דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגנה על הבית מפני יתושים 

מאת    [ 08/01/2021 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1061 פעמים ]

איך להגן על הבית

 

יתושים הם הרבה יותר ממטרד. כולנו מכירים את הזמזום הטורדני באוזניים ואחריו העקיצות אשר גורמות לנו להתגרד ולעתים מפריעות לנו לישון. וכאשר מדובר בתינוקות בעלי עור עדין ורגיש זהו מטריד קשה במיוחד. אך לא רק העקיצות הן הבעיה, אלא גם המחלות המועברות על ידי יתושים. אז איך להגן על הבית מפני יתושים?

 

מניעה דבר ראשון

 

ישנם פתרונות שונים להרחקת יתושים מהבית, החל מקוטלי חרקים ועד שימוש בתכשירים דוחי יתושים. אך כאשר רוצים להגן על הבית מפני יתושים הפתרון הטוב ביותר הוא מניעה, כלומר מניעת כניסתם של היתושים. ניתן למנוע את כניסתם של היתושים באמצעות רשתות נגד יתושים. חשוב להתקין רשתות נגד יתושים על כל החלונות והויטרינות בבית. הרשתות יאפשרו לאור ולאוויר להיכנס, אך ימנעו מהיתושים וחבריהם החרקים המעופפים לחדור לביתכם. אם הרשתות תקינות ואתם מקפידים לסגור אותן, היתושים לא יחדרו לביתכם. בודדים עשויים לחדור בעת פתיחה של הדלת, אך תמיד תוכלו לתת פתרון נקודתי בשיטת הכפכף…

 

שימו לב - ישנם תכשירים יעילים מאוד למריחה על העור. למרות שתכשירים אלו יעילים, ממש לא מומלץ למרוח על עצמכם חומרים כימיים באופן קבוע. אם אתם יוצאים לחיק הטבע ומקומות שורצי יתושים, דוחי היתושים הם בהחלט מוצר מומלץ. אך כאשר מחפשים פתרון ביתי בהחלט עדיף להשתמש ברשתות נגד יתושים.

 

הרחקת יתושים מהחצר או הגינה

 

הישיבה בחצר בעונת הקיץ יכולה להיות דבר נעים, ניתן ליהנות מהבריזה הים תיכונית ולארח בחצר. אך אם יש לכם יתושים אשר הזמינו את עצמם לאירוע,  זהו סיוט שלא נגמר. בעוד על הבית ניתן להגן בעזרת רשתות, בגינה זה יותר בעייתי. אין שום דרך למנוע מהיתושים להגיע אל החצר. שימוש בתרסיס נגד חרקים מעופפים לא ממש יעזור, כי על כל יתוש שתחסלו יגיעו עשרים יתושים אחרים. אם אתם מעוניינים בהרחקת יתושים מהחצר או הגינה, יש לבחור בפתרונות אשר תוכננו למטרה זו.

 

אחד הפתרונות שניתן להשתמש בחצר הוא לפידים נגד יתושים. לפידים אלו עושים שימוש בשמן ציטרונלה, דוחה יתושים טבעי. מספר לפידים בגינה, בהתאם לגודל השטח שרוצים לכסות יכול לעשות את העבודה ואפילו להעניק לאירוע קצת צבע, אך הקפידו על כללי הזהירות על מנת לא לגרום לשרפה.

 

אם תרצו פתרון קצת יותר ”תעשייתי ואפקטיבי“ תוכלו להשתמש בקטלן יתושים חשמלי. שימו לב שישנם קטלני יתושים חשמליים לשימוש ביתי, אך עבור החצר יש צורך במכשיר שנועד במיוחד למטרה זו. קטלן יתושים חשמלי מושך את היתושים באמצעות אור אולטרה סגולי ולפעמים זה משולב עם פעולת שאיבה על מנת שאף יתוש לא יתחמק. הקטלן בעצם מחסל את היתושים בעזרת זרם חשמלי. מכשיר שכזה יכול להעניק פתרון יעיל ולחסל כמויות גדולות מאוד של יתושים.

 

אנדריי סמצוב- מומחה לייצור והתקנת רשתות לחלונות
https://www.screenmesh.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב