דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 פרקים מעלילות השרה לאיכות הסביבה. 

מאת    [ 05/10/2020 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 2118 פעמים ]

מבקש להחמיא לשרה לאיכות הסביבה, שהיא גם אבירת השוויון גילה גמליאל מהליכוד. שעניינה רק להפיק הנאה ממנעמי השלטון, ועל כך אני מודה לה.

מעלילות גילה גמליאל, לשעבר השרה לשוויון חברתי .איני מבין מדוע הייתה תדהמה כאשר השרה אבירת השוויון העדיפה חינוך פרטי לבתה, זכותה. פוליטיקאים לא מעטים דוגלים ב"שוויון", אבל כשזה מגיע לילדיהם הם מניחים את הסיסמאות בצד ושולחים אותם לחינוך פרטי יקר. הם צודקים, אבל חופש הבחירה בחינוך צריך להיות נחלת כל ההורים. גמליאל, המופקדת על המשרד לשוויון חברתי, שלחה את בתה לבית ספר פרטי יקר שעלותו 4,000 ש"ח לחודש. הנה לכם שיא הצביעות, פוליטיקאית (ליכודניקית) עשירה העומדת בראש משרד שמטרתו לקדם את השוויון בחברה, אך את בתה שלה היא שולחת לבית ספר פרטי אליטיסטי. לאן יכולה עוד ממשלת הקיסר ביבי להידרדר. זה ידוע לכולם ששוויון מתחיל בחינוך שוויוני.

המשך ראשון לעלילות גילה גמליאל, לשעבר השרה לשוויון חברתי. ובזה לא תמו כל עלילותיה, אף שהמשרד לשוויון חברתי הוא משרד קטן, המופקד על ענייני פנים, השרה גילה גמליאל הרבתה לטוס לחו"ל על חשבון משלם המיסים. העלות הכוללת של טיסות השרה הייתה לפחות 300 אלף שקל. רוב הנסיעות כללו מפגשים עם אנשי הקהילות היהודיות במדינות שבהן ביקרה, ולאחת מהן הצטרף גם בעלה. וליתר פרוט: מאז נכנסה לתפקידה היתה השרה גמליאל בחו"ל 24 פעמים לפחות, או 123 יום. על פי החלוקה הבאה: ב-2015 נסעה שלוש פעמים (לאחר שנכנסה לתפקידה רק במאי), ובסך הכל שהתה מעבר לים 28 יום. לשם השוואה, באותה השנה שהה ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו 22 ימים בחו"ל. ב-2016 יצאה השרה לשוויון חברתי לשבע נסיעות עבודה שונות, במהלכן שהתה בחו"ל 23 ימים בסך הכל.2017 היתה שנת שיא עם תשע נסיעות עבודה, שבמהלכן שהתה בחו"ל 42 יום.ב-2018 היו לשרה חמש נסיעות שונות לחו"ל, שנמשכו במצטבר 30 יום, קרי חודש בשנה. השרה לשוויון חברתי,

גילה גמליאל, שהתה בחו"ל 120 יום מאז מונתה לתפקידה ב-2015, כך נחשף בעקבות עתירה שהגיש עו"ד אור סדן, במסגרת התנועה לחופש המידע, לבית המשפט המחוזי בירושלים. היעדים היו מגוונים: רודוס, אסטוניה, בלארוס, וינה, לונדון, ברצלונה, מדריד, ניו יורק ולוס אנג'לס. המשרד לשוויון חברתי הוא משרד קטן. עובדים בו בסך הכל 122 איש, והתקציב שלו ב-2017 הסתכם ב-817 מיליון שקל. בניגוד למשרד החוץ או המשרד לענייני התפוצות, מטפל המשרד לשוויון חברתי בעניינים שבתחומי מדינת ישראל: קשישים, נשים, צעירים, מיעוטים, ובפרויקט ישראל דיגיטלית. מבדיקת תוכן הנסיעות עולה כי השרה לשוויון חברתי, שתפקידה לטפל בשוויון בחברה הישראלית, עוסקת דווקא במפגשים אינטנסיביים עם יהודים בחו"ל, משל הייתה השרה לענייני התפוצות. בלו"ז הנסיעות שלה לארה"ב מופיע יותר מפעם אחת ביקור בבתי הספר של רון לאודר, וכן מפגשים עם הרב אלי עבאדי ונסיעה לאירועי חב"ד. העלות הכוללת של טיסות השרה לבדה הייתה 86,324 דולר, או כ-300 אלף שקל. לא כולל עלויות שהייה. מדובר ברוב תקציב הנסיעות של המשרד, שאינו קטן יחסית לגודלו. המשך שני מעלילות גילה גמליאל, כיום השרה לאיכות הסביבה.

גילה גמליאל ניסתה להתחמק ולהטעות את משרד הבריאות אחרי שחלתה בקורונה. השרה טענה כי נדבקה מהנהג שלה, אך בחקירה האפידמיולוגית התברר שההדבקה לא יכולה הייתה להיות ממנו. לאחר מכן ?נעלמה? ואי אפשר היה להשיג אותה. שמונה שעות. טלפונים, הודעות, כלום. במשרד הבריאות פנו בייאושם לליכוד וכך לבסוף איתרו את השרה הנעלמת. לבסוף, כשהבינה שאין ברירה, הודתה כי ביקרה עם משפחתה ביום כיפור בבית כנסת. איפה? רק 150 ק"מ מביתה. חוזר: כשאתם התבקשתם לצאת עד קילומטר מהבית, השרה המתגוררת בתל אביב, נסעה בכיף לטבריה. התרגלנו מזמן לריחות הצחנה של הפוליטיקה הישראלית, אבל כאן מדובר על נפיחה גדולה במיוחד שמגיעה מהשרה לאיכות הסביבה שאחראית גם על האוויר הצח. שרה בישראל פשוט משקרת לכאורה במצח נחושה, עושה מה שמתחשק לה, נעלמת, מספרת סיפורים ואגדות, ורק כשאין ברירה, אבל ממש - משחררת את האמת. בינתיים, את האזרח הקטן, דופקים חופשי מהבוקר עד הערב. המשטרה עוצרת צעירים שמנסים למחות, דופקת להם קנסות בלי למצמץ, ופקחים קונסים ב-5000 שקלים אינספור ישראלים בעלי עסקים, שלא שמו שלט במקום הנכון, או כיסא בכניסה לחנות. מאחל לך רפואה שלמה מכל הלב השרה גמליאל, אבל את לא צריכה לשלם קנס. את צריכה להתפטר. נקודה. כי בימים אלה, שמיליון איש מובטלים, אנשים מתים, ובתי חולים קורסים, לשרה אסור ?לעבוד? על המערכת.

כפי שאמרתי בתחילת כתבתי, אני מבקש להחמיא לשרה גילה גמליאל מהליכוד, שבמקום להרוס את שלטון החוק בארצנו כמו חברותיה, עסוקה רק להפיק הנאה ממנעמי השלטון, ועל כך אני מודה לה. שתפו שתפו, שכולם יכירו את נבחרת הציבור הזאת.

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב