דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור 

מאת    [ 15/11/2020 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1547 פעמים ]

כרטיסי ביקור מעניקים רושם ראשוני חזק ומהווים גם אמצעי פרסום יעיל מאוד. למה כדאי לשים לב כאשר מעצבים את הכרטיס? מה חשוב לבדוק לפני שמחלטים להדפיס כרטיסי ביקור?

עיצוב כרטיסי ביקור

החלטתם לעצב את הכרטיס, מומלץ מאוד להיעזר במעצב גרפי בעל ניסון בעיצוב כרטיסי ביקור. כאשר עושים עיצוב לכרטיס חשוב לשים לב לכמה פרטים:


    • צורת הכרטיס – רוב כרטיסי הביקור מלבניים בגודל אחיד אך ניתן לעצב כרטיסי ביקור בגדלים שונים ובצורות שונות. בתי דפוס יכולים לבצע הדפסת כרטיסי ביקור בכל גודל אך חשוב לזכור כי הכרטיס חייב להישאר בגודל סביר שיאפשר לשאת אותו בארנק. כמו כן, ניתן להזמין כרטיסים עגולים, בעלי קצוות מעוגלים ובצורות שונות. כרטיסי ביקור אלו יכולים להתאים לעסקים הממתגים את עצמם כחדשניים ויצירתיים במיוחד ולא מתאימים לרושם רציני ו"מעונב".
    • צבעי הכרטיס – רוב כרטיסי הביקור מודפסים על רקע לבן וזו ההמלצה לגבי כרטיסי ביקור המשדרים רושם רציני ומקצועי. יחד עם זאת, עבור בעלי מקצועות הדורשים יצירתיות, דרמתיות וחשיבה מחוץ לקופסה ניתן בהחלט להזמין כרטיסי ביקור בעלי רקעים אחרים.
    • טקסט – הטקסט בכרטיס הביקור חייב להיות ברור ולא קטן מידי או גדול מידי. שמו של בעל הכרטיס חייב להיות בולט וממוקם או במרכז הכרטיס או בצד ימין למעלה. כמו כן, חשוב לציין על גבי הכרטיס פרטי התקשרות מלאים כולל כתובת אימייל ואתר אינטרנט. המטרה היא לתת ללקוח הפוטנציאלי את כל האפשרויות ליצור אתנו קשר.
הדפסת כרטיסי ביקור

הדפסת כרטיסי ביקור ניתן לעשות בכל בית דפוס ובאופן מקוון. בתי דפוס רבים מפרסמים באתרי האינטרנט שלהם אפליקציה לעיצוב כרטיסי ביקור בה הלקוח מעצב את הכרטיס בעצמו. כמו כן, לרוב, בתי הדפוס מציעים שירות עיצוב כרטיסי ביקור ייחודי על ידי גרפיקאי. הזמנת כרטיסי ביקור בדרך זו פשוטה וקלה ולעיתים אפילו זולה יותר מהזמנה ישירה מול בית דפוס. החיסרון הוא העובדה שאנו לא רואים דוגמאות לאחר הדפסה ואת סוג הנייר עליו הכרטיס יודפס. מומלץ לגשת לבית דפוס ולברר לגבי סוגי נייר שונים ואת "התחושה" שלהם.

כיום בית דפוס מציע שירותים נוספים לקהל הרחב. ניתן להדפיס צ'קים, פנסקים, חשבוניות, חשבוניות לעורכי דין, פנקסי קבלות,  מעטפות, כרטיסי ברכה לפסח, כרטיסי ברכה לראש השנה, פולדרים ממותגים, הזמנות ליום הולדת, הזמנות לבת מצווה ובר מצווה, הזמנות לחתונה, נייר מכתבים בגדלים שונים ועוד.

 

 

אקספרס פרינט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב