דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חיתולים למבוגרים 

מאת    [ 25/10/2020 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1183 פעמים ]

הרגע בו עלינו לרכוש חיתולים למבוגרים מלווה בתחושות של בלבול ועצב. ההתמודדות עם תהליך ההזדקנות אינה פשוטה כך שהקשיים שלכם לגיטימיים ומובנים לחלוטין. לשמחתכם, אפשר לבצע הזמנות אונליין ולקבל עד הבית משלוח של חיתולים ושאר מוצרי ספיגה למבוגרים. תדעו איך לבחור חיתולים למבוגרים לאחר שתקראו מדריכים או תתייעצו טלפונית עם אנשי מקצוע שמכירים היטב את כל המותגים ואת ההבדלים ביניהם.

מה מתאים לי?

החיתול המתאים לכם יהיה בראש ובראשונה כזה שתואם את רמת הספיגה הדרושה. קיימים חיתולים למבוגרים בעלי רמת ספיגה נמוכה שמתאימים לשימוש של 6 שעות. סוג נוסף של חיתולים מציע רמת ספיגה בינונית (עד 8 שעות) ונותן מענה לבריחת שתן במהלך הלילה. כאשר נדרשת ספיגה מלאה עקב חוסר שליטה על הסוגרים כדאי לבחור חיתולים בעלי כושר ספיגה מוגבר (2-3 ליטר) שמחזיקים מעמד עד 12 שעות.

חשוב להדגיש שאיש אינו יודע מראש איך לבחור חיתולים למבוגרים נכון. כדאי להתנסות בכמה מותגים ומוצרי ספיגה שונים על מנת למצוא את המתאים ביותר. הדגשים לבחירה נכונה הם : מידה, רמת ספיגה, שימוש נוח.

איך בוחרים את מידת החיתול?

על גבי אריזת המוצר תמצאו לרוב טבלת מידות באמצעותה תזהו את המידה המתאימה לכם. לרוב, רמת ספיגה 5 טיפות מתאימה למשקל גוף של 50 קילוגרם (מידה S), רמת הספיגה 5-6 טיפול מתאימה למשקל גוף של 70 קילוגרם (מידה M), רמת ספיגה 5-6 טיפות מתאימה למשקל גוף של 90 קילוגרם (מידה XL), רמת ספיגה 6 טיפות מתאימה למשקל גוף של 125 קילוגרם (מידה XXL).

הקפידו להשתמש בחיתול איכותי על מנת למנוע תפרחת חיתולים והתפתחות של פצעי לחץ. כאשר החיתול איכותי נוצרת הפרדה בין העור לבין השתן. מגע ישיר בין העור לבין השתן גורמת לתפרחת חיתולים ותחושת גרד. אם מתפתחת תפרחת חיתולים עקב השימוש בחיתול כדאי לבחון החלפה של המידה או מעבר למותג אחר.

כעת כאשר אנו יודעים איך לבחור חיתולים למבוגרים נמליץ לבחור במותגים איכותיים שאינם מחייבים החלפות תכופות. כדאי לבחור מראש במוצר בעל כושר ספיגה שאינו דורש החלפות תכופות ובכך חוסך לכם כסף.

חיתולים למבוגרים הפכו להיות מוצר צריכה בסיסי שניתן למצוא בחנויות וברחבי האינטרנט. כיום יש המון חברות המייצרות מוצרי ספיגה למבוגרים ברמות ספיגה שונות. בשביל שנדע מה מתאים לצרכים שלנו צריך להסתכל ולקרוא טוב מה כל חברה מציעה. החיפוש הקל ביותר יהיה באינטרנט.

כותבת מאמרים ותוכן אילנית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב