דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית חנות אינטרנטית מאובטחת, כך עושים זאת נכון 

מאת    [ 18/01/2021 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1108 פעמים ]

בניית חנות אינטרנטית יכולה להתבצע כיום באמצעות מגוון של פלטפורמות. לכל פלטפורמה יתרונות משלה וכדאי לתת על כך את הדעת. אבל הפעם נתייחס למשהו אחר וחשוב מאוד, אפילו קריטי, לאור מתקפת ההאקרים הזרים שפגעה לאחרונה באין ספור אתרים מישראל. בכל חנות מקוונת ולא משנה באיזו פלטפורמה בונים אותה, אבטחה נאותה תאפשר לאתר להמשיך לפעול מהר מאוד (ולחזור למכירות), לאחר פריצה של מקור עוין שניסה להזיק או להוריד את האתר מהאוויר.  

פעלו נכון מול חברת אחסון האתרים שלכם 

בניית חנות אינטרנטית היא צעד ראשון לקראת השקת פעילות של מכירה אונליין. לאחר מכן, כדי שהאתר יעלה לאוויר, עליכם להתקשר עם חברה של אחסון אתרים. לחברות אחסון האתרים ישנן כל מיני תוכניות אחסון שתוכלו לבחור, בהתאם לגודל האתר, התעבורה שאתם צופים, כמות הגולשים. כל זה טוב ויפה, אבל עליכם לפעול נכון מול חברות אחסון האתרים שלכם ולוודא שכחלק מהשירות שלהם הם גם מבצעים גיבוי אתר בקביעות. 

בניית חנות אינטרנטית עם גיבוי מספיק 

ברגע שהושלמה בניית חנות אינטרנטית חדשה, בוחרים ספק של אחסון אתרים. בדקו שהוא מספק פתרון גיבוי. שימו לב שיש משמעות גם לתדירות שזה מתבצע. ישנם סוגים של אתרים שלא מתעדכנים בצורה יום יומית. אתרים כאלה, כגון אתרי תדמית אפשר לגבות פעם בשבוע או אפילו פעם בחודש ועדיין אם האתר יקרוס, השחזור יהיה מספיק טוב. לעומת זאת גיבוי אתר שמיועד למכירות צריך להתבצע בתדירות הרבה יותר גבוהה. כלל האצבע בתחום זה מבוסס על גיבוי שמתבצע בכל יום. כך אפשר יהיה להבטיח את החזרת האתר גם לאחר תקיפה זדונית, בצורה הכי מהירה ועם כל המידע המקסימלי – כל המוצרים החדשים, כל הפיצ'רים המעודכנים, ההזמנות שממתינות לטיפול והמידע שהוזן ממש עד לרגע האחרון. 

לא מוותרים על שרת מאובטח 

חנות מקוונת צריכה להיבנות בצורה מקצועית ביותר. בניית חנות אינטרנטית מוצלחת תציע ללקוח חווית גלישה וחווית קניה ממדרגה ראשונה. חווית המשתמש היא זאת שמבטיחה שכל לקוח ימצא את המוצר המתאים לו, מהר ויעיל. אחרת, נטישת החנות תהיה מהירה ולא נעימה. אבל אחרי שהאתר מוכן וגם מצאתם ספק של אחסון אתרים, זיכרו את החשיבות של השרת. בעלי אתרים ובפרט חנויות מקוונות מתלבטים בין מגוון רחב של שרתים אפשריים. מלבד העובדה ששרת חזק משפר את חווית הגלישה והמהירות שימו לב גם לרמת האבטחה שמציעים לכם. אם יש לכם אפשרות לבחור שרת מוזל אך ללא אבטחה מספקת, כדאי להיזהר. אם האתר שלכם יותקף, יהיה הרבה יותר קשה להחזיר אותו ולחזור מהר למכירות. שרת בעל רמה טובה של אבטחה מאפשר לאתר להתאושש הרבה יותר מהר והרבה יותר טוב, מתקיפות של גורמים עוינים והאקרים מישראל או מחו"ל. 

עותק אצלכם, כמה פשוט כך גם חשוב 

סביר להניח שכל מה שקשור עם בניית חנות אינטרנטית התבצע בשבילכם על ידי חברה מקצועית לבניית אתרים. זו הדרך המקובלת כיום, אפילו בחנויות נישה שלא לדבר על החנויות המובילות. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לסמוך על גורמים חיצוניים בלבד, בכל מה שקשור עם אבטחה וגיבוי של האתר שלכם. מכירות זה הביזנס שלכם, אז אם אתם רוצים טיפ לצעד פשוט ויעיל: שמרו אצלכם עותק של האתר שלכם, על כל מקרה. אתם לא צריכים בשביל זה להיות אנשי סייבר. זה היגיון פשוט. בלי מאמץ קיבלתם כאן כמה מעגלי אבטחה נאותים: באמצעות חברת האחסון, באמצעות השרת וגם אצלכם ביד. 

 

מיכאל גורודצקי
מומחה בבניית אתרים ושיווק עסקים באינטרנט.


עדן. בניית אתרים ושיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב