דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעלי עסקים - כך תבחרו את חברת השליחויות הקבועה שלכם 

מאת    [ 20/10/2020 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1051 פעמים ]

כדי להצליח להחזיק בצוות איכותי של שליחים לבתי עסק יהיה צורך במספר רב של שליחים שמונעים על ידי רכב או קטנוע ומאובזרים במידת הצורך בתאי בידוד וקירור או כל מענה אחר שמתאים לביצוע משלוח איכותי ויעיל. 

כל שירות משלוחים צריך לפני הכל לעמוד בלו"ז שנקבע מראש, בהתאם לדרישה של הלקוח, זאת על מנת ליצור רושם מקצועי ואמין בקרב קהל הלקוחות. לוח זמנים של משלוח יכול להיות בין היתר מהיום למחר או משלוח שהוא מהיום להיום או משלוח של עד חמישה ימי עסקים וכדומה. במאמר זה נפרוס את כל סוגי המשלוחים הקיימים עבור בעלי עסקים – כך תבחרו את חברת השליחויות הקבועה שלכם.   

מהירות ויעילות 

ישנם בתי עסק שהמטרה שלהם בשירות משלוחים הוא בעיקר צורך בשליחות מהירה ככל הניתן. עבורם, אלמנט הזמן הינו מהותי, כי ברגע שניתן יהיה לעמוד בזמנים כך הם יצליחו לרצות את הלקוחות וליצור רושם מקצועי, מה שעשוי להשפיע בעתיד על בחירתו של הלקוח. משלוח מסוג זה דורש גם תיאום טלפוני ולכן יש צורך בחברת שליחויות ששליחיה בפרוסים בכל רחבי הארץ ונעזרים בהודעות לנייד של הלקוח.

שליחות של חומר משפטי

משרדים בירוקרטיים רבים ומשרדים שעוסקים בעריכת דין ובתי משפט, לשכת ההוצאה לפועל ועוד יזדקקו לשירות שליחים על בסיס יומי. מדובר בשליחות של מסמכים רגישים וחסויים ולכן חשוב שהחברה תהייה איכותית ומהימנה ותדאג שהמשלוח יגיע בזמן שנקבע ללא עיכוב. חשוב לציין ששליחים שעוסקים במשלוח של מסמכים חסויים, יתבקשו לא פעם להחתים את המדוור ולבצע עוד מגוון של פעולות שנלוות למשלוח, על כן עליהם להתמקצע בתחום זה.

שליחויות הפצה

שירותי הפצה נחשבים לשירותים פופולאריים בכל ענף השליחויות. שירותי הפצה יתמקדו לרוב בהפצה של מגזינים, עלונים, עיתונים, ברושורים וכדומה. ההפצה היא עבור חברות שעוסקות ביחסי ציבור, חנויות מסחריות, עסקי מזון, שירותי תקשורת, אנשים פרטיים ועוד.

משלוחים מהיום למחר

יש הרבה מצבים בהם נדרש לשלוח משלוח מהיום למחר, שמכונה גם משלוח של 24 שעות. גם כאן הזמן הוא קריטי ולכן חברות המשלוחים ירתמו בהתאם לממד הזמן שנקבע ובהתאם לזאת גם תגבנה את עלות המשלוח. 

מענה שמותאם לעסקים

נסכם שניתן למצוא היום ברשת מגוון של חברות שליחויות מכל סוג. היום גם בעלי עסקים יכולים ליהנות ממערך ממוחשב של שליחויות שמאפשר מעקב צמוד על כל משלוח שיצא לדרכו, וכך למעשה יהיה ניתן לעקוב אחר המשלוח גם בזמן אמת, לוודא שהגיע ליעד ושהודפסה עבור הנמען חשבונית. ניהול חשבון מסוג זה יספק אישור מהימן שאכן המשלוח הגיע בזמן ובבטחה ליעדו.  

צ'יטה שליחויות - עבור עסקים ופרטיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב