מוקד טלמרקטינג - כיצד יכול מוקד מכירות חיצוני לסייע לעסקים בתקופות מאתגרות?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מוקד טלמרקטינג - כיצד יכול מוקד מכירות חיצוני לסייע לעסקים בתקופות מאתגרות? 

מאת    [ 28/10/2020 ]
מילים במאמר: 519   [ נצפה 531 פעמים ]

 
 

אתגרי עסקים בשיווק בתקופות מאתגרות

גם בימים כתיקונם מתמודדים בעלי עסקים קטנים ובינוניים בשלל אתגרים, ועל אחת כמה וכמה בתקופות מאתגרות כתקופה זו של מגיפה עולמית.

מעבר לבעיות התזרים, ההוצאות הקבועות, העובדים, המלאים וכו. אחד האתגרים הגדולים הוא בשיווק העסק. לקוחות קבועים של העסקים רוכשים פחות אם בכלל, וישנו אתגר גדול בהשגת לקוחות חדשים ומכירות, כדי לצלוח את התקופה עם "ראש מעל המים".

מדברים הרבה על הסתגלות למצב החדש, דהיינו שבעלי עסקים צריכים "להמציא עצמם מחדש" ואחת הדרכים לכך היא לפנות לנישות חדשות, כלומר לקהלי מטרה נוספים וחדשים, שעד היום לו היוו קהלי מטרה רלוונטיים לעסקים אלו. פעולה כזו עשויה לסייע לעסק לשרוד התקופה, מה גם שיש לה יתרון נוסף בכך שגם אחרי התקופה המאתגרת העסק ירחיב את מוטת השיווק שלו לקהלים חדשים.

 

שיווק טלפוני דרך מוקד טלמרקטינג – מה זה ומהם פתרונותיו?

אחד מהפתרונות הזמינים כיום הנו ערוץ השיווק המתבסס על שיווק טלפוני (או: "מוקד טלמרקטינג"). חברות טלמרקטינג לעסקים עובדות עבור עסקים במיקור חוץ, ופונות בשם ועבור העסקים לפלחי מטרה שהעסק מגדיר מראש.

בחלק מהמקרים מטרת השיווק הטלפוני הנו לבצע מכירה בפועל של מוצרים ושירותים, ובחלק מהמקרים מטרת השיווק בטלפון הנו "להגיע" ללקוח מתעניין, ולהעביר לבעל העסק "לידים" חמים של לקוחות אפשריים שרוצים להתקדם לקבלת הצעת מחיר, או לסגור העסקה מול בעל העסק.

היתרונות בשיווק טלפוני דרך מוקד טלמרקטינג רבים: ניתן בזמן קצר מאד לייצר "מנוע מכירות" עובד ומכניס מכירות שוטפות, וזאת ללא תלות בעובדי העסק (שמין הסתם נמצאים בחל"ת), בעלויות לא גבוהות, ללא "יחסי עובד-מעביד".

שיווק טלפוני המבוצע ע"י מוקד טלמרקטינג איכותי עשוי להגיע במהירות רבה יחסית לפלחי מטרה חדשים, ובכך לתת מענה לאותם עסקים שכאמור קהל לקוחותיהם "הקלאסי" ירד דרסטית ברכישותיו.

לדוגמא: יצרן בגדים יכול להגיע ע"י מוקד מכירות חיצוני למפעלים ומוסכים להציע בגדי עבודה, וזאת למרות שעד היום לא פנה לנישות אלו. דוגמא נוספת: יבואן מתקני טיהור אויר יכול לקדם מכירותיו בפנייה למשרדים, חברות אחזקה ואף לעיריות ומועצות, וכך הלאה.

 

מוקד תיאום פגישות – פתרון נוסף לתקופות מאתגרות

אופציה נוספת הינה להיעזר במוקד תיאום פגישות. חברה לתיאום פגישות מתמחה בפנייה במיקור חוץ לקהלי מטרה שבהם מעוניין העסק שעבורו היא עובדת, כאשר המטרה הינה תיאום פגישות עבודה עם לקוחות אפשריים, שהביעו עניין בשירותים או במוצרים של העסק.

כיום אפשר לקבוע, בנוסף לפגישות פיזיות, גם "פגישות טלפוניות" ואף פגישות ב"זום". יתרון נוסף של חברות תיאום פגישות הנו שהן מספקות את "הדאטה" לפנייה כחלק מהשירות שלהן.

יתרון נוסף של מוקד תיאום פגישות (נקרא גם: "מוקד טלמיטינג") הנו הניסיון הרב והמקצועיות ב"פתיחת דלתות" בתחום המוסדי (B2B). ניסיון, מקצועיות והכרת התחום המוסדי ערכו רב מאד עבור עסקים שעד היום עבדו בתחום הפרטי (B2C).

 

סיכום – מוקד מכירות חיצוני – פתרון יעיל לתקופות משבר

גם בתקופות רגילות, ויותר מכך בתקופת משבר כפי שאנו חווים אותה כיום, בעלי עסקים קטנים ובינוניים צריכים "לחשוב מחוץ לקופסה" ולחשב דרכם מחדש לעיתים.

לא לכל עסק מתאים להיעזר במוקד מכירות חיצוני, אולם במקרים רבים פתרון זה נגיש עבורם כדרך מהירה ומעניינת לפרוץ לשווקים חדשים ולספק "כאן ועכשיו" מכירות שהעסק כה זקוק להן בתקופה זו.

 

יאיר אבני, MBA "מחוץ לקופסה- שירות טלמיטינג לעסקים"


טל' 09-7401987,054-6811426


www.box1987.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב