דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבעיה שלי היא במה לבחור? 

מאת    [ 18/08/2020 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1413 פעמים ]

קול הגלים המתנפצים ברקע מתערבב עם רחש הלהבה שעליה מכינים לי את הארוחה. שאר הסובבים שותקים לגמרי, רק מכניסים ומוציאים אויר פנימה והחוצה ותוך כדי כך גם קוראים ספר, ככה זה החיים בהודו רגועים נורא. כרגע שטפתי ידיים עם מים מבאר קטנה עם הרבה מאד לכלוך בתוכה וניקיתי את הידיים עם סבון כביסה. אם זה יכול לנקות כביסה אני בטוח שזה יכול גם לנקות את הידיים. כבר הרבה זמן אני חושב על משהו שאני אשקיע בו הרבה זמן ומרץ ובסופו של דבר אני אהיה בו טוב.

השאלה היחידה היא מה? במה לבחור? עד היום אף פעם לא עשיתי דבר כזה בחיי. להתאמן במשהו והרבה ולהגיע לרמה טובה. בחירה ראשונה הייתה לשיר או לנגן, אבל לא נראה לי שיש לי כשרון בתחום, אז כדאי למצוא משהו אחר. אני לא חייב להיות בעל כשרון אדיר בתחום, אבל לפחות לא להיות ממש גרוע. חשבתי על כתיבה אבל אני לא בטוח שאני מסוגל, כי יש לי מחשבות נפלאות אבל משום מה אני לא מסוגל לעשות את זה כל כך יפה על הנייר. אולי אני פשוט צריך למצוא איזו שהיא מטרה ברורה, לדוגמא לכתוב ספר. אבל אז מתחילות השאלות, איזה ספר? באיזה סגנון? ואם הוא יהיה חרא, ואף אחד לא ירצה לקרוא אותו ?

נכון שזו לא התוצאה אלא הדרך לתוצאה, אבל אם התוצאה מסריחה זה די מבאס לגשת פעם הבאה למלאכה. אני מאמין שאם אני אכתוב קצת יותר בסוף אני אחליט, על מה בא לי לכתוב. משום מה נראה לי שהכתיבה תדבר על החיים ועל סיפורים מהחיים, ואולי גם על המחשבות וחוסר המחשבות שבחיים. בקיצור, כמה החיים פשוטים, אבל עם הומור. כי חובה לשלב קצת הומור, אפילו הרבה הומור, בכל דבר שעושים בחיים. .חמוד נראה שמצאתי על מה להתחיל לכתוב. אני גבר. גבר לא רוצה להיות חמוד, גבר רוצה להיות גבר, גבר לא רוצה להיות החבר הכי טוב שלך. גבר לא רוצה לחבק אותך כי את נורא מתגעגעת לחבר שלך לשעבר. אז אתם יכולים להאשים אותי שנתתי לה סטירה. הבנתי שבתור חמוד אני לא אקבל ממנה כלום, ובשנייה שנתתי לה סטירה הפכתי להיות חסר רגשות, מניאק, לא מתחשב. בקיצור הפכתי להיות גבר.

אתן מחפשות, את הגבר, את המטורף, את הלא צפוי. את זה שזורק עליכן זין ואתן באות אליו בזחילה. כי אם אתן לך יחס, אתייחס אלייך כבן אדם, אתן לך כבוד, אני אהיה סתם עוד איזה חמוד. תחזור אליי עוד 10 שנים ונדבר, אבל עכשיו אין עתיד. אבל כל הידידות שלי אף פעם לא עזרו לי (טוב אני מודה שהייתי בתיכון העתקתי מהן שיעורים). אבל במשך 7 שנים הן לא הכירו לי בחורה באמת חמודה.

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב