דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית - כל אחד יכול? 

מאת    [ 03/11/2020 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1203 פעמים ]

אז קיבלתם החלטה לעבוד מהבית, איפה מתחילים?

מספר עצות לגבי תחומי עיסוק ואפשרויות לעבודה מהבית.

ראשית, חשוב לציין כי עבודה מהבית לא מתאימה לכל אחד וחשוב להבין זאת ולהתכונן מראש ולשים לב שאכן אתם מוכנים לעבודה מהבית, על כל הנדרש מכם, הן מבחינה מסוגלות ומשמעת עצמית והן מבחינת אזור עבודה מתאים כמו כן אביזרים, כלים, תוכנות ועזרים הנדרשים לביצוע העבודה.
בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שעבודה מהבית מחוייבת בדיווח לרשויות על היקף ההכנסה (ומתן קבלות וחשבוניות ללקוח כקבוע בחוק), מקור ההכנסה וסוג העיסוק ולשם כך יש להיעזר לעיתים בבעל מקצוע.

אז אילו אפשרויות תעסוקה ישנן?

כמעט כל אחד יכול למצוא תחום לעיסוק באופן עצמאי מהבית. תחומי עיסוק רבים במשק מאפשרים לבעלי הכישורים, הידע והיכולות המתאימים לבצע את העבודה שעושים כשכירים גם באופן עצמאי. אספנו עבורכם מספר עצות ואפשרויות לתעסוקה מהבית:

לעסוק בתחום ההתמחות המקצועית – אפשרות העיסוק הטבעית ביותר לכל מי שמעוניין לעבוד מביתו, הינה עיסוק בתחום התמחותו. העיסוק יכול להיות כמעט בכל תחום במשק – החל מתחום טכניים (חשמל, שיפוצים, תיקונים), דרך תחום ההוראה (הדרכות, שיעורים פרטיים) ועד למקצעות ההיטק המאפשרים לעוסקים בהם לבצע פרוייקטים פרטיים (תכנות, קידום אתרים, בניית אתרים, פיתוח תוכנה, QA, UI UX ועוד).

כל אלו מתאפשרים לביצוע באופן עצמאי, כמובן בהתאם לתקנות, בהתאם לחוזי העבודה האישיים עם המעסיק הנוכחי (למניעת מקרים של ניגוד עניינים) ותוך דיווח על פי הנדרש הן למעסיק והן לרשויות.

לימוד והדרכה – עובדים המומחים בתחום עיסוקם יכולים לנצל את ההזדמנות ולנסות את יכולותיהם להדרכה בתחום התמחותם. ניתן להציע הדרכות פרטיות, לכתוב מדריכים ולהציעם למכירה, ליצור סרטוני הדרכה וכו'. בכך יכולים גם בעלי תפקידים בכירים אשר נותרו ללא הכנסה או מעוניינים להגדיל את הכנסתם הנוכחית, לנצל את מקצועיותם הרבה ואת הידע שצברו במהלך השנים לטובת מקור הכנסה חדש או נוסף.

מתן ייעוץ – אפשרות נוספת להכנסה היא מתן שירותי ייעוץ לחברות ועסקים. במקרים אלו יש לשים לב לפעול בהתאם לחוזה האישי (עבור אלו שעדיין מחזיקים במשרת שכיר) על מנת להימנע ממקרים של מתן שירות למתחרים והימנעות מניגוד עניינים. בכל מקרה של עבודה באותו תחום גם באופן עצמאי, מומלץ תמיד לנהוג בשקיפות כלפי המעסיק הנוכחי.

עיסוק במקצועות אחרים – עובדים רבים השיגו במהלך חייהם ידע והשכלה גם בתחומים השונים מהעבודה העיקרית בה עוסקים במהלך היום יום. לעיתים לתחומי עיסוק אלו יש ביקוש ובכך נפתחת בפני מחפשי ההכנסה הנוספת ההזדמנות למנף כישורים, ידע והשכלה נוספים שלהם ככלי למקור הכנסה.

עיסוק במקצועות כללים – ישנם עסקים, ארגונים וחברות המחפשים עובדים עצמאיים למגוון משרות כלליות. משרות אלה כדוגמת עבודות טלמרקטינג, עבודות אדמיניסטרטיביות, עבודות עריכה, פעולות ברשתות חברתיות, עבודות משלוחים ועוד רבות אחרות, מאפשרות כמעט לכל אחד להשתלב בעבודה עצמאית להשלמת הכנסה.

אמנם מי שמחפשים עבודה מהבית עומדים בפני האתגר לאתר את לקוחותיהם הפוטנציאליים בעצמם, אך המאמץ שווה זאת, והסיכויים למציאתם לא קטנים, במיוחד בעידן הדיגיטל בו ישנם כל כך הרבה פתרונות לאיתור מחפשי עובדים עצמאיים וכלים להפצה ולפרסום עבורם.

דניאל ביטון,


סי וי פול - עובדים בשבילך!


כתבות שלי במבזק לייב


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב