כיום ניתן למצוא טכניקות מתקדמות ויעילות במיוחד לביצוע הלבנת שיניים. ראשית, חשוב מאוד להדגיש כי שיניים בעל גוון צהוב (מבחינה גנטית) אינן בהכרח מצביעות על בריאות לקויה, אך בכל זאת, שיניים צהובות (גם באם הנן בריאות לחלוטין) גורמות לירידה משמעותית בביטחון העצמי ולתסכול רב בקרב הסובלים מן התופעה. כיום ניתן ליהנות מטכניקות יעילות ומגוונות מעולם רפואת שיניים לביצוע הלבנת שיניים, ובמחירים אשר הינם שווים כמעט לכל אחד.

שיניים צהובות – הגורמים לתופעה

לצבעה של השן אחראיים שני גורמים (חלקים): ציפוי השן, האמייל, וכן חומר הקרוי דנטין והינו בעצם מרכיב השכבה הפנימית של השן. כאמור, ובהמשך לרצונכם לעבור הלבנת שיניים, ישנם מספר גורמים עיקריים אשר אחראיים לצבעה של השן, ומפורטים להלן:

גנטיקה: מגורם זה אמנם אי אפשר להתעלם ממנה להתכחש אליו,  אך כן חשוב להיות מודעים אליו. מסיבה זו, ישנם אנשים אשר גם באם יצחצחו שיניים מספר שעות ליום ויימנעו מהישארות של שאריות אוכל, צבען של השיניים לא ישתנה, ואלו יישארו בגוון צהוב. לרב אנשים אלו, בשונה מהדעה הרווחת, ייהנו משיניים בריאות יותר מאשר אחרים, גם אלו להן שיניים לבנות.

הצטברות אוכל: 

זהו, ניתן לומר, הגורם העיקרי אשר אחראי לצבען של שינינו. לשאריות אוכל הנשארות לשבת על השיניים אחריות גדולה בקביעת צבען, ולנו היכולת לשפר זאת. יש להקפיד להימנע מלהשאיר את הפה עם שאריות אוכל לאחר הארוחה, ולצחצח, או באם אין בידכם את האפשרות – לבצע שטיפה של הפה (מי פה עדיף אך באן אין בידכם – מים טריים). אמנם זהו אחד הגורמים העיקריים, אך גם אחרים "תורמים" לבצען הצהוב של השיניים. מבין אלו ניתן כמובן למצוא את הסיגריות אשר "צובעות" ומלכלכות את שינינו, ובנוסף מאכלים המכילים בתוכן צבעי מאכל שונים וכאלו אשר אינם בריאים למעטפת השן.

דהייה עם הגיל: בדיוק כשאר האברים שלנו, גם השיניים מגיבות לגילנו, ולרב מתחילות להתכהות עם התקדמותן של השנים. בעוד איננו יכולים לשלוט כמובן באופן יזום בצבען של השיניים, ביכולתינו להאיץ להאט תהליך זה, וזאת בעיקרו על ידי הקפדה על היגיינת פה תקינה והימנעות ככל הניתן להישאר עם שאריות אוכל בפינו לאחר ארוחה דשנה.

מכה פיזית: בדומה לכלי דם המקבל מכה, וזה מלווה בסימן כחול, כך גם יגיבו השיניים אשר יחטפו מכה הגונה. שן אשר חוטפת מכה לרב תלווה בצבע שחור (שטף דם), ותיראה בולטת יותר מבין השיניים. במקרה זה, אשר אמנם אינו קלאסי לביצוע הלבנת שיניים, ניתן לשקול את אחת הטכניקות המוצעות לשם הסתרת השן הפגועה.

מה עושים (רמז: הלבנת שיניים)?

בשוק ישנן מספר טכניקות (שלוש עיקריות) כדרך לביצוע הלבנת שיניים: הלבנת שיניים ביתית, הלבנת שיניים בעזרת חומרים כימיים, לרב מחמצנים למיניהם והלבנת שיניים במרפאה – הלבנת שיניים חדשנית בלייזר. בעוד לשתיים הראשונות יתרונות בכך שעלותם נמוכה יותר, ואין מחייבות לצאת מן הבית לשם ביצוע ההליך, הלבנת שיניים במרפאה נחשבת לטכניקה היעילה והמומלצת ביותר.

אמנם הליך הלבנת שיניים אינו נחשב למסובך במיוחד, אך מאחר ולרב מלווה בשימוש בחומרים כימיים, חשוב לבצע השוואת מחירים מקיפה בין מרפאות השיניים והרופאים במטרה למצוא את המומחה המומלץ ביותר לביצוע ההליך. באם הנכם חוששים ממשך ההשוואה והתרוצצות הכרוכה בכך, נשמח לבצע זאת למענכם. אנא השאירו את פרטיכם ותזכו למידע האמין ביותר וכן להצעות מחיר לביצוע הלבנת שיניים ממיטב מרפאות השיניים בארץ.

דניאל הראל - בריאות הפה לכל המשפחה 


https://www.peh.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב