דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת ביטוח 

מאת    [ 07/01/2021 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 892 פעמים ]

לא מספיק שהמשכנתא גומרת לנו את החודש, אנחנו מחויבים גם לשלם ביטוח עבורה. מהו ביטוח חיים ומבנה למשכנתא, למה אנחנו מחויבים לעשות זאת וכמה זה עולה לנו כל חודש?

בביטוח חיים (ריסק) למשכנתא, הפוליסה מופעלת במקרה של מוות ומשולמת אך ורק למוטבים שהוגדרו בטופס ההצעה לביטוח. בביטוח משכנתא, הפוליסה משועבדת לבנק ולכן דמי הביטוח במקרה של פטירת הלקוח יעבור לבנק לכיסוי החוב במשכנתא באותה נקודת זמן. אם הפוליסה לתשלום גדולה יותר מחוב המשכנתא, אחרי שהחוב כוסה בבנק המוטבים החוקיים יקבלו את הסכום הנותר.

 

לצד התעשייה הגדלה של הביטוחים הפרטיים בישראל, קיימת גם תעשייה שפועלת במקביל כדי לאפשר לאזרח ליהנות מהשוואה פשוטה של כל ביטוח וביטוח על מנת שתוכלו לדעת בדיוק מה ישלם לאורך השנים . השוואת ביטוח, מנוע השוואה אשר מאפשר לכל אדם שרוצה לרכוש ביטוח השוואה בין ספקים שונים ושירותים שונים. כך שתצאו עם הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם, במחיר ההוגן והנגיש ביותר שניתן למצוא.

אז איך בוחרים את הביטוח משכנתא?

שאלת השאלות - כמה יעלה הביטוח? התשלום על ביטוח החיים למשכנתא הוא, כאמור, תשלום המשתנה לאורך הזמן ותלוי בגורמים שפורטו קודם. התנאים שונים בכל אחת מהחברות, כמו גם ההגדרות של ביטוחי חיים או מבנה, צריכים לשחק תפקיד. למעשה, זהו עולם שלם של אפשרויות, אשר משפיע במידה ניכרת על מחירה של הפוליסה, השוואת ביטוח משכנתא יחסוך עד מאות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא ולכן מומלץ מאוד לעשות סקר שוק רחב מבין לפחות 4-5 חברות ביטוח.

לגבי ביטוח מבנה העניין טיפה פשוט יותר, משום שמדובר לרוב בפוליסה תקנית אשר מוגנת ע"י המפקח על הביטוח, אך מומלץ מאוד לעשות גם כאן סקר שוק משום ש"התוספות" לפוליסה התקנית יכולות להציל לכם הרבה מאוד כסף במקרה של נזק לנכס.

אם חשבצן לעצמכם, אז מה אם הבנק רוצה אני פשוט לא אעשה ביטוח. טעות, הבנק יכול על דעת עצמו לעשות לכם ביטוח על חשבונכם בעלות הגבוהה ביותר וביום בהיר אחד אתם פשוט תראו הורדה בחשבון הבנק. אל תהססו ותתחילו להשוות.

אל תחששו להתמקח – זה יכול לעזור

אתם צריכים ביטוח משכנתא על כך אין עוררין, אך מי אמר שאתם צריכים להסכים להצעת המחיר הראשונה שאתם מקבלים? לשמחתכם כיום חברות הביטוח מגלות הרבה יותר גמישות מאשר בעבר, והן מסוגלות להוריד את המחירים בצורה רצינית כאשר תתחילו להתמקח. חברות הביטוח רוצות שתסגרו את הביטוח שלכם אצלן, ולכן בכל פעם שאתם תנסו להתמקח הן ינסו לגלות גמישות ולהוריד את המחירים עד כמה שאפשר.

משווים נכון - קונים חכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב