דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא לשכוח את הילד ברכב 

מאת    [ 10/07/2020 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 1760 פעמים ]

 

הפחד מלשכוח תינוק באוטו
חשבו לעצמכ םמקרה שביום קייצי וחם, אתה בדרך לקניות מהשעה 10 בבוקר מעוניין להשלים את כל התכנונים שתכננת ואת רשימת הקניות שהכנת. הבאת ברכבך גם את התינוק בן חצי שנה. כעת הגעת לקניה האחרונה שתכננת להיום, אתה חייב לעצור ולקנות פריט חיוני ומתכנן עצירה מהירה על מנת להביא את הפריט האחרון שנותר לפני שתחזור לביתך. נחפזת, סגרת את דלת רכבך כשמפתחות הרכב בפנים ופנית מבעד מגרש החניה לחנות, ולצערך לא זכרת שהילד שאתה כה אוהב, הלך לישון מיד במושב המכונית שלך, ונרדם ברכב הרותח.

למי זה יכול לקרות
תרחיש כזה זה יכול להתקיים אצל כולנו וללא הבדל. ללא ספק, זה יכול להיות לעסק מסוכן ומתסכל עבורנו. מספר רגעים בשבילינו שהרכב נעול גורם להשפעת הגוף מהחום. לפי הוכחת מחקרים, כ 7 תינוקות מתו מדי שנה בעקבות שכחה ברכב ורבים מגל חום בארץ.

האם רק להורים זה קורה
זה לא מחייב שרק הורים שוכחים ונועלים לא בכוונה את התינוק במכוניותיהם; זה קורה גם כשהילד נמצא לבד. יום עבודה חם, אתה דואג למהלך יום תקין או התנהלות משימות מאולצות בעולמנו הקשה הזה, מסיח את דעתך ברגע זמני של חוסר עירנות. לפעמים, ילד סקרן ששוהה בחניה למעשה נכנס למכונית לא נעולה ונעל עצמו בשגגה פנימה.

תרחישים הללו יכולים להתרחש גם עם הערניים ביותר שיש. הנושא העיקרי איך אפשרי להילחם בהם. מצ"ב קצצת רעיונות שיועילו עבורכם להתמודד עם דילמה כזו של תרחיש.

היה רגוע, מומלץ לנהוג במהירות
עדיף להיות רגוע והורד מחשבות קשות חלילה שהנך בסיטואציה הזו המפחידה. תסכול ופחדים וגם ביזבוז את זמן יקר עלולים להביא לכשל נוסף. תנאי החום בחלל הרכב של המכונית עולה בשיא המהירות, בעיקר כאשר טמפרטורת החום בשטח נראית סבירה על פי תחזית מזג האוויר. הטמפרטורה באוטו מסוגלת לעלות ל 120 מעלות צלציוס, ובתוך עשר הדקות,  הטמפרטורה ברכב מזנקת לשחקים. לידיעה חום גופם של הילדים במצב שכזה הוא יותר מ 3-5 לפחות בייחס לאדם בוגר. זה יכול להכניס את התינוק למכת חום גבוהה ומסוגל להביא למוות לו ימצא בסיטואציה זן הרבה זמן. לכן חייבים בפעולה מיידית, בדוק את ל התמונה העומדת על הפרק בסביבתך בזמן שאתה רוצה או מזעיק סיוע.

תטלפן למנעולן רכב שזמין מסביב לשעון
אם לא תפסת מענה מיידי לחילוץ הילד, צור קשר מיד לפורץ מנעולים 24 שעות. לרוב הנזקקים מקבלים המלצה על ידי שיחת החירום לנפץ את חלונות הרכב בעצמם בשביל חילוץ חירום טלפוני. עבר חצי שעה בערך עד שמחלצים יוכלו לבוא למקום. מנעולן יודע לפתוח את מכוניתכם בלי שום נזק המנעולנים יפתחו את חלון דלת שברשותכם בכדי להציל את חיי הילד המבוהל.

אצל מנעולנים 24/7 הם נותנים שירותי חילוץ לרכבים באופן בהול במחיר הוגן. פורץ מנעולים 24/7 ביממה ברשותו כל הזמן כלי עבודה יעודים ממיטב היצרנים לפי תקנים מחמירים  ע"מ לתת עבורך זמני הגעה מהירים ומקצועיים.

האנשים המקצועיים שברשותנו אפילו מייעץ דרך שיחת הטלפון, אם אתה נקלעת עם מצב זה, מומלץ לכסות את חלון המכונית שלך על מנת לצמצם את החום החודר לרכב. אם איש אינו מסוגל לסור לעזרתך במיידית, ובמידה אם הסיוע לא הגיע, פשוט נפץ את החלון באופן זריז ובטוח.

אל תהסס לחייג למנעולן מוסמך אם אתה זקוק לשירותי פריצת רכבים או שאתה זקוק לשירותי חילוץ או שכפול מפתח לרכב, מנעולן 24 שעות ביממה יספק לך שירותים יעילים ואמינים מבלי שתרגיש בהוצאה גדולה.

 

שירותי פריצה ומנעולנות 24/7, מנעולן דירות, מנעולן רכבים, מנעולן כספות,כל שירותי המנעולנות בפריסה ארצית, תחת קורת גג אחת 0529252323




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב