דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הסיבה לרכיבה על אופנועים? 

מאת    [ 30/08/2020 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2113 פעמים ]

למה אופנוענים בוחרים לרכב? איך בוחרים את סגנון הרכיבה המתאים להם? ישנן כמה וכמה סיבות לרכיבה על אופנועים ואלו הן רק כמה בודדות.

החופש בתנועה

אין מה לומר, רכיבה על אופנוע משחררת מאוד את הגוף ואת הנפש. אחרי שאנחנו רגילים לעבוד במשרד סגור ולחזור לבית לאו לחזור לשגרה אנחנו צריכים משהו שיוציא אותנו לחופשי. רכיבה על אופנוע מקנה תחושת שחרור ופתיחות באוויר הצח. בנסיעה ללא מגבלות אתה יכול לרכוב לכל אזור שתרצה, לא סתם רוכבים בארה"ב יוצאים לנסיעה בין המדינות וזאת חוויה שאין שני לה. כמובן שהתחושה הזו היא זמנית בלבד אך כל עוד אתה רוכב על האופנוע אך היא בהחלט תחושה מדהימה ששווה את הנסיעה.

המהירות הממכרת

אין צורך לפרט לתושב ישראל את יתרונות הנסיעה באופנוע בכבישים העמוסים של ישראל. האפשרות לדלג על הפקקים במהירות בין הרכבים העומדים שווה את הכל. היכולת לחזור הביתה במהירות לאחר יום עבודה עמוס מאפשר ניהול מדויק יותר של הזמן שלכם, ללא פספוס הרגעים החשובים של המשפחה או הילדים.

אבל מה עם המהירות? אופנוע מאפשר נסיעה מהירה וחלקה ששום רכב פרטי לא מאפשר לכם לעשות. הרכיבה היא כמו סם ממכר שמרגיע את הרוכב ולחלקם הוא מאפשר לנקות את הראש מהבעיות של היום יום. הרכיבה על האופנוע מאפשרת נסיעה מהירה בכבישים הבינעירונים עם הקול המטריף חושים של האצה והמנוע הפועל. הקול המיוחד של העברת הילוכים שלא דומה לשום צליל אחר.

רוגע ונחת

היחס הנכון ברכיבה של בין חופש פעולה ומהירות מאפשרת הגעה לרוגע אמיתי. הרוגע הזה שניתן להגיע אליו רק באמצעים אחרים כמו מדיטציה או פעילות גופנית מאומצת משתלמת במיוחד. רוכבים מנוסים ממש מחכים לרגע שהם יוכלו להתפנות לנסיעה אחרי שבוע עבודה מאומץ שלא כוללת רק נסיעה לעבודה וחזרה. רוכבים מספרים שהנסיעה מהווה בשבילם ממש טיפול נפשי שמשחרר לחצים ומתחים. נסיעה ארוכה יחסית לשמורת טבע הכוללת עצירה בנחל ונסיעה בין יערות ירוקים ואוויר צח משלימים את התמונה המיוחדת של הרכיבה.

איך להחליט לאן ליסוע?

ישראל היא אומנם מדינה קטנה במיוחד אם משווים אותה לארצות הברית אך זה לא אומר שתצטרכו לוותר על ייעדים מיוחדים בארץ ובעולם. הבחירה האקראית במפה לשמורת טבע כמו נחל פרת ליד ירושלים ועד עין גדי בים המלח יאפשרו לכם להנאות מנוף מיוחד שמתחלף במהירות תוך כדי הנסיעה. כאמור הדרך היא המטרה ותוכלו לשים לב לדברים הקטנים תוך כדי נסיעה. תוכלו לגלות מקומות מבודדים שלא מגלה כל מטייל. תוכלו גם להשקיף על שקיעות מיוחדות בנקודות תצפית פסטורליות במיוחד.

פשוט להנאות מהדרך

הרכיבה על אופנוע היא פשוט מהנה. תוכלו לתפוס את הסיבובים בצורה כיפית אך גם בטוחה. אם בחרתם לרכב במדינה אחרת כחלק מנסיעה לחו"ל תוכלו לגלות עד כמה הרכיבה הזו מהנה. רבים מהצעירים הישראלים משכירים אופנוע בתאילנד כדי לנצל את היופי של המדינה והם יודעים בדיוק למה הם עושים זאת. רוכבים מקצועיים אף סיפרו על חוויית הרכיבה המיוחדת סמוך לחופי הים ביפן ובקליפורניה. לא משנה איפה תקחו את האופנוע שלכם - פשוט תזכרו להנאות מהדרך.

מערכת היחסים המיוחדת עם האופנוע

זה יכול להשמע מוזר לאלו שלא מכורים לדבר, אבל התייחסות לאופנוע היא לעיתים קרובות כמו בן או בת זוג. ההתייחסות יכולה להגיע לטיפולים תכופים במוסך, אבזור נרחב וכמובן אהבה שאין לה גבולות. לעיתים היחסים הקרובים יכולים להפריע לבני זוג האמיתיים שהיו שם לפני כן שמרגישים כמו גלגל שלישי לקשר המיוחד עם האופנוע. אך בפועל הכל עניין של התאמה והיכולת להכיל זה את זה. כי הדבר האחרון שרוכב ירצה לשמוע זה להפסיק לרכב על האופנוע שלו.

למידע נוסף על דגמי אופנועים מובילים


https://www.motosport.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב