דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו הילינג וכיצד הוא מסייע להתמודדות רגשית? 

מאת    [ 08/06/2020 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1350 פעמים ]

הילינג

תחום הרפואה האלטרנטיבית מתפתח בקצב מהיר ונדמה שבין לילה צצו להם מגוון שיטות טיפול חדשות, המציעות פתרונות רבים להתמודדות עם מצבים נפשיים, כאב כרוני ואף ירידה באנרגיה הכללית. בעוד הרפואה המערבית נוהגת לטפל בסימפטומים השונים מהם אתם סובלים, הרפואה האלטרנטיבית מתייחסת לתהליך הריפוי בצורה הוליסטית ורחבה, במסגרתה מנסים לברר את הסיבה להיווצרות הסימפטומים מלכתחילה ולהביא לריפוי שלם וקבוע. הטיפול ההוליסטי הינו עולם עשיר ורחב, המכיל בתוכו שלל גישות, זרמים ושיטות טיפול שונות שמטרת כולן היא לסייע לאדם בהתמודדות עם קשיים ובעיות שונות. במאמר הבא, נפרט על שיטת הטיפול הרוחני – הילינג.

מהו הילינג?

הילינג (Healing) הינו דרך טיפול בעזרת אנרגיות, רפואת אנרגיה, ריפוי באנרגיה או ריפוי רוחני. הילינג נחשב לטיפול הוליסטי בהשפעתו, אשר תומך במערכת הגופנית והפיסית, הרגשית והרוחנית כאחד, בדומה להרבה גישות טיפול אלטרנטיביות. דרך הטיפול בהילינג אנו יכולים להעצים את תחושת האהבה, הנינוחות, היצירתיות, הערך העצמי וכמובן שמחת החיים והסיפוק בחיים שלנו, שאנו חווים בחיי היום יום. הטיפול בשיטת ההילינג יוצר מין גשר בין העולם האנרגטי לעולם הפיזי, כאשר הוא מסוגל לרפא פציעות, מחלות וכאבים כרוניים שאנו חווים בגוף, בעזרת אנרגיות. מעבר לכך, אנשים רבים חווים הקלה בהיבט הריגשתי ובהתמודדות עם טראומה נפשית. ההילינג מאמין כי כאבים רבים נוצרים בגופינו בעקבות חסימה אנרגטית, ולכן, דרך הפעלת אנרגיות רגשיות ורוחניות, ניתן לטפל בגוף הפיזי, להביא לשיפור משמעותי במצב הגופני או הריגשי ואף להגיע לריפוי מלא וקבוע.

כיצד מתבצע הטיפול?

כאמור, הילינג היא שיטת טיפול בעזרת אנרגיות ולרוב הטיפול יתבצע על ידי, פסיכותרפיסטים שונים, מטפל רוחני או אלטרנטיבי. טיפול באמצעות הילינג נעשה בשיטה בה מונחות ידי המטפל על הגוף המטופל, תוך ניסיון לחוש היכן נמצא חוסר או עודף האנרגיה בגוף. ישנן שיטות דרכם ניתן לטפל גם ללא צורך במגע כאשר מניחים ידים באוויר מעל הנקודה הרצויה לטיפול. אנרגיות הריפוי איתן עובדים המטפלים נמצא בכל מקום ונגישה תמיד, לכן, הילר או מטפל מנוסה יכול אף לטפל על ידי הילינג אנרגטי גם דרך אנרגיה שעוברת מרחוק, ללא צורך בפגישה עם המטופל.

הריפוי מאפשר לאדם להיפתח למודעות גבוהה יותר בכל המישורים, ולעיתים, באופן טבעי מתעורר הרצון והשאיפה להמשיך בהתפתחות האישית ולקחת חלק ואחריות אישית בתהליך.

בתור מטפל הוליסטי, אני משתמש בטיפול בכלים שונים מעולם ההילינג, מלווה תהליכים של התפתחות אישית ורוחנית ואף מעביר סדנאות בנושא. אני מזמין אתכם באהבה גדולה ליצור קשר ולשמוע כיצד הטיפול בעזרת הילינג יוכל לסייע לך.

גיא איתני - פסיכותרפיסט הוליסטי, מטפל רוחני ורגשי בכלים ושיטות הוליסטיות.


https://guyeitani.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב