דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


INVNT GROUP] וליגת האוויר העולמית® יוצרות שותפות באירוע התרבות, ספורט ובידור הראשון מסוגו בעולם, מרוץ השמים העולמי® 

מאת    [ 20/10/2020 ]

מילים במאמר: 740   [ נצפה 1238 פעמים ]

 

INVNT GROUP] וליגת האוויר העולמית® יוצרות שותפות באירוע התרבות, ספורט ובידור הראשון מסוגו בעולם, מרוץ השמים העולמי®

 

המרוץ שיתמקד בקיימות יועבר בטלוויזיה, בסטרימינג, ברשתות חברתיות, ובהתנסות חיה וצפוי להיות בסדר הגודל של המשחקים האולימפיים

 

ניו יורק, 19 באוקטובר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

 

[INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, התקשרה בשותפות אסטרטגית עם ליגת האוויר העולמית כדי לשגר את מרוץ השמים העולמי, מרוץ בינ"ל הראשון מסוגו בעולם של ספינות אוויר עבור צרכנים, מותגים ומדינות שיטוסו מעל קהל חי של יותר משני מיליארד.

 

במרוץ השמים העולמי התלת שנתי שיוזנק בלונדון בספטמבר 2023 ויסתיים בפריס במאי 2024, יהיו עד עשרים ספינות אוויר -- שמשתמשות ב-75% פחות דלק ממטוסים ולא צריכות כבישים, נמלים, מסילות ברזל או מסלולים -- שיפתחו במסע מסביב לעולם, וינחתו ב-17 ערי יעד איקוניות בדרך.

 

המרוץ יתחיל בטקס פתיחה בלונדון, ואחריו טיסות ועצירות בברלין, רומא, קהיר, ריאד, אבו דאבי ודובאי, ניו דלהי ומומבאי, בורמה, סינגפור, בנגקוק, טוקיו, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, יוסטון, ניו יורק, ולסיום פריס.

 

אירועים חינוכיים ואירועי אירוח אח"מים יתקיימו בכל אחד מהמקומות האלה, בהם החוגגים יהיו שקועים בהנאות והחגיגות של המרוץ, יפגשו את הצוותים המתחרים, ועוד. בפריס, הבמה הגדולה האחרונה שתמקד את תשומת הלב של העולם, האירוע יגיע לשיאו בטקס נעילה חגיגי של ניצחון, שבו הצוות של ספינת האוויר המנצחת ההיסטורית עם הזמן המצטבר המהיר ביותר יקבל פרס של 5 מיליון דולר במזומן.

 

[INVNT GROUP] פועלת עם ליגת האוויר העולמית כדי להעלות את המודעות וליצור שותפויות חסות מותאמות ספציפית בשביל המרוץ. ארבעת המותגים שלה -- Folk Hero, Meaning ו-HEV? ו-INVNT מספקים שילוב של אסטרטגיה, תוכן, לוגיסטיקה ותמיכה בהפקה.

 

דון ר. הרטסל, הקומישינר והמנהל הכללי, ליגת האוויר העולמית, אמר: "מרוץ השמים העולמי היא מרוץ למען כדור הארץ. הוא מרוץ למען האנושות. המרוץ יפגיש מעריצים מכל העולם כדי לעסוק בחוויות תרבות, ספורט ובידור קשורות מבחינה תרבותית שלא דומות לחוויות אחרות. אחרי שנעבור את המצוקה הגלובלית של היום ששינתה וסגרה את החיים בכל מקום, ליגת האוויר העולמית תיתן לאנשים ברחבי העולם סיבה לצאת החוצה ולהסתכל למעלה!

 

"אנחנו שמחים לעבוד עם [INVNT GROUP] לא רק כדי להבטיח שהמרוץ הזה הראשון בעולם של ספינות אוויר יועצם ויתנהל חלק, אלא גם כדי שהוא יאחד אנשים ברחבי העולם ומכל שכבות הציבור כשנתאסף כדי לצפות בכל קטע טיסה והאירועים שאחריו. חגיגות הסיום הנכבדות בפריס, עיר האורות, יציינו באמת התחלה חדשה לעולם, נתיב מואר, נתיב קל מהאוויר לעתיד ירוק יותר".

 

סקוט קלתר, נשיא ומנכ"ל [INVNT GROUP], הוסיף: "כשדון שיתף את החזון שלו, הוא שכנע אותנו כבר כשאמר "מרוץ השמים העולמי" כי זה רעיון לגמרי חדש וייחודי, כזה שמותח את הגבולות ומשכנע קהלים ברחבי העולם, בין אם הם עדים למרוץ פיזית או וירטואלית, לעצור ולצפות בפעילות כשהיא מתרחשת.

 

"[INVNT GROUP] וליגת האוויר העולמית הן השותפות המושלמות, כי שני הארגונים גלובליים ועם להט לעשות דברים אחרת, לעשות עבודה טובה ולעשות עבודה שעושה טוב. אנחנו מצפים לעבודה עם דון והצוות בהמשך כדי לממש את האירוע המאוד מרגש הזה, משלב הרעיון הראשוני ועד לטקסי הסיום ומעבר להם".

 

אודות ליגת האוויר העולמית® ומרוץ השמים העולמי®

 

המשימה והחזון של ליגת האוויר העולמית היא לקדם את ההתפתחות של תעופה קלה מהאוויר למען עתיד בר קיימא. ליגת האוויר העולמית יוצרת את מרוץ השמים העולמי כאתגר אפי כדי לתת השראה לממציאים להמציא ולהרפתקנים להתחרות. לשם ההשפעה והמטרה האסטרטגיות, ליגת האוויר העולמית משלבת את מרוץ השמים העולמי להכללתו במערכת החינוך הגלובלית כדי לתת לדור הבא של העולם נתיב כדי לחקור באמצעות היעד שלהם עתיד חלופי יותר ירוק ונקי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר . www.worldskyrace.com

 

אודות [INVNT GROUP]™

 

[INVNT GROUP] הוקמה ב-2020 עם חזון לספק סיפור מותג עקבי, עם משמעות ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קלתר, [INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מהווה תיק גדל של תחומים משלימים שמיועדים לעזור למותגים בכל מקום שחושבים קדימה, להשפיע על הקהלים שחשובים, בכל מקום. הקבוצה כוללת את FOLK HERO, חברה לאסטרטגיות מותגים מודרניות, MEANING, חברה לייעוץ תרבותי מוכוונת קריאייטיב, HEV?, אולפן לתוכן ממותג ושיווק דיגיטלי, ו-INVNT, הסוכנות הגלובלית לסיפור סיפורים חיים של מותגים. למידע נוסף על [INVNT GROUP], בקרו בבקשה באתר https://www.invntgroup.com/.

 

צירופים

 

לפרטים נוספים

 

Brea Carter [INVNT GROUP]™ +1 (917) 633-6171 bcarter@invnt.com

 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב