דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מומלץ לבצע החלפת צמיגים בפנצריה ולא לבד 

מאת    [ 03/01/2021 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 1170 פעמים ]

החלפת צמיגים היא אחת מהמשימות החשובות ביותר שיש. למעשה אם לא תחליפו את הצמיגים אתם לא מתחזקים את הרכב שלכם היטב, אמנם נראה שהצמיגים שלכם תקינים לחלוטין אך עד שלא תבדקו אותם באופן ויזואלי, ועדיף בפנצריה מומלצת, לא תדעו זאת. זה הזמן להבין מתי וכיצד צריכה להתבצע החלפת צמיגים.

מדוע חשוב להחליף את הצמיגים ומדוע דווקא בפנצריה?

חשוב להחליף את הצמיגים בעיקר בגלל שזה הבטיחות שלכם בכביש. אולי נדמה לכם שצמיג לא תקין לכל היותר יהפוך את הנסיעה שלכם ללא יציבה אך זה לא בדיוק כך, כי הוא יכול אפילו להתפוצץ במהלך הנסיעה מה שיכול לגרום לכם לאבד שליטה על הרכב ומשם הסוף יכול להיות טראגי במיוחד. חשוב גם לזכור שאם תחליפו צמיגים בזמן ולא כאשר יש בהם תקר חמור או שהם כבר לא שימושיים על הכביש כלל וכלל, אתם עושים זאת בזמן שלכם והשגרה שלכם לא נעצרת. כמו כן מה שנשחק בצמיגים הם החריצים שאמורים למנוע את ההחלקה של הרכב על כביש רטוב, ואם הם לא יהיו שקועים בגלל שחיקה מוגברת, אתם בסכנת החלקה רצינית בעיקר בתקופת החורף. מכיון שבדיקת הצמיג זוהי פעולה בעלת חשיבות רבה, מומלץ לעשות זאת בפנצריה ולא לבדוק לבדכם.

כל כמה זמן צריך להחליף צמיג?

עוד לפני שנדבר על הבדיקות הוויזואליות שתצטרכו לבצע על הצמיג חשוב לזכור כי שחיקת צמיגים תהיה מוגזמת כבר אחרי חמש שנים של שימוש. אמנם שחיקת צמיגים יכולה להיות שונה בהתאם לאופי השימוש ולהיקף השימוש, כך למשל אדם שנוסע כל יום 100 קילומטרים לעבודה הלוך וחזור ישחק את הצמיגים ברכבו הרבה יותר מאשר מי שעובד מהבית או שנוסע כמה קילומטרים ספורים. כמו כן אם אתם יוצאים לשטח עם הרכב או שאופי הנסיעה שלכם יותר ברוטלי, הצמיגים יישחקו יותר. לכן כל חמש שנים מומלץ לבדוק ולהחליף במידת הצורך.


    • כדאי לפנות לפנצריה קרובה ומומלצת, או כזו שאתם מכירים טוב, ולבדוק את הצמיגים באופן וויזואלי לפחות פעם שנה. ואם השגרה שלכם כוללת מעבר בכבישי עפר או נסיעות מרובות ביום, כל כמה חודשים. יש לבדוק את עומק החריצים, אם הם כבר לא נראים יש להחליף את הצמיג. החלפת צמיגים צריכה להתבצע גם כאשר יש על הצמיג סדקים, וכמובן כאשר יש כבר היו בו פנצ'רים רבים מה שהופך אותו מיידית ללא בטיחותי.

היכן ניתן להחליף צמיגים וכיצד?

אפשר להחליף צמיגים בפנצ'ריות ובמוסכים. בדרך כלל צמיגים מחליפם בפנצ'ריה כיוון שנגיע אליהן כאשר נסבול מתקר באחד הצמיגים, ואז זה זמן טוב לבדוק את כל הצמיגים ולהחליף. לעתים לא יהיה שווה להשקיע כסף בתיקון פנצ'ר בצמיג אפילו אם מדובר על 40 שקלים בלבד. החלפת צמיגים היא משימה חשובה שתוסבר לכם לעומק בפנצ'רייה ולכן חשוב לבחור בפנצריה מוכרת ומנוסה, שיש עליה המלצות רבות. ההחלפה מתבצעת תוך כמה דקות כאשר לפנצ'ריות יש מכונה מיוחדת שמחלצת את הצמיג מהגלגל ועליו מולבש הצמיג החדש, הוא מנופח במהירות והוא ערוך ומוכן ליציאה לדרך.

פנצ'ריית דורון לדרך


שמוטקין 29, ראשון לציון


http://dorontires.co.il/


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב