דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים טלפון חדש 

מאת    [ 17/01/2021 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1576 פעמים ]


יש יותר מסמארטפון אחד זמין היום בשוק ! המכשירים האלו כבר אינם מיועדים רק לשיחות או לקבלת הודעות SMS; תוכלו היום להריץ את רוב ההיבטים בחיי היום יום שלכם באמצעות הטלפון החכם שלכם. כתוצאה מכך, יכול להיות שקשה מאוד לדעת איזה טלפון חכם הכי כדאי בשבילכם. להלן 10 דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה בשוק לסמארטפון חדש.

איזה סוג טלפון חכם אתם באמת צריכים?

לפני שבוחרים סמארטפון כלשהו, עליכם לנקוט בראש בסדרי העדיפויות. סמארטפון הוא בעצם מחשב שאתה נושא בכיס ומאפשר לכם לבצע משימות שונות. זה יכול להיות כל דבר, החל מההבטחה שתוכלו להישאר מחוברים עם העולם החיצוני ועד לשבת בחדר חשוך ולשחק ב Clash Royale. 

העניין הוא שכדי שנוכל לשלוח הודעות וואטסאפ ולפרסם כמה פוסטים ברשתות חברתיות לא באמת תצטרכו להוציא יותר מכ- 1000 שקל כיום. עבור גיימר שלא מוכן לוותר על חוויית משחק קולחת וחלקה, מוטב שהם יחזיקו במכשיר עוצמתי, ואלו שרוצים את הטוב ביותר מבחינת עיצוב וביצועים יצטרכו להיות מוכנים להוציא סכום נכבדים.

 בואו נדבר קצת על מערכות הפעלה

אם אתם קוראים מאמר זה, ואתם רוצים להתמקד ברכישת מכשיר מבוסס אנדרואיד, ישנן מספר סוגי מכשירים. לפני שאתם קונים סמארטפון חדש, כדאי לכם לברר על ההיסטוריה של אנדרואיד - או לכל הפחות לבחון כמה סוגי מכשירי אנדרויד כדי לראות אם זה מה שמתאים לכם. 

תכנון ופונקציונליות

בבחירת הטלפון החכם החדש שלכם, הטעם האישי שלכם היא נקודה החלטה מרכזית, הן מבחינת תוכנה והן מבחינת מראה חיצוני. יש אנשים שמעדיפים קווים מעוגלים יותר ועיצוב מפותל, ואילו אחרים אוהבים מראה יציב יותר, המאופיין בקווים ישרים ובקצוות מתכת חדים. עלינו להודות כי בכל חודש שעובר ורצף אירועי ההשקה שאנו רואים בתעשייה, סמארטפונים מתחילים יותר ויותר להידמות זה לזה והבחירה הקיימת מושפעת מאוד מקמפיינים ומגמות שיווקיות אבל, העיצוב מבוסס על פונקציונליות. גוף מתכת הוא מסוגנן ואופנתי, אך במקרים מסוימים מונע ממכם להשתמש בתכונות מסוימות כגון כרטיס microSD או שקע אוזניות. לפני הקנייה, בדקו את איכות המכשיר בכדי להבטיח שתוכלו להשתמש בו בצורה הנוחה ביותר עבורכם (בתנאי שאלמנטים אלה חשובים לכם).

גודל מסך וסוג התצוגה

למי שאוהב לקבל עדכוני חדשות או פשוט ללכת לאיבוד בגרפיקה HD של משחקי האנדרואיד האחרונים, כדאי לשקול באמת סמארטפון שמצויד בתצוגה של לפחות 5.7 אינץ '. למי שמשתמש בסמארטפון בעיקר לוואטסאפ או לקריאת פוסטים בפייסבוק, מסך קטן יותר יספיק.

באשר לטכנולוגיית התצוגה, ישנם שני סוגים עיקריים באנדרואיד: LCD ו- AMOLED. ההבדל העיקרי בין השניים נעוץ בהקרנת האור. בתיאוריה, מסכי LCD נוטים להיות בהירים יותר ולהציג תוכן טוב יותר באור שמש ישיר, בעוד שתצוגת AMOLED מציעה ניגודיות חדה יותר וצבעים רוויים יותר. אולם בפועל, עם חלוף הזמן והגעתן של טכנולוגיות חדשות, ההבדל בין השניים הופך פחות מורגש. עם זאת, רזולוציית Full HD, FullHD + או QHD מקנות תמונות מדהימות כמעט תמיד ללא דופי.

 

מאמר בחסות חנות פרטנר - מגוון מכשירי סלולר כולל כל דגמי גלקסי S21 באתר>>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב