קידום עסק בגוגל - למה אתה צריך מקדם אתרים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום עסק בגוגל - למה אתה צריך מקדם אתרים? 

מאת    [ 03/01/2021 ]
מילים במאמר: 672   [ נצפה 522 פעמים ]

 
 

לפני שנת עשרים שנים, אם היית רוצה לפרסם את העסק שלך, היית צריך לשלם לסוכני מכירות, לחלק פליירים, לפרסם בטלוויזיה, ברדיו או לפחות בעיתון מקומי.

אז מה בעצם השתנה היום? איך תוכל לשווק טוב יותר בעזרת גוגל?

היום כל מה שצריך בשביל לקבל חשיפה, זה לבנות אתר אינטרנט לעסק ופשוט לדאוג שיגיעו אליו לקוחות פוטנציאליים. אפשר להביא גולשים לאתר בעזרת שיווק ממומן בגוגל או דרך קידום אורגני של האתר.

השאלה היא - איך באמת עושים את זה?

 

מה זה קידום אורגני?

קודם כל, נדבר על מהו קידום אתרים, או יותר נכון מהו אופטימיזצית אתר למנועי החיפוש (SEO).

תבין, רק בישראל קוראים לזה קידום אתרים. בחו"ל (בכל שאר העולם) קוראים לקידום אתר לזה SEO.

ההבדל הוא שבארץ אנחנו קוראים לזה על שם התוצאה. בסופו של התהליך האתר שלך אמור להגיע למקום הראשון בגוגל. בעוד שבכל העולם, מדברים על זה ברמת התהליך - אופטימיזציה למנועי החיפוש.

מומחי לקידום אתרים דואגים לכך שאתר יהיה ראוי (בעיני גוגל) להופיע במקום הראשון (או לכל הפחות בדף הראשון) בתוצאות החיפוש של גוגל.

אני רוצה לקחת אתכם רגע צעד אחד אחורנית בעולם הפרסום ולהכיר לכם שתי שיטות פרסום מוכרות:

האחת, היא פרסום PUSH השנייה היא פרסום PULL.

פרסום ה-Push זה בעצם המתודה המוכרת ביותר לפרסום, כל פעם שאתה נכנס לYNET או גולל פיד של פייסבוק ובום! קופצת לכם פרסומת של ביטוח דירה. זאת פרסומת שבעצם לא קשורה בשום דרך, פחות או יותר, למה שנכנסת אליו מלכתחילה, וזה בעצם בדיוק כמו פרסומת בזמן תוכנית הטלוויזיה.

פרסומות ה-Pull לעומת זאת, הן בעצם, זה הרגע שבו אתה חיפשת משהו שקשור לתחום הזה, אתה בעצם חיפשת משהו רלוונטי לנושא, וקיבלת הודעה או פרסום כזה או אחר כמו למשל, כשנכנסת לגוגל וכתבתם "ביטוח דירה".

הידעת? כ-2500 איש מחפשים כל חודש את הביטוי "עורך דין תעבורה"

עכשיו, למה אני מספר לכם את זה? כי בעזרת אסטרטגיית SEO נכונה לתהליך, אני יכול לנצל את קהל היעד הזה שמחפש את הביטוי "עורך דין תעבורה" ובעצם לפרסם בשיטת PULL לקהל היעד הרלוונטי ביותר והממוקד שאני באמת צריך.

גוגל בעצם מחפשת גם דרך לעזור לגולשים. הם לא רוצים שאנחנו רק נמכור להם דברים, ובגלל זה PULL עובד טוב מאוד בגוגל.

הם היו מצפים שכשכל פעם שמישהו יחפש "בדיקת ינשוף" או "נהיגה בשכרות" אתרים גם ינסו לעזור ולא רק ינסו למכור.

אז בתור אסטרטגיית SEO שהייתי בוחר עכשיו, כדי באמת להגיע לקהל היעד הרלוונטי, זה לכתוב כתבה מאוד מעניינת על איך לעבור בדיקת ינשוף:


    • מה אני צריך להיזהר,
    • במה אני צריך להתחשב,
    • האם חייבים לעבור את הבדיקה וכו'

ובסופה של הכתבה או בדרך אחרת בתוך האתר, לגרום לגולש להבין שהוא נמצא במקום טוב, נמצא במקום שאני רוצה לעזור לו, ואם ככה הצלחתי לעזור לו עוד לפני שהוא בכלל פנה אלי, כדאי לו מאוד לדבר איתי.

תבין, בזמן שיש אלפי אנשים שמחפשים ביטויים רלוונטיים ישירות שקשורים לעסק שלך, מחקרים עדיין מראים שהמקום הראשון בגוגל יקבל בסביבות הבין ה-25% מכל התנועה. המקום השני בתוצאות החיפוש יקבל כ-10% מהתנועה. המקום השלישי, כבר יקבל משהו כמו 5% והשאר...

יש אנשים שאומרים היום שכבר להיות בעמוד השני, כבר לא רלוונטי, כי מי שבאמת היום מחפש משהו בגוגל,

יודע להקליק על התוצאות הראשונות, כי הוא יודע שגוגל באמת בחר בתור, התוצאות האלה, בתור התוצאות הרלוונטיות והנכונות ביותר.

 

לסיכום - אז מה בעצם תפקידו של מקדם האתרים?

הוא דואג בסופו של דבר, לשני דברים עיקריים.
אחד, נקרא עולם ONSITE דבר שכל מה שקשור לאתר עצמו איכות התוכן ואיך בעצם אתה, בעלים האתר
או בעל העסק, מעיד באמת על עצמך.
העולם השני, הוא עולם OFFSITE. עולם OFFSITE הוא כל מה שקשור מחוץ לאתר, להראות לגוגל שברמה הדמוקרטית, כמה עוד אתרים באינטרנט מעידים על כך שהאתר של בעל העסק שהייתי רוצה לקדם באמת נכון ובאמת כל מה שהוא אומר על עצמו, אכן באמת נכון.
אז ברגע שהצלחתי לחבר את עולם ONSITE יחד עם עולם OFFSITE ולהראות לגוגל שיש לנו אתר טוב ואיכותי
שנותן תוכן איכותי, גוגל יצליח להאמין בי יותר ולשים את האתר של בעל העסק שהייתי רוצה לקדם, במקום גבוה יותר בגוגל.

 

ישראל,


ראש מחלקת כתיבת תוכנים במילוסלבסקי שיווק ופרסום. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב