דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים בולטים בקידום אתרים ב-2021 

מאת    [ 10/01/2021 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 1016 פעמים ]


אופטימיזציה למנועי חיפוש ( SEO ) היא דרך יעילה למשוך גולשים לאתר בצורה אורגנית - אם אתה משתמש בה נכון. קידום אתרים מתפתח כל הזמן, מה שהיה נכון לפני 10 שנים היום נחשב למסוכן! מה צריך לעשות כדי להישאר אפקטיבי ולהצליח? ראשית, כדאי להתאמץ יותר: מעל 60% מהגולשים מתמקדים אך ורק בתוצאות אורגניות ומתעלמים מתוצאות בתשלום. המגמה רק גדלה עם השנים וככל שיותר ויותר גולשים מבינים שהתוצאות האורגניות "שוות" יותר קידום אתרים הופך לגורם קשה ותחרותי יותר.

ביצוע קידום אתרים מהשורה הראשונה דורש תשומת לב למדדים רבים וירידה לפרטים קטנים, קישורים נכנסים תוכן איכותי סמכות ועוד הרבה מעבר. המדריך הזה נותן לך 5 טיפים לביצוע אופטימיזציה בצורה יעילה ונכונה ולספר מה הם הדברים המרכזיים והחדשים שאיתם נכנס ב-2021.

 

אז מה חשוב כדי שהאתר שלנו יתקדם יפה בגוגל?

 

1. הכל קשור לתוכן איכותי.


שמעתם על בינה מלאכותית? או Rankbrain. שיפור איכות התוכן באתר צריך להתחיל כבר מעכשיו! ספר על המוצרים והשירותים שלך ואת האופן שבו אתה מתאר אותם. מתקשים לתאר בצורה טובה? טוב, תמיד תוכל לרכוש מאמר לטובת SEO. התוכן שלך חייב להיות מצוין, מכיוון שאין שום תועלת בניסיון לדרג תוכן שלא מעניין אף אחד. גוגל ב-2021 בטח שלא יפול לזה. 

 

2. האתר חייב להיות רספונסיבי וידידותי לכל מכשיר !

אם עד שנת 2018 רוב הגולשים היו מגיעים מהדסקטופ, היום ב-2021 זה ברור ומובן מאליו שרוב החיפושים יוצאים ממכשירים ניידים. שינוי זה הגיוני, בהתחשב שמעל 60% ממשתמשי האינטרנט גולשים מהנייד. נהיה חייבים אתר רספונסיבי שתואם לכל סוגי המכשירים! בדוק עד כמה האתר רספונסיבי ויעיל עם המבחן החינמי של גוגל לנייד, במידה ולא זה הזמן שלך לעשות מעבר. 

 

3. חשיבות רבה יותר למילות מפתח שקשורות לביטוי.

אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים נהגו להתמקד במילות מפתח עיקריות. עכשיו אנו יודעים שמילות מפתח נוספות שמכסות את התחום כולו חשובות לא פחות. אופטימיזציה של דפים באתר לכוונת הגולש יזכו לדירוג גבוה יותר בגוגל.  גוגל כבר לא מסתכלת רק על מחרוזות מילים. זה מנתח את ההקשר ומנסה להבחין מה היא כוונת החיפוש של המשתמש, כלומר ככל הנראה מידע יהיה רלוונטי יותר ועמוק הוא כנראה יהיה טוב יותר. זוכרים שהזכרתי את הבינה המלאכותית? זה גוגל החדש, חכם יותר.

 

4. חווית משתמש באתר.

בסופו של דבר גם אם נגיע לעמוד הראשון ונבלוט בין ה-5 מודעות העליונות, גוגל בודקת את שיעור הקליקים וזמן שהייה של אותו גולש באתר. שיעורי יציאה גבוהים וחוסר קליקים על המודעה בקלות יכול להנחית אותנו לעמוד שני שלישי וגם רחוק יותר. לעומת זאת, אם המשתמש שביקר באתר שלנו נשאר זמן גדול יחסית זאת אומרת שהוא אהב את התוכן שלנו והוא מצא את מה שהוא חיפש.

בסופו של דבר - גוגל רוצה להציג לגולשים תוצאות רלוונטיות אשר פותרות להם בעיות. תשמרו על עיניין !

 

5. קישורים נכנסים וסמכות.

קישורים תמיד יהיו אחד הצדדים הבולטים, גם ב2021 הוא נשאר כגורם מרכזי ומכריע.

יצירת קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים אחרים ואני מדגיש אתרים סמכותיים אינה משימה קלה, ליצור קישורים מאתרי זבל ולהספים בפורומים זה בטח שלא עובד ויותר מזה זה עלול להזיק. זרו קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים, ותיקים ורלוונטים בעלי DR גבוה. החשיבות של קישורים נכנסים תמיד תהיה גבוהה בעיניי גוגל ואפשר להבין את זה.

 

לסיכום

מקדמי אתרים שלא מתקדמים יחד עם גוגל ולא שומרים על הקצב, עשויים למצוא את האתר מדורג בתחתית העמוד ואפילו רחוק מזה. ב-2021 חשוב להתעדכן ולספק ערך לגולש, להגיש תוכן מעניין רלוונטי ולספק לקורא ערך מוסף. תהיו ייחודיים בדרך שלכם.

בהצלחה :)

 

ענבר שמיר, טכנאי מיקס מאסטרינג ומומחה בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב