דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילטרים לאינסטגרם הם הדבר הכי אטרקטיבי באפליקציה 

מאת    [ 11/09/2020 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3168 פעמים ]

פילטרים לאינסטגרם הם התבלין החדש והממכר בסטורי, אם לפני עשור היינו מתלהבים מאפליקציות כמו היפסטמטיק או אפליקציות המדמות עדשות של מצלמות שונות, כיום האפ קילר החדש הוא הפילטר, הוא מגיע בשלל צורות, צבעים, מימדים וצלילים, מה שנקרא מציאות רבודה.

פייסבוק הצטרפה לחגיגה רק לפני 3 שנים כאשר הכריזה על השקת ספארק אי. אר., תוכנה וגם פלטפורמה ליצירת פילטרים, הם התחילו בלאפשר בניית פילטרים לפייסבוק שפעלו אך ורק מתוך אפליקציית המסנג'ר, מהלך שלא צלח במיוחד היות ומרבית הקהל שהסתובב בפייסבוק באותה תקופה (טרום קורונה) היה מבוגר ולא ממש זרם על הקונספט של AR והביא רק כמה מיליונים בודדים של שימושים לעומת מיליארדים של שימושים בפילטרים באינסטגרם.

חשוב לזכור שב2012 סנאפצ'אט הייתה הראשונה להשיק פילטרים מבוססי מיקום בסנאפים שלה, מצחיק שגם את הסנאפ (סטורי) וגם את הפילטר (אפקט) פייסבוק העתיקה, מעניין לראות איך המרוץ ייגמר, כנראה שפייסבוק תנצח בסוף.. אם מסתכלים כמה שנים קדימה פייסבוק מתחילה להדביק את הפער מול סנאפצ'ט בטכנולוגיה, ואז קורה דבר מפתיע, טיק טוק מצטרפת למירוץ עם אפקטים שהם חלק מהצ'אלנג'ים שלה, אז יש פה פאן מעורב עם טכנולוגיה וטרנדים. הפילטרים כאן להישאר ועל זה אין ספק, ככל שהטכנולוגיה של הTracking מתפתחת, ככה הפילטרים מתפחים יותר ויותר, בקרוב יהיה אפשר לעקוב אחרי כל חלק בגוף לרמה שהפילטרים יהיו מאוד אטרקטיביים.

אם התעניינתם איך איך יוצרים פילטרים לאינסטגרם שיתאימו למותג שלך, אז לפני שאתם ניגשים לבנות פילטר חדש באינסטגרם כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות לפני שתפתחו את התוכנה, איזה פילטר אינסטגרם אני רוצה לבנות? כמה מורכב הפילטר שאני רוצה לבנות? האם בפילטר יש אלמנטים של תלת מימד? האם בפילטר יש מוזיקה או סאונד אפקטים? האם הפילטר עובד עם אינטראקציות של הפנים? יכול להיות גם פילטר ליצירת מוזיקה, זה הכל תלוי בכם.

 

ישנם שני מסלולים, הראשון חובבני שבו תוכלו לייצר מסכות, לשים מייקאפ, לשנות צבע עינים, כל אלו כבר מובנים בתוך טמפלטים הקיימים בתוכנה. אם תרצו פילטרים לאינסטגרם שעושים יותר לשנות צבע עיניים ומסכה פשוטה תצטרכו ללמוד לעבוד עם הPATCH EDITOR, ליצור אובייקטים של תלת מימד, ליצור אנימציה, לבנות אינטראקציות מעניינות, לכתוב קוד ועוד טכניקות שישדרגו את הפילטר שלכם פלאים.     בכדי ליצור ולהעלות פילטר נכנסים לאתר של ספארק אי אר ומורידים את התוכנה Spark AR Studio, משם מתקינים ונרשמים דרך פייסבוק, בכדי לבדוק פילטרים באינסטגרם תצטרכו לחבר את הפייסבוק שלכם לדף יוצר באינסטגרם.

 

לבסוף אחרי שתעלו תבנית בסיסית תוכלו לבדוק אותה באמצעות אפליקציה ייעודית לבדקות בשם Spark AR Player, דרך חיבור USB למחשב תוכלו להוריד את הפילטר ישר לטלפון מבלי לעבור באינסטגרם ובפייסבוק.

כדאי לדעת שלאינסטגרם יש תקנון ברור שאינו מאפשר להעלות איזה פילטר שרוצים, לדוגמא אסור להפחיד את המשתמש, אסור מוצרי אלכוהול, סמים, מיניות, אלימות וכו' כל אלו הולכים יחד עם חוקי הקהילה הבסיסים של אינסטגרם.

גם אם נופלים - יש לקום ולנסות שוב, זו לא הנפילה שקובעת מה שרכנו אלא האם אנחנו קמים על רגלנו.
שחר ששון - כתיבת מאמרים.
מתמחה באופניים חשמליים, ותחום התחבורה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב