דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפני שמתגרשים צריכים ללמוד בחינם איך להתגרש נכון! 

מאת    [ 19/09/2020 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1384 פעמים ]

ההחלטה להתגרש היא ההחלטה הקשה ביותר של בני זוג במהלך חייהם. בהחלטה הזאת מעורבים הרבה תחושות: עצב, כעס, סערת רגשות, פחד מהעתיד ולפעמים תחושת נקמה.הבעיה היא שכשפוגשים בני הזוג את המצב הזה בחייהם והם כבר מחליטים להתגרש תחושת הבלבול תוקפת אותם ובצדק.

ברוב המקרים לאחר ההחלטה להתגרש בני הזוג מתחילים לשתף את הסביבה הקרובה שלהם על ההחלטה ואז גם אם הם מבקשים וגם אם לא הם מתחילים לקבל מגוון עצות איך שווה להם לנהל את תהליך הגירושין שלהם.

לא מעט פעמים דרך הפעולה של בני הזוג שהחליטו להתגרש תקבע על פי האדם שממנו הם יקבלו את העצות. הבעיה היא שיש לא מעט אנשים שנותנים עצות שאמנם באות ממקום טוב ורצון לעזור אך ללא ידע מקצועי.

לפעמים נוטים בני האדם לחשוב שעדיף לתת עצה לא מגובה בידע מקצועי מאשר לא לתת עצה בכלל מאחר ואם לא ניתן עצה זה יכול להצטייר כחוסר רצון לעזור . חשוב להבין את כוחה של עצה לא מקצועית: כשנותנים עצות שאינן מקצועיות הן גורמות לנזק דומה לעצה שבאה מעצה שבכוונתה להזיק לבן – אדם.

זאת הסיבה שאנו רוצים לתת לכם כלל ברזל לעצות בנושאי גירושין לחברים/משפחה שנמצאים בתהליכי גירושין מתוך ניסיון אישי ומתוך ניסיון של אנשים שאנו מלווים.

אם אין אלימות במשפחה המקום הראשון שצריכים להגיע אליו בני הזוג הוא שולחן הגישור גם אם חילוקי הדעות ביניהם רבים.

אם אתם זוג שהחליט להתגרש ואתם קוראים את המאמר הזה העצה הכי טובה שלנו אליכם היא שאם אתם רוצים לסיים את פרק א' בחיים שלכם בטוב לטובתכם ולטובת ילדכם מבלי להוציא מאות אלפי שקלים על תהליך משפטי ארוך פוגעני ויקר אל תשתפו אף אחד בהחלטה שלכם להתגרש. חפשו מגשר או מגשרת גירושין שאתם מתחברים אליהם והתחילו בתהליך גישור גירושין. זאת ההמלצה הראשונה שלנו אליכם כל עוד אתם לא מרגישים מאוימים מהצד השני ולא מעורבת אלימות.

רק לאחר שתגיעו להסכמות ויהיה לכם הסכם גירושין ביד תשתפו את החברים והמשפחה. אם אתם מודאגים מכך שההחלטות שתקבלו בהליך הגישור לא מגינות עליכם משפטית או הזכויות שלכם יפגעו זכרו שיש לכם זכות לכל אורך תהליך גישור הגירושין לקבל ייעוץ משפטי חיצוני על מנת שתהיו בטוחים שאינכם נפגעים.

לא צריך להיבהל מהעובדה שיש חילוקי דעות רבים בין בני הזוג. המגשר יעזור להם לבנות גשר בין חילוקי הדעות האלו על מנת שבני הזוג יוכלו לצאת לדרך חדשה עם הבנות והסכמות.

בהליך גירושין משפטי קשה הרבה יותר לבנות גשרים אלו מאחר ובני הזוג כבר כתבו דברים רבים שליליים אחד על השני בכתבי התביעה וההגנה – דבר שגורם לשני בני הזוג לפגיעה רגשית קשה המונעת מהם להיות פתוחים לגישור ביניהם.

לא רק זה, בשלב שכזה כל אחד מבני הזוג כנראה כבר הוציא עשרות אלפי שקלים אם לא מאות אלפי שקלים וקשה לו הרבה יותר לדבר על בניית גשרים ותקשורת.

הילה הבר ורם שפינר מגשרי גירושין וכותבי הספר  "פשוט להתגרש נכון". עוזרים מהלב למתגרשים וגרושים להגיע להסכם גירושין במינימום פגיעה כלכלית ונפשית להם ולילדיהם. 


על מנת לקבל בחינם סרטוני הדרכה בנושאי גירושין וגם את הספר "פשוט להתגרש נכון" בחינם בקרו אותנו באתר שלנו www.divorce-nice.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב