המדריך לשיווק דיגיטלי - מדריך לערוצי השיווק העיקריים לבניית פעילות שיווק Online
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

המדריך לשיווק דיגיטלי - מדריך לערוצי השיווק העיקריים לבניית פעילות שיווק Online 

מאת    [ 01/08/2020 ]
מילים במאמר: 521   [ נצפה 193 פעמים ]

 
 

 

בימים אלו שיווק דיגיטלי תופס חלק יותר ויותר משמעותי בכל אסטרטגיית השיווק של העסקים.


התפתחות הטכנולוגיה ופיתוח פלטפורמות חכמות וידיודיות למשתמש ביחד עם אפקטיביות הולכת וגוברת כל אלו ועוד הם הגורמים לכך שבעל עסק ממוצע מבין כיום יותר טוב מתמיד מה ניתן לעשות ולהשיג בעזרת תכנית שיווק דיגיטל נכונה ומתאימה עבור השגת היעדים של העסק.

בואו ונמנה בקצרה מספר ערוצי שיווק מרכזיים:

 

קידום אתרים אורגני – SEO:

כאשר אנו מחפשים מילה או משפט מוסיימים בגוגל מנוע החיפוש מציג עבורנו את התוצאות שהוא מאמין שהם הרלוונטיות ביותר עבורנו תוך התחשבות במספר רב של פרמטרים.
בבניית תכנית שיווק דיגיטלי עם קידום אורגני איכותי ניתן להתאים את האתר שלנו ואת התוכן שבו לכך שנקבל דירוג גבוה יותר בגוגל ובמספר רב יותר של מילות מפתח.

 

דירוג גבוה זה יוביל להקלקות וכניסות לאתר שלנו של אנשים שמחפשים בדיוק מה שאנחנו מציעים ואך יעזור לנו להגיע ליעדי ומטרות השיווק שלנו.

 

פרסום ממומן PPC:

פרסום ממומן תוך יצירת קמפיינים הוא אחד הדרכים הפופולריות, אפקטיביות ומהירות להגיע לקהל הידע.

פרסום ברשתות חברתיות, פרסום בגוגל, יוטיוב, טאבולה ועוד יכול להציג תוכן, מודעות טקסט, באנרים, ווידאו ועוד לקהל יעד רלוונטי.
השלב השני הוא לשפר את הקמפיין מכל הבחינות (קהל יעד, גרפיקה, טקסט, מיקוד גיאוגרפי ועוד) על מנת לעשות אופטימיזציה ולהגיע להחזר השקעה חיובי והצלחת הקמפיין.

 

ניהול רשתות חברתיות:

לכל עסק יש את הרשתות החברתוית שיותר רלוונטיות אליו ולקהל הידע שלו, טוויטר, לינקדין, פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב ועוד.
מומלץ לתפעל את הפעילות ברשתות חברתיות ביותר מאחת על מנת להגביר את בניית התדמית של העסק, להפעיל ערוץ נוסף של פרסום אורגני ולהגיע לקהל יעד רלוונטי.

 

 

אתר לעסק:

אתר זה הפנים של העסק וחשוב מאוד שיהיה לנו אתר שעומד בסטנדרטים הכי גבוהים מבחינת תוכן איכותי, מהירות, גרפיקה ועוד.

 

אתר יכול להסביר אודות העסק והשירותים שהוא מציע ולהציע דרכי יצירת קשר, מיקום ועוד ובנוסף לכך ניתן לבנות בעת הצורך אתר מסחר ecommerce  וכך לפתוח או לשכלל ערוץ מכירות online

 

Google My business

גוגל מיזנס זה פרפיל עסקי שניתן לפתוח דרך גוגל וכך להציג למחפשים את העסק שלנו או עסקים דומים ושירותים דומם את המי שאנחנו, ומה אנחנו מציעים עבורם,

בנוסף לכך ניתן למצוא בגוגל מי ביזנס את שעות הפתיחה של העסק, מיקום גיאוגרפי, חוות דעת מצד לקוחות, פוסטים ועדכונים וכו.

מדובר בכלי חשוב מאוד לכל עסק במיוחד אם חשוב לו שלקוחותיו ידעו וישתמשו במיקום הגיאוגרפי שלו.
ניתן להגיע עם השקעה מינימלית של זמן לקהל יעד איכותי ביותר אם עושים את הקידום וההתאמות דרך גוגל מי ביזנס באופן נכון ומקצועי.

 

לסיכום,
במדריך זה  ביצענו סקירה  רק של  ערוצי השייוק המרכזיים אך ישנם עוד רבים שאשר יוכלים להרכיב תכנית אסטרטגית לשיווק דיגיטלי כגון:
רשימות תפוצה לשליחת עדכונים דרך המייל, קמפיין הודעות SMS, RSS, רשתות חברתיות, ערוצים נוספים לקמפינים פרסומיים ועוד.

יש אינספור דרכים להגיע לקהל היעד ובעל העסק או החברה אשר נותנת לו את שירותי הפרסום אחראיים על ביצוע אופטימיזצייה וחיפוש אחר הקמפיין בעל הביצועים הכי טובים בכל רגע נתון.

עידן כהן


צוות Tech Careers


ייעוץ ללימודי הייטק ושירותי השמה לקריירה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב