צילום מקצועי ואמין של בתי יוקרה,וילות,נחלות ואחוזות בימי קורונה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

צילום מקצועי ואמין של בתי יוקרה,וילות,נחלות ואחוזות בימי קורונה 

מאת    [ 05/07/2020 ]
מילים במאמר: 411   [ נצפה 993 פעמים ]

 
 

צילום אמין ומקצועי של בתי יוקרה מהווה גורם מכריע וחשוב ביצירת מציאות אמיתית ללקוח, בכך שהלקוח מקבל תמונה אמיתית ואוטנטית של הנכס המוצע למכירה /השכרה

נתון זה חשוב מאוד במיוחד בתקופת הקורונה בה אנו נמצאים וכן לתושבי חוץ.שעיקר הקשר,האמון והנתונים מתבססים על תמונות סטילס וסרטוני וידאו של הנכסים.על פי סטטיסטיקה שמתווך בתי יוקרה  יגאל רודה ערך היא שבין 60%-70% מתגבשת דעה של הלקוח ע"פ התמונות וזאת אחרי שקיבל נתונים ומאפייני הנכס כגון:מיקום ,שטח בנוי,שטח מגרש וכדומה

בימי הקורונה רבים מתעניינים לקנות וילה או בית פרטי גם בסביון ,מכיוון שבסביון איכות חיים גבוהה, המתבטאת לא רק בסביבה הירוקה ,אלא גם מתאפיינת בהיצע מגוון של בתי יוקרה ומגרשים רחבי ידיים.ובאיכות חיי הקהילה,תושבי  סביון נהנים מדגם מגורים מושלם של ישוב כפרי-קהילתי בלב הנוף האורבני שמסביב. סביון הינה פנינה אשר מעניקה לתושבים המתגוררים בה שירותים קהילתיים ומוסדות ציבור מתקדמים ואיכותיים בכל התחומים. בין השאר, המועצה המקומית משקיעה את מיטב תקציביה ברווחה, איכות חיים, חינוך, ביטחון ,חיי קהילה ועושר תרבותי

היישוב סביון מתאפיין במגוון בתי יוקרה מפוארים מהשורה הראשונה לצד בתים ותיקים וצנועים

רודה אומר שנכון חשוב למשוך קהל רב של לקוחות, אך האמון חשוב מכל, כלומר,גם שהבית לא נראה במיטבו וזאת בלשון המעטה,חשוב לוותר על הוספת אפקטים כגון פוטושופ ,על מנת לא ליצור מצג שווא ללקוח,שכן גם בית שלא נראה טוב,יועבר בתמונות בצורה אוטנטית שכן המסר שיעבור ללקוח שהבית אומנם זקוק לשיפוץ אך קיים פוטנציאל להשבחת הנכס.

כדי להציג בפני לקוחות פוטנציאלים מציאות אמיתית,חשוב שצוות הצילום יצלם אך ורק תמונות סטילס  אוטנטיות ומקוריות שישקפו את המציאות כפי שהיא ,ללא פילטרים אפקטים וכדומה, במידה ויש צורך אף יועלה רחפן,וזאת על מנת להציג את הנכס במאת כדי לשקף את המציאות ללקוח.

במציאות היומיומית שלנו בה פוטושופ הפך לשם נרדף לצילום,חשוב לי לשמור על אוטנטיות,מציאות אמיתית,וזאת על ידי צילום אמין ונכון של הנכסים המוצעים למכירה או להשכרה

אומנם באמצעות פוטושופ,ושלל אפקטים ניתן לגרום לבית ישן להיראות כחדש ולהביא לקהל רב של לקוחות, אך בסופו של דבר לקוחות אלה צפויים לנחול אכזבה בהגיעם פיזית לנכס ,ולהבין שהוצגה בפניהם מציאות שווא בתמונות שאינן משקפות את המציאות,ואז הלקוח אומר "בתמונות הבית נראה מיליון דולר"

ורודה אומר שתיאום ציפיות חשוב יותר מתמונות ערוכות,וזאת על מנת שכל לקוח יידע שמה שמופיע בתמונות, זה מה שיראה הלכה למעשה בביקור בנכס עצמו

אמינות נאמנות ומיומנות היא מעל הכל, אין צורך לעשות מהלימון לימונדה, אם הבית ישן, אין צורך להציגו כארמון באמצעות תמונות פנורמיות ערוכות.

 חשוב מאד להעביר מסר אוטנטי כך שהלקוח יידע שהתמונות שהוא רואה משקפות את המצב הנתון האמיתי של הבית 

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב