דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מנעולן? עשרת כללי הזהב 

מאת    [ 08/06/2020 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1433 פעמים ]

אזורי שירות – בדקו האם המנעולן שאתם רוצים להזמין מספק שירותי מנעולנות באזור אליו אתם רוצים שיגיע. הרי ידוע שזמינות וזמן ההגעה של מנעולן מאוד חשובים לפעמים. לכן מנעולן יחיד מראש לא מפרסם עצמו במרחב גיאוגרפי גדול מדי.

בעל תעודת הסמכה – חשוב מאוד לבדוק למול המנעולן כבר בשיחת הטלפון עמו, האם הוא מנעולן מורשה בעל תעודת מנעולן מטעם עמותה מורשית. מנעולן שאינו מורשה עשוי לבצע עבודה לא מקצועית היכולה לגרום לנזק. שלא לדבר על פורץ המחפש סיבה להגיע לדלת ביתכם.

גובה מחיר הוגן – אם המחיר אותו מבקש המנעולן נמוך מדי – זה קצת חשוד. כי מאוד יתכן ומדובר ב”מנעולן” שאינו מורשה המנסה להשיג עבודה כמעט בכל מחיר, וכאלו יש לא מעט. לא נסכים לקבל שירות ממנעולן שכזה בדיוק כמו שלא נזמין חשמלאי לא מוסמך או קבלן בניין ללא רישיון וכו’. אם המחיר גבוה מדי – גם אז שווה מאוד לקחת עוד הצעה. לא תמיד הצעת מחיר גבוהה פירושה עבודה יותר איכותית.

דלתות, המלצות, ותק, זמינות

דלתות זה לא הכל – עולם המנעולנות רחב מאוד וכולל מגוון שירותים מתחום הנעילה והמיגון. מהחלפת צילינדר לדלת ועד התקנת קודנים, מפריצת רכב ועד שחזור מפתח לרכב. לכן חשוב לפני הזמנת מנעולן לוודא שהוא אכן נותן את השירות אותו אתם צריכים.

המלצות – שאלו חברים, שכנים או בני משפחה האם הם מכירים מנעולן שביצע עבודה ויכולים להמליץ עליו. לפעמים קבלת המלצה על מנעולן יכולה לחסוך המון בירורים וחיפושים, לכן שווה להשקיע קצת בעניין. מנעולן מקצועי ורציני ידאג להציג המלצות באתר או בדף הפייסבוק שלו. תוכלו לבקש לדבר עם אחד הלקוחות הקודמים או לבדוק המלצות באתר אמין כמו “המקצוענים”, “איזי” או “מידרג”.

ותק במקצוע – מנעולן ותיק פירושו מנעולן מנוסה בעל רמת מקצועיות גבוהה. אל תתפתו לקחת מנעולן הנמצא בתחילת דרכו לעבודה מורכבת, גם אם המחיר אותו הוא דורש הוא נמוך. כאשר אתם פונים למנעולן, אל תתביישו לשאול אותו כמה שנים הוא עוסק בתחום. עדיף לשלם קצת יותר אבל לדעת שאיש מקצוע אמיתי מטפל בכם.

זמינות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר, אם לא החשוב מכולם. רוב הפניות שלנו למנעולן יקרו דווקא כאשר אנחנו צריכים מענה מיידי. למשל: פריצת דלת כניסה או דלת של אחד החדרים, פתיחת רכב נעול או פריצת כספת. לא מספיק שהמנעולן מצהיר שהוא זמין 24 שעות ביממה ו- 7 ימים בשבוע. המנעולן צריך להגיע אליכם פיזית תוך זמן סביר (כ- 15-20 דקות, לפי העניין).

חלפים מקוריים, טיפים, יושר אישי

חלפים ואביזרים מקוריים – דרשו מהמנעולן להראות לכם מראש את כל החלקים שהוא מתכוון להרכיב – צילינדר, מנגנון, ידיות וכו’. ודאו כי אתם מקבלים סט חדש לגמרי (צילינדר חדש מתוך אריזה סגורה הרמטית) מתוצרת מקורית בלבד.

טיפים – מנעולן מקצועי ורציני לא יסתפק בלתת לכם את השירות וללכת. מנעולן מקצועי יתן לכם הסבר בגמר העבודה על המוצר שרכשתם – טיפול, תחזוקה, טיפים כלליים וכדומה (כמו שימון צילינדר וכו’). הוא גם ישאיר לכם כרטיס ביקור עם מס’ טלפון ויזמין אתכם ליצור איתור קשר במידה ויהיו לכם שאלות.

יושר אישי – לא פחות חשוב מכל יתר הפרמטרים – המנעולן חייב להיות אדם ישר עליו תוכלו לסמוך במאת האחוזים. איך תדעו זאת? ראשית עליו לתת לכם קבלה בגמר מתן השירות. מנעולן שאינו נותן קבלה או מתחמק מלתת קבלה, הוא ככל הנראה מעלים מס או מנעולן שאינו מורשה. בנוסף, מנעולן ישר לא ינסה “לדחוף” לכם מוצרים שאינכם צריכים רק כדי “למקסם” את הרווחים שלו.

אורי המנעולן


www.smartlock1.com


Uric1509@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב