דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום תוכן ממומן - למי זה טוב? 

מאת    [ 08/09/2020 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 1272 פעמים ]

את מפרסמים במגוון אמצעי מדיה מוכרים אך עדיין לא מצליחים לשווק את המוצרים שלכם בצורה משכנעת. קידום תוכן ממומן יכול לסייע לכם רבות בהעברת מסרים שמודעת פרסום רגילה לא תוכל להעביר. אז איך עושים את זה?

מהו בעצם תוכן ממומן?

תוכן שיווקי וממומן הוא כל מסר פרסומי העובר לקורא או הצופה בצורה אינפורמטיבית גלויה או נסתרת ומהווה חלק אינטגרלי מסוג המדיה עצמו – תוכן שיווקי בטלוויזיה או פרסום כתבות באתרים מובילים.

לדוגמא: כתבת תוכן באתר מוביל הכתובה על פי הפרמטרים שאנו כלקוח מעוניינים בהם, עם מסרים שיווקיים ופירוט של המוצרים שלנו ויתרונותיהם אל מול המתחרים שלנו.

הכתבה תיראה כחלק בלתי נפרד מהאתר ותהיה אותנטית לחלוטין כאילו נכתבה ע"י עורכי האתר כך שהקורא הממוצע בכלל לא יבחין בכך שמדובר בקידום תוכן ממומן ומבחינתו מדובר על "המלצה" של האתר המוביל על מוצרים מסויימים של הלקוח.

לחלופין, החדרת מותג בגדי ספורט למנחי / שדרני משחק כדורגל בערוץ ספורט מוביל יוביל לחשיפה ממוקדת בקרב קהל יעד אדוק, קבוע וייצור שיח ביתי בתוכן שמאופיין בצפייה משותפת של כמה בני משפחה / חברים.

 

יתרונות פרסום תוכן ממומן

לתוכן שיווקי יש מספר יתרונות משמעותיים. הראשון שבהם כפי שכבר סיפרנו, הוא האפשרות להסביר בצורה מפורטת על יתרונות המוצר שלנו, ההבדלים אל מול המתחרים והאפשרות להציג את עצמנו כאוטוריטה בתחום אם נכתוב את הכתבה בצורה בה אנו סוקרים את השוק כולו ומצטטים את נציג החברה בין פסקה לפסקה. כך נציג החברה יקבל מעמד של מומחה וייצור אוטומטית אמון בקרב הקוראים.

ראיון ממומן בתכנית טלוויזיה לדוגמא, יכול להוסיף אף יותר, שכן מלבד המסרים הברורים שהנציג יכול להעביר, אנו כצופים יכולים לחבר דמות אמיתית לתוכן עצמו, מה שייצור אמון רב אף יותר.

יתרון משמעותי נוסף הוא כמובן האפשרות לקדם לאחר מכן תוכן זו (כתבה או ראיון) באמצעי מדיה דיגיטליים נוספים ולשווק בעצם את מהות הרעיון כמוצר בפני עצמו. חברה שהופיעה בתכנית טלוויזיה מוכרת, תקבל מעמד של חברה רצינית, מוכרת ואמינה במיוחד.

 

מי צריך תוכן ממומן?

כל חברה שרוצה להעביר מסרים נוספים ומגוונים שהם מעבר ל-מוצר+מחיר, תקבל ערך מוסף רב בפרסום תוכן שיווקי.

חשבו על חברה מתחום מכשירי השמיעה, שתכנית הפרסום שלה כוללת מגוון רחב של אמצעי מדיה ויזואלים וווקאליים כאחד – האם פרסום תוכן ממומן יכול לסייע לה?

התשובה היא כן, ולא רק שכדאי לה ללכת בדרך זו, היא אפילו חייבת. פרסום מאמרים מעשירי ידע, המפרטים את שיפור אורח החיים בקרב בעלי מוגבלויות בשימוש במכשירי החברה, נתונים סטטיסטיים על ציבור כבדי השמיעה בישראל ועוד עובדות רבות וחשובות שיוכלו לתרום לחברה בצורה ששום אמצעי מדיה אחר לא יוכל.

גם אם מדובר בחברה מתחום החשמל שבסך הכל מוכרת מוצרים פשוטים במחיר ברור, היא תוכל להציג יתרונות רבים כמו אחריות יבואן רישמי, שירות לקוחות, עוצמה כלכלית ועוד שלל אספקטים שיגרמו לנו כקוראים ליצור העדפה ברורה לחברה זו אל מול מתחרים מוכרים בשוק.

 

איך עושים קידום בתוכן ממומן?

בראש ובראשונה יוצרים מאמר הכולל מגוון יתרונות, סקירת שוק ובידול אל מול המתחרים. חשוב מאוד שהמאמר ייכתב בצורה אותנטית ככל האפשר מבלי להציג העדפה ברורה לחברה עצמה. בצורה הזו תוכלו ליצור אמינות רבה בקרב הקוראים או הצופים.

חשוב מאוד שהמאמר הנכתב יהיה בעל פסקאות קצרות, כותרות ברורות וקולעות על מנת שלא לשעמם את הקוראים וליצור כמה שיותר סקרנות בכדי שימשיכו לקרוא. אנו ממליצים להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים לטובת העניין.

בשלב השני, המטרה היא לרכוש זמן מסך באם מדובר בראיון בטלוויזיה או לקבל הצעת מחיר עבור מדיה דיגיטלית (אתרי אינטרנט מובילים).

נשמח מאוד להציע לכם מגוון הצעות לקידום תוכן ממומן באמצעי המדיה המובילים בישראל ולכוון אתכם כיצד לבנות את התוכן שלכם נכון על מנת להצליח בצורה מיטבית.

 

רוצה לקבל ייעוץ אישי בנוגע לפרסום תוכן שיווקי?


אחד מאיתנו ישמח לעזור לך 072-2555444


 פרסום בווינט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב