דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע לא מטפלים בעיסוי רפואי בספא 

מאת    [ 21/06/2020 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1302 פעמים ]

עיסוי רפואי, את השם הזה אנו שומעים לאחרונה הרבה אך עדיין כאשר כואב לנו משהו אורתופדי ואומרים לנו " לכו לעיסוי" הדבר הראשון שעולה לנו בראש זה  ספא!!! ובאמת אנשים קובעים טיפול בספא לא פעם ולא פעמיים והכאב לא נעלם ואפילו לא נהיה יותר טוב אלה לפעמים או מחמיר או שפשוט יוצאים מאוכזבים כי המעסה לא טיפל/ה באזור הכואב או במילים ששמעתי מפי אנשים "ליטפ/ה" אותו..

מאחר והמון אנשים כבר "שבעו" מטיפולים יקרים בספא שלא סייעו  או עזרו בכלום כ70% מהאוכלוסייה פשוט ויתרה על העיסוי הרפואי כטיפול בכאב וישר פנתה לטיפול באמצעות כדורים שלא תמיד עוזרים.

אז איפה התפספסנו בטיפולים?

עלינו להבין כי הקוספט של הספא הינו מקום מרגוע!! מקום בו אנו רוצים להרגע ולהנות ולכן לא מספקים בו טיפולים בכאב ולכן מרבית המטפלים בו לא מתמקצעים בטיפולים בכאבים או בפציעות בטח שבטח שלא ידוע להם כיצד לטפל בשברים, בנקעים ובקרעים, יחד עם זאת צריך להבין שטיפול באמצעות עיסוי רפואי הינו במרבית המקרים מגע בדיוק באזור הבעייתי מה שיכול להכאיב באותו רגע בעקבות הנגיעה! לכן, כאשר אתם מגיעים לספא המטפל/ת משתדל/ת כמה שפחות לגעת במקום הכואב וזה על מנת לשמור על "הרוגע" שלכם וההנאה שלכם מהטיפול וכך יוצאים מהספא המון אנשים מאוכזבים.

אז היכן כן לטפל בעיסוי רפואי?

את הטיפול בעיסוי רפואי תרצו לבצע במכונים פרטים אשר מתמקצעים ובונים את המוניטין שלהם בשיקום ולא במתן סאונה או ג'קוזי

במכונים אלו מעבר לטיפול בעיסוי רפואי תמצאו גם מכשור מתקדם אחר כגון: אולטרסאונד טיפולי, מכשירי אתקטרותרפיה, מחטי דיקור, מכשירי גלי הלם ועוד.. שנועדו לקדם את מטרת הטיפול על מנת להגיע למטרה הנכספת הרי היא להוריד ואף לפטור את הכאב, כמובן שלא תמיד רצוי גם ללכת לאתר הראשון שמופיע ברשת ככל הנראה הוא האתר שמשלם הכי הרבה כסף אך לא בהכרח המקום הכי טוב להגיע אליו וכידוע לנו הכי טוב זה חכמת ההמונים לכן אם לא הגעתם למכון בהמלצה של מישהו תמיד רצוי לקרוא התגובות באינטרנט ומשם להבין האם הגעתם למקום הנכון..

 ככלל חשוב להבין כי עיסוי רפואי הינו טיפול שמקום מסויים אפשרי להגדיר אותו כ"אמנות"  תחת העיסוי הרפואי ישנן מגוון סוגים שונים של טיפולים המתאימים לפתולוגיות רבות לדוגמא: במצב של דלקת חריפה העיסוי הרפואי יכלול טיפול בקור ועיסוי לימפטי יותר! במצב של התכווצות עזה העיסוי יכלול טיפול באולטרסאונד יחד עם עיסוי רקמות עמוק כפי שאנו מבחינים לכל פתולוגיה יש פרוטוקול טיפול משלה אך על מנת להתאים את הפרוטוקול צריך גם לאבחן את הפציעה נכון ומסיבה זו במידה וכן אתם סובלים מכאב וותרו על הספא ולכן לאנשי המקצועי שהקדישו את חייהם לטיפול בכאב ומתעסקים בזה על בסיס יום יומי.

 

 

 

הכותבת הינה ספורטתרפיסטית, חובשת ומאמנת כושר,העוסקת בשילוב עולם הרפואה והספורט עם נסיון בעבודה עם אתלטים, קבוצות בליגת העל בכדורגל, חברות תעופה, ומלכ"רים שונים מטעם מעוז רפואה וספורט 


www.maozsport.co.il


ליצירת קשר שלחו מייל ל office@maozsport.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב