דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי, שיווק דיגיטלי ומה שביניהם 

מאת    [ 14/12/2020 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1151 פעמים ]

באיזה שלב זקוקים עסקים לייעוץ מאת המומחים? וכיצד ייעוץ עסקי משפיע על מאמצי השיווק של העסק הספציפי שלך?

אחת המטרות הראשיות של ייעוץ עסקי היא להתאים את מערך השיווק לעסק. לשם התאמה כזו, צריך קודם כל להבין מה העסק עושה. לאחר מכן, מאפיינים את תחום הפעילות של העסק. בעקבות אפיון מלא של העסק, ניתן להבין ביתר דיוק מי הלקוחות שלו - וגם מי המתחרים.

אפיון העסק, אם כן, הוא תנאי לשיווק אפקטיבי. במהלך ייעוץ עסקי שניתן על ידי בעלי מקצוע, אפשר לבצע בקרה ופיקוח כדי לשפר ביצועים. מעבר לכך, פרספקטיבה חיצונית היא לעיתים כל מה שהעסק זקוק לו על מנת לחסוך בהוצאות.

האם כל עסק זקוק לייעוץ עסקי? ואם כן - מתי?

ייעוץ מקצועי לעסקים הוא פתרון אידיאלי עבור מגוון רחב של מצבים, וגם בשוטף.


    • ראשית, עבור ארגונים גדולים ובינוניים ייעוץ מקצועי חיצוני הוא לעתים קרובות הדרך הטובה ביותר להסביר למנכ"לים ולמנהלים בכירים כיצד עליהם לפעול על מנת לשווק את הארגון בצורה הטובה ביותר – בהתאם לאתגרים העומדים מול מערך השיווק בעת המודרנית.

 


    • שנית, שירותי ייעוץ עסקי מיועדים גם לעסקים בינוניים וקטנים שזקוקים לשדרוג מערך השיווק הקיים שלהם - ומתאימים אף לעסקים שמפרסמים בעצמם. בין היתר, לעסקים שנמצאים בתהליכי בניית אתר או חנות וירטואלית מומלץ במיוחד להיעזר בשירותי הייעוץ העסקי, שישפיע במידה רבה על התוצאה.

מדוע לקבל ייעוץ עסקי-שיווקי חיצוני?

במאה ה-21, עסקים אכן יכולים לפרסם ולשווק בכוחות עצמם. אולם מצד שני, לבעלי עסקים וגם למנכ"לים ולמנהלים בכירים יש מחסור קבוע בזמן שנחוץ כדי להישאר עם היד על הדופק בנוגע לכל האספקטים של מערך השיווק, כמו גם להתעדכן בידע חדש מעולם השיווק.

בדיוק כאן נכנסים לתמונה בעלי מקצוע שמתמחים בייעוץ לעסקים. התמחות כזו עוזרת לעשות סדר בשיווק העסק, חוסכת תהליכים של ניסוי ותהייה - ומביאה לתוצאות. בהתאם לכך, בלא מעט מקרים, מנכ"לים ומנהלים בכירים משתמשים בשירותי ייעוץ עסקי ושיווקי מאת גוף חיצוני. כך החברה מקבלת פתרונות הנשענים על ראייה רחבה יותר, כאשר לשם השוואה, עסקים שזקוקים לשדרוג מערך השיווק הקיים משתמשים ביועץ עסקי כדי לקבל הכוונה ותובנות שיווקיות.

ואם אני בכל זאת רוצה לשווק את העסק בעצמי?

ובכן, אפשר גם לראות את היתרונות של ייעוץ עסקי חיצוני עבור עסקים שמפרסמים בעצמם. כאן הדגש הוא על הדרכה בניהול קמפיינים ממומנים ובקידום אורגני (SEO). כמו כן, שירותי הייעוץ שמתמקדים בשיווק מתאימים לעסקים שנמצאים בתהליכי הקמת אתר וזקוקים לעזרה בבחירת בונה אתרים – אשר יספק לעסק שלהם את התשתית הדיגיטלית שמתאימה לצורך שלו גם כעת וגם בהמשך הדרך.

מיכה קור (דוקטור שיווק) - מומחה בתחום שיווק דיגיטלי ייעוץ עסקי שיווקי


ייעוץ וליווי שיווקי למנכ"לים ומנהלים בכירים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב